- 160 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Allahın muradı zaten yer yüzüne inmemizdi...
Allahın muradı zaten yer yüzüne inmemizdi...
VEHHAB olduğu için önce cennete yani ana rahmine koyuyor acizlikten kurtarıyor...sonra haydi imtihaan başlıyor.Akıl baliğ olunca Namaz 0ruç...farz...
Peygamberden KATİL üreten bir Allah var.Şerri hayra çevirir .değilse tevbeler kabul olmazdı.Şeytan cenneetten çıkılmasına sebeb
"Gençlerde ateizm yaygın neden dine inanılmıyor diyen...İnanan da canını vermiyor...Ahr zaman kalpleri mührlemiş...
Kan "HAK"yapıyorsa hz Ali bir tarafta hz Akil (Kardeşi"diğer tarafta.Hz Ademin kanı bile etkisizdi.Hz Nuhun da.Hidayet başka sebeble verilir.Hz İbrahime hidayet verilmeseydi...Nemrudun sinekle enilgiye uğrayacağını nasıl anlardık.El Hakimdir Allah...
Evet...El- Hakimdir Allah..."Ehl-i beyt" peygamberin izinde olana denilsin artık peygamberin dedelerinin kanı da mı yüce.ehl-i beyte yücelik kandan mı geçermiş.Nuh ehl-i gemi olamadı Kenanla...Beyt de peygamberimiz hz Osanın katiliyle bir saniye durmazdı...
Duanın faziletinden bahseden eksik beyinli..."dua yaşanırsa Kur’an yaşanırsa...Kur’an sana inerse fayda verir...yani...Eylm hal fkir duygu seviyesine çıkmamışsa o Fatihayı boşuna okudun o duayı da esmaya kul ol dua bu.esmaya aşık ol dua bu zikir bu El- Hakimdir çünkü Allah...
Allah El-Hakimdir...Ehl-i beyt dedikleimiz neresinden tutsak dökülüyor. İşte şerif Hüseyin Peygamber öncesi dedelerinden farksız.Kur’anmış kıymetli...
Cahiliye Bedir de bile geri dönüyordu Peygamber yoksa cahiliye vardır der bu kıssa bize...Muhacir- ensar kardeşliği Bedirde bozuluyordu ama Hz Ebubekirle bozuldu.İdareye ensar da alınmalıydı ADL sıfatı bunu gerektirir...Vehhab da acizlik arzetmeyene "Kardeşlik" vermez. şükretmeyene nimet vermem diyor...
Emevilerle-Haşimiler peygamberimiz sayesinde kardeş olmuş sonra yoğurt gibi sulanmış bu kardeşlik.Sebecilerle iş tuttular
Allah El- Hakimdir.Fziki düşmanı fizik kuvvetiyle sav der."At besle"der...teknoloji de müşrikten önde olmalısın der.Nüfusun da çok olmalı der...ekmel akılla ekmel ölçülerle kavgası yok Allahın çünkü Ekmel o...ekmelliği sever...ey ayetleri tefsir ettim sanan beyinsiz...
Ehl-i beyti seveceksek ırkçı dedelerini de sevelim...Emevilerle ırkçılık savaşı içindeydi.torunların yolu amacı da aynı olmuş
Şeytan da ateştenim üstünüm demişti...Hz Muhammedin de sadece dini üstün olanın kanı üstün dini üstün olanın ...ekmel aklı ekmel fıtratı ekmel vicdanı var...Ehl-i beyt "Hak" mı ırkçılık mı işbirlikçilerinden belli olur...sebe yahudileriyle Irkçı farslarla iş tutular.Yahudilik intikamını aldı
Peygamberimizin vefatıyla Kabileci olmuş emeviler de ehl-i beyt de.Şehit etmişler Arabları ve Türkleri Allah içindir hilesiyle.."HAK"hüseyin hilesiyle..."Hak beşer"diyorlar.Beşer hak mı üçe bölündü suriye...Arablarda onun Kürt olduğunu anlaynca yalnız bırakır silinir gider esed...ağa babaları kullandı buruşturup atılma zamanı geldi geçiyor bile...Sunni boğazladı Allahın kahrı ona olsun...
Ehl-i beyt "Hak" mı ırkçılık mı şehit ettikleri kişilere bakarsak belli olur.Bedirin intika mı dedi emeviler.ya ehl-i beyt o da aynı
Yahudiler İsrail oğullarından değil diye hz Muhammede inanmadılar...Kana ırka kıymet veren de...ateşe kıymet veren gibidir...
Ehl-i beyt "Hak" mı ırkçılık mı şehit ettikleri kişilere bakarsak belli olur.Hz Ali ortam hazırladı hz Osman şehit oldu Selçukluları şeht ettiler
Hz İbrahim kadar ihlaslı olsan zayıf ezilmeyi hakkediyor der Nemrut -İbrahim kıssası.Kur’an sunnetullahı öğretir.ama Allah ödülcüdür de
Milliyetçilerin elinde Nükler de yoksa...Para babaları parmağında oynatır.Japonyanın Nükleri yok.Teknolojiye kafaları çalışıyor iyi ki
93 harbinde rus güçlü değildik biz hasta adamdık.İngiliz de güçlü değildi bize tefrika girmişti.her ırk devlet istedi.Yumruktuk..parmaklar devlet oldu şimdi sıra o parmakların tek etek kırlmasında...Saddam kırıldı ESED kırıldı Şimdi suudda sıra .körfezi çin destekliyor parası bitince çinde desteklemeyecek kırık parmak olacaklar...
Irkçıları da bir çatı üretip toplamalıydı Osmanlı da...hz Ali ile hz Muaviye yani haşim oğulları ile emevi oğulları iki ayrı devlet olacağız diye yüz yıllarca savaştılar...Ümmet kardeşlik aynı mahallede birleşmelilerdi...Kardeşler evlenince evleri ayırıyorlar...gönüleri bir olmalıydı.Başarılırdı bu...Haçlı zihniyet...aynı mahalle oluşturdu bari...başardılar aynı mahelleli olmayı...İngiliz imparatorluğu adında toplayamadıklarını Nato birliği AB birliği adı çatısı altında topladı.Osmanlı yapmadı bunu.Kardeş kesti...birlik aynı mahelle birliği de olurdu...
Muhacir- ensar kardeşliği Bedirde bozuluyordu ama Hz Ebubekirle bozuldu.İdareye ensar da alınmalıydı ADL sıfatı bunu gerektirir...Halife Kureyten olsa yardımcısı ensardan olurdu...ama emevi ensarı kılıçtan geçirdi...bak tarihe. "Hak olmak" adil olmak...Hikmetli olmak bu mu...sahabe olmak bu mu...sahabe güneş değil sadece yıldız..ve güneşten çok uzaklar...
Yalan yazan tarih utansın İngilizin kandırdıklarını kahraman diye okumuşuz...Arabın farsın yazdıklarını da..adaletli olmak belli oysa...ve Allah tevbe edenleri ancak affedicidir...
Yaşanan geçmiş ile oluşturulan tarih algıları arasında önemli farklılıklar bulunmaktadır. İlk dönem İslam tarihi ve meydana gelen siyasî olaylar da bundan nasibini almıştır. Bu dönemdeki siyasî olayları inceleyen kimsenin ya da tarihçinin tarih algısı, çoğu zaman geçmişi yansıtmamaktadır. Şöyle ki bazı tarihçiler, tarihe tanıklık eden sözlü ve yazılı her çeşit bilgi ve belgelerin tanıklığında “tarihi olayları olduğu şekliyle veya en azından ona en yakın bir şekilde” tespit etmesi ve tarihin niçin böyle geliştiğinin sorgulanması beklenirken, olayları yer ve zaman bağlamında naklederek kendi inancına veya düşüncesine tarihte yer açmaya çalışmıştır. Günümüz Müslüman toplumlarının bir tarih bilinci geliştirebilmesi , siyasî ve itikadî düşüncelerini biçimlendiren, Şiî ravi ve tarihçiler yoluyla oluştu
"Kılıcımız bulaşmadı ...dilimiz de bulaşmasın"denilmiş konuşulmamış binlerce olay...ve doğru tarih algısı yok İslam tarihi hakkında...Allah peygamberler zelle işler "der ama sahabe hiç suçlanmaış...belki tevbe etti...suçla...Ar-ı saadet ve peygamberin özel önemi anlaşılsın...Kabilecilik ve taht ve yeni devlet kurma amaclı dökülen kanlar anlatılsın .uyarılsın mü’minler...tekrar etti günümde kerbela işte suriyede..."tarih tekerrürden ibaret"demek yetmez.Arz-ı mev’uz uğruna satılanlar var ümmetten.suçlayalım artık...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.