- 400 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
FITRAT DEĞİŞİR Mİ ?FITRATI ASLIİ FITRATI SANİ
FIRAT’-I ASLİ
FITRAT-I SANİİ
İnsanlar ya kendi gibi olanı sever ya da olmak istediği gibi olanı .
Örneğin cömert bir insan cimrilerle arkadaşlık yapmaz ve onları sevmez cimri bir insan da cömertlerle arkadaşlık yapmaz ve onları sevmez.
Korkak bir insan cesurları sevmez.
Çalışkan bir insan tembelleri sevmez..
Aslında ilk karşılaşmada kalp hızla bu enerji alışverişini yaptığı için kendinden olanı ve olmayanı anında hisseder..
Bir insan ilk karşılaşmada bir insana muhabbet duyuyorsa o ya kendi gibi olan biridir ya da olmak istediği biridir.
Eğer bir soğukluk duyuyorsa kendinden çok farklı fitratta olan biridir.
Bir de fıtratı sani vardır.
Yani ikinci kişilik.
İnsan aslında özünde cesurdur ancak çocukluğunda travma yaşamıştır ağır korku atlatmıştır ve bu korku onun cesaretini kırmış ve cesaretin üstünü örtmüş olabilir .
Bir insanın fıtratı aslisini ya da fıtratı sanisini nasıl anlarız.
Bu insanın kimlere hayranlık duyduğuna bakmamız gerekir.
Eğer korkak bir insan cesur insanlara karşı muhabbet duyuyorsa bunun özünde cesaret vardır. Yani fıtratı aslisi cesurdur.. Ancak fıtratı sanisi korkaklıktır.
Bir de şayet insan sahip olduğu fıtrattan ve karakterden rahatsızlık duyuyorsa bu onun fıtratı sanisinin olduğunu işaretidir.
Fıtrata aslıcası cimri olan bir insan cimri olduğundan asla rahatsız olmaz.
Fıtrata aslıisı cesur olan bir insan yaşadığı korkaklıktan dolayı rahatsız olur ve kendinden nefret eder..
Eğer cimri bir insan da cömert insanlara hayranlık duyuyorsa Bu da özünde cömerttir ancak bir takım yaşadığı olaylar nedeniyle Bu kişi haline gelmiştir..
Peki çağrı nedir fıtratı asli’yi psikolojik telkin ve tedavilerle iyileştirilebilir..
Bu yüzden insanın taşıdığı karakterin önce fıtratı asli mi yoktur fıtratı sani mi olduğunu iyi belirlemesi gerekir.
Mnk
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.