Ne Ağır Gelmiyor Ki
Ağır sözler
Ağlatır gözler
Ne olursa olsun bu hayatta
Hafif duracaksın
Kilon bile olsa…
…/
Bir bağırış, etrafındaki kalpleri kırıyor… Kapılar açılıp, yönler değişiyor. Neden bağırdı diye kimse sormadan, kaç sayfa okunup açıldı. Kaç perde sırlarıyla kapandı. Dengeler ağır, uçar duygular, affedilmeyen kurgular var… Hiç kimse kendine yapmıyor ayar da!
Bu yüzden kavgalar, bu yüzden savaşlar… Çözüm bulmak değil esası ama kimsede bunu tınmıyor. Ayı aç kalmış, kovanlara saldırmış gibi yaşıyoruz. Beni iyileştirin de doğaya-doğama salın der gibiyiz.
Ağır geliyor yorganlar… Uyutmuyor bu yüzden sıcaklar. Sivrinin canına minnet, emdikçe emiyor kanını, tende şişlikler morarmış kalkıyor, morali de bozuk bırakıyor. Terledikçe korunmasız kalıyor ya, hafifliğini fırsat biliyor sivrisinekler…Bu saatten sonra ilaç sıksan ne olacak ki…Çare arasan da…
Tende şişlikler, kalpte kırıklar… Korunmasız insan, eğer yoksa da iman. Yerçekimi olmayan ay gibi, hisler…Aklımız başımıza geliyor toprağa çakılıveriyoruz. Bizde ayda yaşamıyoruz ki uçalım değil mi? Ne kadar sakınsak, ne kadar tedbir alsak, mutlaka bu acıları yaşıyoruz. Ekibin bir ferdinde ister istemez zaaf oluyor.
Bırakalım o zaman anı yaşayalım. Herkesin anlayacağı dilden konuşalım. Şaşırtmayalım. Kendimizi ve doğamızı koruyalım böylece. Vazifeleri aksatmayalım. Sonuçta kim sonsuza kadar yaşamış ki, kim bu dünyaya çivi çakıp kalacak ki?
Selam, selam, selam… Vesselam.
Saffet Kuramaz, 03.07.2023, Antalya…
YORUMLAR
Sayın Yazar
Biz ne yaparsak onun sonucuna varacağız.
Ya kafamıza ne iyi geliyorsa.
Genel geçer yargılara bağlı yaşarız.
Ya da Allah rızası esas alınır.
Mevla yardım etsin.
Mesele, güzelliğe ulaşmak, varıp cennetlere gitmek.
Çok saygımla Şairim.