- 1333 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Büyülü Aşk Masalları
RENETA SİBEL YOLAK TAN
ÇOK SÖZ EDİLECEK
ÇOK OKUNACAK VE ÇOK DUYGULU
SÜRÜKLEYİCİ YENİ BİR KİTAP
ROMAN TADINDA BÜYÜLÜ AŞK MASALLARI KİTABI
Reneta Sibel Yolak
“Bu kitabı herkes okumalı. Bu yüzden Tokat’taki en büyük il Halk kütüphanesine de kitabımdan hediye yolladım. Daha çok kişi okusun diye. Tüm Sevenlerin Kavuşması ve ve hiç ayrılmadan bir ömür çok mutlu olmaları dileğiyle…”
SORU-yeni kitabınız hayırlı olsun "neden adı "büyülü aşk masalları"
halbuki içindeki hikayelerin çoğu gerçek değil mi?
RENETA SİBEL YOLAK-
Merhaba
Çok Teşekkürler. Hepimize hayırlı uğurlu olsun. Bu kitapta sizin de güzel öyküleriniz var. 164 DEĞERLİ YAZARIN YAZISI VAR.
Kitabın içindeki tüm öyküler gerçek yaşanmış Aşk öyküleri ve her öykü bir insanı anlatır. Kitabın birkaç özelliği var ki bu dünyada hiçbir kitapta yok ve bu özelliği tek.
Öncelikle içindeki yazarlar şu ana kadar kimseye anlatmadıkları tanışma ve aşk öykülerini yani kendi özellerini bu kitapta
dile getiriyorlar. Ayrıca Kitapta hiçbir yerde okuyamadığınız Büyülü Aşk Masallarını yalnızca bu kitapta okuyacaksınız. Bu öyküler herkesin okuması gereken ve gerçekten yaşanmış aşk öyküleri. Bu öykülerin bazılarında gülecek, bazılarında öyle şey olur mu diyerek hayretlere düşecek, bazılarında ise mendillerinizi hazırlayın gözyaşlarınıza hâkim olamayacaksınız. Herkesin aşk öyküsü kendine özel… Bazılarında kendi aşk öykünüzü hatırlayıp “Ah ne günlerdi onlar diyecek”,
bazılarında ise “offfffff ne aşklar varmış. Adama da bak” diyebileceksiniz. Henüz aşk yaşamamış olanlar da belki ibret için ders alacak belki de kendilerini hayata hazırlayacaklar. Bazıları da kendi aşk öyküsünü yazacak ve yıllar sonra başka bir kitabın veya destanın kahramanlarından biri olacak.
İşte ağlatan, güldüren, mutlu sonla biten, savaştıran, engelleri aşan Muhteşem Aşıkların Büyülü Aşk Masallarını Kitabını bir solukta okuyacaksınız.
Kitabın diğer önemli özelliği; Kitabımıza 164 çok değerli Yahudi, Rum, Müslüman, Ermeni yazarlar öykülerini paylaştılar.. İngiltere, İsrail, Yunanistan, Amerika, Almanya, Ermenistan, Türkiye, Fransa ve Avusturalya’dan yazan yazarlarımız ile kitabımız uluslararası bir kimlik kazandı.
Kimi aşkı anlattı, kimi aşk öyküleri paylaştı, kimi güzel dileklerini yazdılar, kimi hepsini birden yazıp dile getirdiler.
Kitabın adını tüm yazarlara sorup öyle karar verdim. Kitabın gerçek yaşanmış öyküleri bir masal tadında ve hepsi kendine özel ve büyülü. Sadece mutlu ve kavuşan öyküleri içeriyor. Bu yüzden kitabın adı BÜYÜLÜ AŞK MASALLARI.
SORU- Büyülü Aşk Öyküleri fikri nasıl oluştu?
RENETA SİBEL YOLAK-Öncelikle bir Aşk kitabı yazmayı planlıyordum. İnsanları aşkı değişik şekillerde ifade edip anlayabiliyorlar. Kimi için acı çekmek ve çektirmek ve bazen de zarar vermek. Gerçekten seven karşısındakine zarar vermez ağlatmaz. Gerçekten seven karşısındakini mutlu eder ve mutlu etmenin yollarını keşfeder. Benim için Aşk paylaşmak, mutlu olmak ve etrafa örnek olmak. Aşkı cinsellik ile karıştıranlar var. Benim için Aşk acı çekmek ve cinsellik değil. Anlamı bir olmak, çok daha geniş ve daha kutsal ve daha güzel bir anlam taşıyor. Benim için aşkın anlamı büyülü bir duygu. Sizi mutlu eden, yaşama sevincinizi arttıran, kalbinizi pır pır ettiren anlatılması zor bir duygu.
KİTABIMIZA yazan sevgili yazarlara çok teşekkür ediyorum. Tüm bekârlara hayırlı eşler diliyorum. Bu kitap bana ve tüm bekârlara çok uğurlu gelsin. Çok Amin.
Kitabıma yazan sevgili yazarlara, “MUTLU SONLA BİTEN AŞK ÖYKÜLERİ” yazmalarını istedim. Çünkü bence herkes mutlu olmalı. AŞK ÖYKÜLERİNİN SONU MUTLU BİTMELİ. Herkes sevdiğine kavuşmalı.
SİZ NE DERSİNİZ?
Aşk üç harflik bir sihir. Bu kitabı okuduğunuzda aşk, sihirli değneğiyle sizin de kalbinize dokunacak. Belki de Büyülü Aşk Masallarında kendinizi bulacaksınız ya da okurken kendi aşk öykünüzü yazacaksınız. Okuduğunuz satırlarda, dudağınızdaki nağmelerde romantizmin doruklarında yaşayacaksınız kim bilir…
Bu kitabı okuyun aşkı hissedin…
Size aşağıda yazdığım bir şiirle cevap vermek isterim.
“Gerçek sevgi, iyileştirip güzelleştirir.
Ruha çiçekler açtırır,
Yoldaki sokak köpeğine selam verdirir, mutlu eder.
Gerçek sevgi şarkılar söyletir dans ettirir.
Gerçek sevgi zarar vermez.
Gerçekten seven de kötülük yapmaz
Kötülük yaptıktan sonra da sevgi beklemek de bir sapkınlıktır.
Sevmek acı çekmek veya çektirmek değildir.
Mutsuz hissettiren, boğan, yoran, üzen şey sevgi değil saplantıdır.
Bunu herkes öğrenmeli.
RENETA SiBEL YOLAK
SORU-Son zamanlarda hep başkalarını da dahil ederek geniş hacımlı hikaye kitapları yayınlıyosunuz sebebi nedir
RENETA SİBEL YoLAK- Evet paylaşmayı seviyorum. Dostlarım ve arkadaşlarım değerli yazıları ve resimleriyle eserlerime katkı sağlıyorlar. Başka yazarları kitaplarıma katmamın en önemli nedenlerinden biri; tüm yazarlara da öykülerini paylaşmak için şans vermek. Ayrıca ne kadar değişik öykü olursa o kadar renkli oluyor. Kitabın yazarları da değişik din ülke ve kültürlerden olduğu için kitabımız daha da renkli ve etkili oldu.
Bu kitapta diğer yazarların öykülerinin yayınlanmasının bir nedeni de: kitabın daha çok okuyucuya ulaşması. Tüm yazarlar çok değerli, meslekleri olan, seçkin ve çevreleri geniş insanlar. Kitabımız bu şekilde daha çok okuyucu kitlesine ulaşabilir diye ümit ediyorum.
Yayınevimiz kitabı tüm dünyadaki fuarlara götürüyor ve dünyanın değişik yerlerinde yaşayan Türkçe okumayı bilen herkes bu kitabı okuyabilir. “Bu kitabı herkes okumalı. Bu yüzden Tokat’taki en büyük il Halk kütüphanesine de kitabımdan hediye yolladım. Daha çok kişi okusun diye. Tüm Sevenlerin Kavuşması ve hiç ayrılmadan bir ömür çok mutlu olmaları dileğiyle…”
SORU-.Yazmak sizin için ne ifade ediyor?
RENETA SİBEL YOLAK- Yazmak benim için bir yaşam biçimi. Kendimi ifade edebilmek, geniş okuyuculara ulaşmak da beni mutlu ediyor. Ayrıca zamanın iyi değerlendirilmesi. Çok emek var ve Türkiye’de kitap yayınlatmak artık oldukça zor oldu.
SORU- Kitapta birçok Tokat ‘ta yasanmıs gercek hıkayeler var Tokat sizin için ne ifade ediyor
RENETA SİBEL YOLAK- Evet anneannem ve ailesi Tokat da doğmuşlar. Tokat benim çok sevdiğim yerlerden biri ve Benim için çok kıymetli. Küçüklüğümden beri anneannemden Tokat öyküleri duyarak büyüdüm. İstanbul’da tanıştığım Tokatlı insanlar çok temiz kalpli ve çok özel insanlar. En kısa zamanda Yüce Tanrı kısmet ederse Tokat ı görmek istiyorum.
SORU- 164 yazarı bir araya getirmek kolay olmasa gerek. Siz nasıl getirdiniz?
RENETA SİBEL YOLAK- SORU-Evet. Önceleri yirmi kişi planlıyordum. Arkadaşlarım kitabıma yazma fikrine olumlu bakınca daha çok kimse bir araya geldi. Yani 164 kişi olacağını planlamıyordum. Gerçekten kitap yazmak, değişik yazarların eserlerini toplamaktan daha kolay. Kimisi hayatın içinde sorunlarıyla uğraşırken sözünü tutamayabiliyor. Onlara ek zaman verdim. Oldukça sabır, yanlışları düzeltmek ve hepsini bir araya getirmek oldukça zor ve meşakkatli bir süreç. Ben tüm arkadaşlarımın bu kitapta yer almalarından dolayı çok mutluyum.
SORU- Yeni projeleriniz neler?
RENETA SİBEL YOLAK-Kısmet olursa birkaç bestem ve şiirlerimle singlelar çıkarmak . Tokat’ı ve insanlarını anlatan bir roman yazmak. Şimdilik bu kadar.
Teşekkürler.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.