- 480 Okunma
- 2 Yorum
- 4 Beğeni
Milli güvenlik meselesi
İninden çıkamaz durumdayken bitme noktasına gelmiş Pkk son günlerde neden hava atar duruma geldi dersiniz, kimlerden cesaret alıyor?
Kılıçdaroğlu kapalı kapılar ardında HDP yle ne görüştü ne sözler
verdi diye merak edilmesine gerek yok.Verilen sözlerin bir kısmını , HDP liler ve
kandıldeki teröristler zaten açıklıyor...Bilinmeyenlerden bir önemlisinida kılıçdaroğlu`nun son günlerde yaptığı açıklamaların satıraralarında rahatça görebiliyoruz.Savunma sanayine karşı yaptığı açıklamar bilhassa BAYKARIN ürettiği İHA lar SİHA lara karşı olması, HDP yle aynı istekleri seslendirmesinden kendini açığa veriyor.PKK nın kökünün kazınacak duruma gelmesinde BAYKARIN ürettiği İHA ve SİHA ların son derece büyük payı olduğundandır.Burdanda anlaşılıyor ki, HDP yani pkk kılıçdaroğluna Baykarı diskalifiye edilmesinida dikta etmiştir...Pek tabiiki bu sadece PKK nın istegide değildir.Baykarın ürettikleri aynı zamanda Ermenistanın, ve Türkiye düşmanlarının da canı gönülden arzuları arasına girmektedir.
Bu adam hiç iyi niyetli bir kişi değil..Daha açık bir ifadeyle Milli güvenlik meselesi haline gelmiştir.Bu meselenin partıcılıkle oy vermeyle hiç bir alakası yoktur.Vatan sözkonusuysa gerisi teferruattır.