- 343 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
BU SEÇİMLERDE NELERE DİKKAT EDİLMELİ
BU SEÇİMLERDE NELERE DİKKAT EDİLMELİ
1-Partilerin politikaları Milli mi anti Milli mi?
2-Milli Dini değerlere sahip çıkıyor mu?
3- Hangi partiler Bölücü bölgesi terör örgütleri ile işbirliği yapıyor mu?
4-Seçim ikliminde hangi ülkelerin büyükelçi kurum kuruluşları ile kuzu sarması oluyorlar.
5-Hangi partiler Depremle ilgili projeleri nedir? Kentsel dönüşüme nasıl bakıyor?
6-Yabancılar göçmen politikaları nedir? Suriyelinin Afkanistanlı vb. göçmenleri geri gönderecek mi? Göç açık kapı politikalarını bırakacak mı?
7-Bölücülere aftan bahseden partiler var mı? alınan karar nedir.Hangi partiler PKK HİZBULLAH Açılı mı yapacaklar mı?
8-Önceliği rant devşirmek mi yoksa milletin parasını millete mi harcamak istiyor mu?
9-Ülke kaynakları nerelere köpürtüldü nerelere köpürtülüyor.
10-Anayasanın kurucu devlet 4 maddesini değiştirmek federasyon safsatasını dillendiriyor mu? Devletin adı dili bayrağı vatandaşlık başkent gibi konuları değiştirmek isteyenler var mı? sorgula
11-Suriye politikaları nedir?
12-Mili savunma projelerini destekliyor mu?
13-Yabancılara ev mülk tarla satışını kısıtlatacak mı? Vatandaşlık yasasını yabancılara açık halde tutmaya devam edecek mi?
14-Son 5 senede ekonomik olarak hayat pahalığından ne kadar etkilendin seçim günü cüzdanında ne kadar paran var. Enflasyon hayat pahalılığından ne kadar etkilendin? bunları vb. Konuları akıl süzgecinden geçir ona göre oyunu kullan.
Yazan yazar: Z.ihni DERİN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.