ZAMAN YORGUNU
m_meyra
Yoruldum peşinden koşmaktan; sana ulaşma mücadelesi vermekten. Ulaşamadığım her saniyede hüsrana uğramaktan. Umurunda değilim demek ki! Umurunda olsaydım eğer bir yerde beklerdin. Dur durak bilmiyorsun. Hız ibresinin alçalıp yükselmesi gibi hareket halindesin. Son durağın yok galiba. Hep peşinden koşulmasından mı hoşlanıyorsun? Yoksa sen zulüm etmek için mi varsın? Aslında yoksun varmış gibi görünsen de. Yani ne var ne yoksun. Bir kenardan bakıp saf temiz çocuklar misali "C" deyip kaçıyorsun. Ama benim de bir sabrımın olduğunu unutuyorsun. Benim gibi sabırsız birinin bunca yıl sabretmesi de bana ilginç geliyor zaten. Kendime gülüyorum. Sabretsem de etmesem de akıp gidiyorsun işte. Tutamıyorum seni tutmak istesem de. Tıpkı bir rüzgâr gibi uçup gidiyorsun. Bende bıktım seni yakalamaya çalışmaktan. Buraya kadar desem olur mu? Olmaz ben unuturum yine düşerim senin peşine. Saate bakar, yelkovanın akrebi kovalamasını seyreder beklerim. Söyle zaman sen nasıl bir şeysin? Kim yakalamış ki seni ben yakalıyayım. Doğan, hayatı algılamaya başlayan her yaratılan seni tutmak için uğraştı ve başaramadı. Kimleri toprağa gömdün de kendini gömemedin. Sur’a üfürülmesini bekliyorsun durmak için. Sende haklısın her yaratılanın bir görevi olduğu gibi senin de görevin akmak ama bitmemek. Geçmek ama geçememek gibi. Duramamak ama bazen durmak gibi. Ne yapalım bekleyeceğim ne vakit biteceğini bilmeden. Ey zaman bana bir tüyo versen yahut bir ipucu düşünsem üzerinde. Unuturum belki nasıl geçeceğini. Unutmak ne güzel değil mi? Seni yoran her şeyi unutabilme yetimizin olması büyük bir nimet. İyi ki unutuyorum seninle birlikte sürdürdüğüm bu yaşamın geçmişini. Hani sen yeniliyorsun ya kendini ve beni de. Her şeyin ilacısın ya! Giden, yitip biten sen zaman geri gelmiyorsun ya! Yaşadığım bir anı aynısıyla tekrar edemiyorum ya! Bak sana söylüyorum ama yine umurunda değil, değil mi? Sen yerinde durmayan cambaz, küçük oyunlarla kandırma beni. İnanmam artık sana. Yaratılmış yalancılardan biri de sensin. Yalan söylemeyen bir sen varsın sanırdım. Sandığımla kaldım. Gece olup gündüzlere karışıyorsun. Yol olup uzuyorsun. Vakit tamam diyene kadar bekleyeceğim. İstersen sen gelme. Keyfin bilir. Bende sana süre vereyim, süren dolduğunda karışmam olacaklara senin karışmadığın gibi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.