- 253 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Ekmel aklı öncele... yani laik ol.
Ekmel aklı öncele... yani laik ol.
"Faiz haramdır"deme uygun faiz var ehven-i şer olan faiz var...aklı öncele vahyi yanlış anlıyorsun çünkü.Köleleşme aldanma
Vahyi ekmel anlamayan ekmel akla uysun.
"Kur’an yetmez"de.aklı öncele.Kadına hak özgürlük vermeyen bir İslam var günümde.kadın kovulan bir varlık camiden bile
Yahudiler masumdur peygamberler demez. hz İshak da güreşti ve yendi derler.Şeytanın asiliği suç ama İshakın aklı öncelemesi ekmel mürşitlik
Dini ekmel anlamayan da dinsizdir...donsuz olmasa da...hz Musanın Hızırı vardı dini ekmel anlaması için...sunniyim diyenlerin neden yok...Dinsizin donsuzun da ekmel akıllısı var...ekmel ilimlisi var.Şeytan da terakki içindir çünkü.işte isveç dinsiz...NATOya girmeliyiz diyor ama...
Dinsizin donsuzun da ekmel akıllısı var...ekmel ilimlisi var.Şeytan da terakki içindir.hz Adem terakki etmezdi esmaya kul olmazdı...zıddı olmasaydı...İslam kolay anlaşılır değil..."Faiz haram"dersin.sömürüden kurtulman faize bağlı bu günün şartlarında... ekmel aklı öncele yani laikliği seç.Belki ümmeti kurtaracak nükler üreteceksin.Kuzey kore kripto para ile kazandı ve nükler paptı.Kısas da emir çünkü.bir emri yapamaz oluyorsun ehveşi şer olan faiz de var de.ekmel akıl çok tarikatin dininden üstün...
Atatürk kadının plot yapılmasına özlem duydu bazıları pazara kadını göndermiyordu çünkü.Allah ile güreşmek gerek çok zaman...belki Allah lütfuyla ödüllendirecek yani din sandıkların ilahi olmamış olabilir.kahretmezse iyiki güreşmişim dersin...şükredersin...asi olma...şeytanlaşma...değil bu güreştir çünkü.
Yıkım ekibinin laikliği savunulası değil.Ülke yıkılsın benim elimde olmayacaksa ...deniliyor.dinsizin donsuzun laikliği ekmel akla dayanmıyor
Batıya özlemi unutturalım artık "Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluşunun 100. yıldönümünde yeni anayasa" vizyonuyla 100 maddelik anayasa önerisi sunan mhp yi alkışlamalıyız.mhp nin laikliği asilik değil çünkü.
Fransız aklı ekmel mi kültürü ekmel mi.Andolu aklından.Fransız kanunlarıa hayır demeliyiz yeni anayasamızda
Dinsizin donsuzun aklını kov...yüz yıl anayasasında...
Dinsizlik de din kadar geride.hz Ademle başladı.şeytanlık dinsizliktir...şia kadar eskidir sunnilik sunniciliğe gerci deme artık"Hak Ali"diyen evet...Kılıçtaroğlunun kıymetini bilin"Hak Ali"dedi.sunniliğe kılıç çekiyor.Pkk ise Türklüğe...hedefleri ülküleri var.Ülküsüz kalırsınız ha...Gizli örgüt gibisiniz ey cehepe hep yalan söylediniz seçmenize
Laiklik aklı öncelemektir.şeytani ve rahmmanı akıl var hangisinden kurtaralım devleti ve kalbi.Şeyhin aklı var şeytanın aklı var...deccale mi Mehdiye mi asker aklın.deccale asker olan akılları kovalım anayasadan.İktidardan.gücünün farkında olsun artık iktidar...ve seçmenine güvensin 15 temmuzlar vız gelir bu seçmene...dinsize donsuza el pençe durma ey imam kardeşim güçlüsün...dinsiz donsuz bu ülke benim diyecek öyle mi sana.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.