- 177 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sığara haram değlse zina hiç de değil...
Sığara haram değlse zina hiç de değil...
Fetvaların bir çoğu hile ürünü rüşvet ürünü nefis ürünü...suyu kaynağından al...kaynak esma okumalarıdır...
Adamın şeyhi sigra içiyorsa "haram fetvası "veremez...Adamın şeyhi veya kralı 9 yaşındakki kızla evliyse evlilik yaşı 18 diyemez yani fetvalara güvenme...
Müftüden mezhepten alma fetvayı...güvenme...şeyhinden alma fetvayı kamildeğilse şeyhin güvenme fetvasına...kaynak esma okumalarıdır kaynaktan doldur testini...kirsiz olur kaynak...
Allah "El Hafızdır...zina haram demiş Allah çünkü hafız seni binlerce dolandırıcıdan korumuş böylece...Adam zinaya davet eder...zina ettirir sonra ifşa edeeğim der ve para koparır...Yaşlıları evlilik vaadı ile de dolandıranlar var...Uçkura kilit vur ...en koruyucu fetva arıyorsan bu olsa gerek
Sığara haram değllse zina hiç de değil...
Allah Şafidir...sığaraya alıştırır..ciğerler helalk olur...tedavisi bedava mı...Adamın gözü senin cebinde...zinaya alıştıranın da gözü cebinde sıgaraya alıştıranın da...
Nesebi korumk mirası korumak için zinadan kaç denilmiş...El Hafız ismi vatan için öl der...Kendini koru ne olursa olsun demez çünkü vatan candaan da üstün ezanın var neslin var...esma arasında DENGE elzem fetva verme dengeyi bozacaksan...Hz Peygambere hicret emredildi çünkühicret kuvvet kazanma yoluydu...Allah emretti ..esma sahibidir Allah...çözüm ve fetva esma kaynaklı olmalı yani...
Mezhepler engeldir hileli rüşvvet sonucu verilen fetvalardan arınmamıza...Adammlar hadis uydurmuşlar her hile var adamlarda...İslam yok olur hilenin rüşvetin eksik nefsin girdiği yerde...Kaynak mezheplerden daha güvenilir ekmel aklı ekmel vicdanı olan iştişare ile insanlıüın ortak aklına uygun okumalılar esmayı mezhep ve tarikat fetvaları dama atılmalı...Adam teheccüt kıl diyor...ehven-i şerse tehecüt kıl...tehccütten hayırlı işi teheccüt için terketme artık geceleri de hayırlı işlerle uğraşıyor insanlar...esma ne derse o..trikatçi ölçü değil...neden hayırlısı varken tehecctü seçsin mü’min...Adamlar zekatla geçinmeyi seçmişler teheccütü önceliyorlar onlara zekat haramdır...üretici değiller...üretmeyene zekar...suyu ağacın dibine değil de dereye kaçırmak benzeri bir yanlıştır...
Fransız beyni de eksik arab beybi de esmadır ölçü...çözümün kaynağı esmadır...çağdaşlığın da kaynağı üstün ekmel amaçlı olanlar yetinmemeli ne fransız beyniyle de Arab beyniyle de...İİnsanlığın orak beynine cinlerin beyinleri eklense yetinme esma ölçü esma sahibi ölçü...marifetullah ölçü bir ayet bu gerçeği haykırır...Kur’an ccin ve insan akıllarının ve iştişarelerinin ötesinde güvenilirdir...ama güvenilir akıl tefsir etmeli kur’anı...eksiklerin yorumu Kur’andan istifadeyi eksiltir...
İştişare ile oluşan fetvalar hadis uydurularak verilen fetvalardan üstündür...ne havra ne kilise ne cami ne de şeytan ben eksiğim demiyor ve İslama kapılar kapalı günümde...esmadan aşka ölçü yok...emanetçiyi sahipleştiriyor..."oğul İsa "inancı ve nirvana ermişler inancı ve "Hak Ali inancı...hz Ömerler İranlılarca şehit edildi.."Hak Ali" inancıyla...Ali de hz İsada emanetçi...Allaha ait alide gördüğün her üstünlük...Sahip tek kaynak tek...Bağımsız tek bu varlıkta...Esmanın sahibi tek Hak tek...İlah tek...İlah ile kulları ikilisi var varlıkta...Esma sahibi sebe...yaratılanlar sonuçtur...Allah gizliliğe son verince sonuçu bu varlık oldu hz İsa ezeli değil ezeli olan tek Allah İsa Ezelde Allahta gizli değildi Allah gizliydi gizliliğine son verince hz İsaya sebeb oldu hz İsa sonuçtur...sonuç ezeli olamaz.ezeli olmayan baki olamaz...
Hileler dolu dinler ...Hallaç da siyasi rakiplerini bertaraf etmek için "enel-Hak "dedi...yahudiler de Vadedilmiş topraklar demiş diğer ırkları bertaraf etmek için bu hileye sapmışlar...Zekat da hilecilere geçim kapısı olmuş günümde...zekat vermek haram bunlara...
Fetvalar hilecilerin işine yarıyorsa esmaya asiliktir...Allahın eylemleri belli hz İbrahim Nemruda mağlup olmuş...Bedirde az çoğu yenmiş ama melekler gelmiş peygamberin duası ile...Namaza indirmişler İslamı ama ölçü esmadır indirirler asiler esmaya çükü.teheccüt kıl hayırlı olan bu diyorlar namaz uykudan hayırlı amaenna...ama uykudan hayırlı sadece
Mezhep aklı fransız aklı arab aklı hint aklı papaz aklı İslama zincirler vurmuş durumda günümde...esmadır kaynak mezhepler güvenilir kaynaak olamaz..ne fransız aklı ne tek bir ırkın aklı üstün olamaz...üstünleme ölçü esma çünkü marifatullah ölçü allahın eylemleri halleri düşünceleri iradesi duygusu belli...Kur’an öğretmiş...İnsin ve cinnin aklı bile iştişaresi bile ölçü ama ikinci derceli ölçüdür...hele tek ırkın aklı şeytanın aklı benzeridir eksiktir..iştişareye sarılmalı tecrübelerini birleştirmeli uzman görüşler üretilmeli dinler esmaya asi dinler susturulmalı...beşer aklı ikinci ölçüdür...mezhepler ölçü bile değildir...elçi bile ölçü değildir ölçü Allahtır çünkü Allahın sünnetullahını ölçü edin...fetvayı müftüden almaa devri değil devir...gülünç oluyor işte mezhebini ve tarikatını kilisesini nirvanayı havrayı savunanlar...hilecinin esma tefsiri İslam değildir İslama sadece ekmel dine ekmel marifet sahiblerinin cem olması ile erişilir ekmel tecrübe sahipleri ekmel vicdan ekmel akıl ekmel ilim sahipleri İslama erişir...hileciler fetva verirse hileci krallar idareciler dayatırsa oluşan din esmaya asilik olur...ancak
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.