- 591 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
GENEL SEÇİMLERİ FAKİR HALKIMIZA,MÜLTECİLERE EN ÇOK SOSYAL YARDIM YAPANLAR KAZANDI!!
Gecenlerde Toyota Corolla 2016 model binek aracımın yağını hava fitresini ve yağ filtresini yağcı da değiştirdim.1000 tl.aldı.
Panelvanı olan bir arkadaş serviste değil yağcıda sadece 5 lt.yağı değiştirmiş.1000 tl.Yağ filtresine de 450 tl. ödemiş..
Ne oldu bu memlekete arkadaş beş on sene evvel bu fiyata ikinci el araba alıyorduk.
2013 te bu aylarda altımda mavi renkli ilk elden Renault brodvayım vardı.
1995 model ikinci bineni bendim 75 binde.
Değeri 7 bin ederken 6500 tl.ye satmıştım.
Şimdi olsa 300 bine giderdi.
Ne oldu da bu kadar arttı bu fiyatlar.
2019 sonunda 90 bine eski altıncı kat asansörü olmayan dairemi satmıştım.
Şu anda olsa 350-400 ederdi.
Bahşılıda 2020 yazında 500 m.bir arsa aldım 73 bin tl.ye.
Şu anda satışa çıkarsam 750-850 bin bandında istiyorlar boş arsaya.
Bizimkinde herşey var.
Geçen yıl Kırıkkale Yeni Mahalleden olan tüm birikimimle 855 bine 4+1 sıfır bir daire almıştım 2800. e bir memura kiralamıştım.
Şimdi kiralar 8 bine çıktı ev oldu 2- 2.5 milyon..
Bizim evin yanıbaşında kiralar 8 10 bin olursa benim ev yüzde 25 artışla kalırsa buna Allah kayıl olur mu?
Sen olsan razı olur musun??
Şimdi 2019 yılbaşında 90 bine sattığım eski dairemin yanında 2 milyona 2.5 milyona yeni daireler temelden satılıyor.
Vatandaş kredi faiz demeden alıyor ne yapsın.
Bütün bu olan bitenler yalan mı??
Bu millet nasıl oluyor da hala bu iktidara oy veriyor anlamakta güçlük çekiyorum.
Ünüversitelerde bölüm açılıp bu oy verenler incelense iyi olur vallahi..
***
AKP Siyonizm projesidir diye diye dilimizde tüy bitti.
Hala anlamayanlar AKP ye verdiği oyla Cenneti kazanacağını uman saflar var..
Yahu kardeşim bir daha söylüyorum size bakın.
Akp 2003 teki seçimler sonrasında iktidara gelir gelmez 2003 yılında Sınır mayınlarını temizlemeyi öngören dışardan dayatmalı Ottowa Anlaşmasını imzaladı.
Suriye sınırındaki kaçak geçişleri durduran yıllardır o bölgedeki bir çok masumun kaçakcının sakat kalmasına neden olan mayınlar temizlendi.
204 Türk askeri şehit olurken 724 Mehmetçik te yaralanıp sakat kaldı.2011 yılında Abd Iraktan sonra Suriyeyi de i,şgale başladı.
Abd Irak’ta olduğu gibi Suriye’de Libya’da ve ilk önce Afganıstan’da gavura yataklık yaptı.2013 te sınırdan mülteci akını başladı.Bu işler 2002 de AKP ile protokol yapılıp imzannacak kadar planlı proğramlıydı.
Ne badireleri bir bir Abd nin Cianın Fetönün şeytani aklı ve kurnazlığıyla atlattı yazsam roman olur ciltler alır.Sadece yüz günde üç yüz yanlış hata günah işlemişlerdi varın siz 20 senede neler yaptıklarını anlayın.
Vallahi meşhur sözdür Akp nin de Akp ye oy verenlerinde yatacak yerleri yok.Bir yorgan döşek bulur yatarız diyor bir arkadaşım.
Yatırmazlar Efendiler.Yatırmazlar saygıdeğer İmam Efendiler,Hocalar.
Orası dünyaya benzemez.Orada parasını vermedğin lokanta oteldeki gibi bulaşık yıkatmıyorlar.
Suriye’de olan bitenin Libya’da dökülen masum kanlarının Aylan bebeklerin hesabını Allaha nasıl vereceksiniz??
Şimdi olan oldu 20 yıl geldi geçti durum değerlendirmesi yaparsak durum tamda aşağıdaki fıkradaki gibi...
Akıl Hastanesinde bir hasta kendisini tavana baş aşağı asarak:-Ben ampul oldum diyormuş.
Kimse onu aşağı indiremiyormuş.
Konu Hastanenin Baş Hekimine intikal edince Başhekim:Gidin ona elektrikler kesildi bir işe yaramazsın.İn oradan haydi artık deyin ikna edin demiş.
Bir süre sonra talimatı alan görevli tekrar gelmiş ve Başhekime:
Efendim sormayın onu ikna ettik de şimdi de etrafında onu seyreden mahkumlar inerse biz karanlıkta kalırız korkarız diyerek izin vermiyorlar demiş.
Memleketin şu anki durumunu anlatıyor sanki..
***
ŞEHİRLİYE KÖYLÜYE -SURİYELİYE OTOBÜS BEDAVA-PATATES MAKARNA BEDAVA-KÖMÜR BEDAVA-BİSİKLET BEDAVA.
TÜRKİYEDE SEÇİMİ KAZANMAYA NE VAR!!
Seçimlerde bedava ev mi dağıttılar.
Bedava Togg mu dağıttılar.Benim neden haberim olmadı.
Akp ye oy verenlere fırında markette ekmeği yarı fiyatına mı veriyorlar.
Hastanelerde onlara özel imtiyaz mı tanınıyor.
Evet tanınıyor.
Belediyeler vatandaşı Hastaneye bedava taşıyorlar artık..
Kırıkkalede yeni alınan Belediye otobüsleri 65 yaş üstü vatandaşları her gün sabah 00 7 den akşam 23 e kadar bedava ücretsiz sağa sola mahallelere köylere taşıyor.
Ölmeden önce bir kıyak olsun Hocam dedi bir yetkili ağız.
Şunun şurasında ne kalmış.
Üç beş sene daha ölmeden Kırıkkaleyi evden çıkıp dolaşsınlar enerji depolasınlar dedi.
Tamam doğru da bunun parası benden çıkıyor.
Benim paramla adamlara jest yapıyorsunuz dedim.
60 yaşın elli yaşın hakkı ne olacak dedim.
Hoca zaten araclar boş gidip geliyor sen de görüyorsun.
Vatandaş hizmet alsın dedi.
Sizin ki hizmet değil,seçimleri almak dedim.
Orası da doğru dedi ordan birisi.
Köprüyü gecene kadar ayıya dayı demek sizin ki dedim.
Bu kadar hainlik üç kağıtcılık cambazlık olmaz.
Seçimi alır almaz çaya şekere una mazota zam yaptınız dedim.
Üzerime yürüdüler.
PARASI OLANLARA BİLE BEDAVA VERDİĞİ DOĞALGAZIN PARASINI, EMEKLİLERİN MAAŞ ZAMLARINDAN KESMEK ŞEYTANIN BİLE AKLINA GELMEZDİ...!
***
BU İKTİDAR CENAHI 2002 ÖNCESİ GÜNLERİMİ BANA GERİ VERSİN BAŞKA BİR ŞEY İSTEMEM.
ECEVİTE YAZARKASA ATILDIĞI GÜNLERDEKİ EKONOMİK DURUMU MUMLA ARAMAKTAYIZ.
2002 ÖNCESİNDE DÜNYA KADAR ÜRETEN DÜNYAYA ŞEKER KUMAŞ LASTİK SİLAH VB. SATAN FABRİKALARIM VARDI.
DÜNYA KADAR TARIM ARAZİLERİM ARSALARIM VARDI.
HEPSİNİ GAVUR İSTEDİ DİYE KÖR KURUŞA ÖLDÜM PAHASINA BABALAR GİBİ SATTILAR.
SATANDA ÖTE TARAFA BİR ŞEY GÖTÜREMEDİ.
SÜRÜNE SÜRÜNE CAN VERDİ HEPİSİ DE..
BİZİM GİBİ SIRADAN ANADOLU AİLESİ OLANLAR ESKİ ARABAYA BİNENLER SARAY SAHİBİ GEMİ SAHİBİ OLDULAR.
MİLYAR DOLARLARIN SAHİBİ OLDULAR.
ALLAH AÇ KURTLAR GİBİ YETİMİN ÖKSÜZÜN MALINI GAVURA İSRAİLE ABD YE AB YE PEŞKEŞ ÇEKENLERİ İÇ EDENLERİ,ANADOLUNUN MÜNBİT TOPRAKLARINI GAP ARAZİSİNİ GAVURA KÖR KURUŞA SATANLARI BEDELSİZ VERENLERİ KAHRI PERİŞAN ETSİN.
YEDİ SÜLALESİYLE BERABER GÜLE GÜLE YEMESİNLER.
ZEHİRLE ZIKKIM OLSUN.
AHİRETTTE HESAP SORMAZ İSEM BANA DA YAZIKLAR OLSUN.
YALNIZ UNUTMAYALIM HIRSIZLIK YAPANLAR KADAR HIRSIZLIĞA GÖZ YUMANLARDA HIRSIZA YOL GÖSTERENLERDE(OY VERENLER) HIRSIZLA AYNI GÜNAHA ORTAKTIRLAR.
***
SEN PEJOYU BİLİYON MU?"
Dolar 23₺ yi geçince ve paramız biraz daha pul olunca aklıma bu fıkra geldi.
Adamın biri, Peugeot (Pejo) marka bir minibüs alır.
Sonraki gün yolcu taşımaya çıkar. Minibüs tıklım tıklım, tutar kasabanın yolunu ve gittikçe hızlanır.
Yolculardan biri:
-Kaptan yavaş... Bir yere çarpacaz! der.
Şoför:-Sen Pejo’yu biliyon mu? der.
Yolcu:-Hayır! der.
Şoför:-O zaman susacan, der ve devam eder.
Minibüs hızlanmaya devam eder.
Bir yolcu daha seslenir:Oğlum ben hastayım, biraz yavaş!
Şoför yine sorar:-Sen Pejo’yu biliyon mu?
Amca ne bilsin...-Hayır! der.
-O zaman susacan! der, şoför...
Bu kez bir kadın seslenir:
-Hamileyim! Lütfen biraz yavaş, çocuğumu düşürcem!!!+
Şoför yine sorar:-Sen Pejo’yu biliyon mu?
Kadın:-Yok! der.
Şoför yine aynı cevabı verir.
Arkadan kızgın bir ses tonuyla bir genç seslenir:-Yavaş git kardeşim, öldürcen bizi!!!
Şoför yine sorar:-Sen Pejo’yu biliyon mu?
Genç:-Biliyorum lan, ne olacak? der.
Şoför:-O zaman çabuk söyle, bunun freni nerde?!
Faiz, Döviz, Enflasyon...
Frenin yerini bilen de yok...
Olsa bile frene basmaya niyeti yok...
ASLINDA SEÇİMİ MUHALEFET KAZANDI.
ORTADAKİ ENKAZI DEVRALIP SONUNDA PERİŞAN OLMAKTAN KURTULDULAR.
BIRAKIN İKTİDAR KENDİ ENKAZINI KALDIRABİLİRSE KALDIRSIN.
BU İŞİN SONU KÖTÜ OLACAĞA BENZİYOR.
OLAN ÜLKEMİZE OLACAK.
TÜYÜ BİTMEMİŞ YETİMLER DOĞARKEN BORÇLU DOĞUYOR BİLMEM FARKINDA MISINIZ??
AKP NİN BUNCA ZAMMINA ZULMUNE PAHALILIĞINA KARŞI DURARAK KURBAN İBADETİNİ YAPMAYI TÜM MÜSLÜMAN KARDEŞLERİME NASİP EYLE YA RABBİ!!
12.06.2023//KIRIKKALE
HİDAYET DOĞAN OSMANOĞLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.