- 182 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAT BANA DEDİ Kİ
HAYAT BANA DEDİ Kİ;
1-İnsanları fazla ciddiye alma. Zira her ciddiyetin altında bir boşluk yatar.
2-Ömrünü başkaları için feda etme. Yaptığın fedakarlıkların boşa çıktığını görünce üzülürsün değerli olan sensin ve ailen.
3-Ne bir acı baki, ne de bir sevinç...
Baki olan yalnızca Allah’tır. Üzülmeyi de bırak gururlanmayı da..
4-Tek başına kaldığında mutlu olabileceğin hobilerin olsun. Yarın yanında kimin olacağını bilemezsin.
5-Bütün değerlerini tek bir vefasızlık bitirebilir. O yüzden dünyaya kırılmayacağın kadar değer ver. Unutma ki dünyada umduğun vefanın çoğu boşa çıkar.
6-En büyük dost kitaplardır. Çünkü her dostun senden gizlediği bir taraf varken kitabın gizlediği hiçbir şey yoktur. Kitapla tanıştıkça kendini sana daha çok açar...
7-Gençliğini yaşarken ömrünün diğer yarısı için yatırım yapmayı unutma. Çünkü ömrün 2. Yarısında kalbin daha kırılgan, gücün daha zayıf, umutların daha eksik, Şöhretin daha sönük olacaktır..
8-Fırsatla para yarıştığında fırsatı tercih et. Zira para bulunur fırsat bulunmaz .
9-Yaptığın her iyiliği karşılığının olmayacağını bilerek yap. Hem iyilikte ölçülü olur hem de hayal kırıklığına uğramazsın.
10-Samimiyetin olmadığı her ortamdan ve her insandan uzaklaş. Unutma ki riyakarlık bulaşıcı bir hastalıktır.
(Ömrün ikinci yarısından notlar)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.