İTİN KAPMAYANI,ATIN TEPMEYENİ VE ARININ SOKMAYANI YOK
Hayvanları severim.Can taşıdıkları için.Saldırgan tutumları olsa da bütün bunlar savunma iç güdüsüyledir.
İt kapar.At teper.Arı sokar.Bunları bilmek için bilge olmaya gerek yok.Asıl bilgelik arı kovanına çomak sokmamak,itin kuyruğna basmamak, koşan atın önüne aniden set çekmemektir.İhtiyatı elden bırakmamaktır..
Kimseden peygamber sabrı beklenmesin.Tahrik edilmesin.Balona pompalanan hava sıkışa sıkışa gerer balonu ve yüzey zar misali incelir.Ve kaçınılmaz son; patlar.Hava beleş olsa da gaz vermeye gerek yok.beleş de olsa her şeyin fazlası zarar.Geçerli olanı karar.
Bir kap su, bir kap yemek koyalım kapı önlerine.Bir kap su bir kap yemek.Can dostumuz hayvanların doyması demek.Sakin olmakta yarar var.Boşa gitmesin emek.
Söz vardır keser savaşı..Söz vardır kestirir başı.Hepimizde bir ve beraber olma telaşı.El-ele,omuz-omuza duralım.Huzura,barışa,adalete,özgürlüğe selam duralım.Demokrasiye saatlerimizi kuralım.Önümüzde Mustafa Kemal Atatürk’ün Gençliğe armağanı On dokuz Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı var.Coşkuyla kutlayalım.
Söz gümüş ise sükûtun altın olması sebebiyle kritik zamanları altın biriktirmekle geçirelim.Zira insan,insanız,insanlar..Üzmeyelim ve neticesinde üzülmeyelim.Sağlıcakla.