- 575 Okunma
- 0 Yorum
- 4 Beğeni
GiT
Bir gün gelecek kendini ışıklandırılmış vitrinin içinde olduğunu gördüğünde o camların ayna olduğunu öğrenip,gerçek kişiliğini görüp aynalar yüzüne çarpacağını unutma...
Anılar aklına her düştüğünde isyan edecek hep bizden bahsetmek isteyeceksin…Kıyamet kopsa başını kaldıramayıp iki avucunun arasına alıp saçlarını yolacaksın...
Yalnız kalmak isteyeceksin, kalabalıkların arasında kaybolmak istemen sana yetmeyecek..
Geçmişi düşüneceksin,dakika dakika mutlu geçirdiğin zamanlar göz önüne bir şerit gibi gelip geçecek...
Elele geçtiğimiz yerlerden geçmek isteyeceksin…
Biri size içinizdeki pişmanlığı söküp atabileceğini söylesede yapamayıp kaçacaksın…
Kurtulmak istediğiniz halde, o acıyı yaşamak için direneceksin.
Hayatınızın geri kalanını düşünerek geçirmek isteyeceksin,sana aksini iddia edenlerden nefret bile etme durumuna geleceksin...
Kimseyi benim yerime koyamayacaksın,deprasyonlara girip ilaçlara bağımlı kalacaksın..
Sadece bir müddet karşındaki aynanın arkasına sığınacaksın
Ben sensiz geçen gecelerde yaşlanıyor olsam da
bu vedanın beni daha da olgunlaştırdığını unutma sakın..
Suskun geçen zamanlarımda seni bana sorsalar bir hataydı demeyeceğim..yüreğim yara bere içinde olsa da ve yaradanın almadığı canı
kimsenin alamayacağını bileceksin.
Gözümü karartıp,alnımı silahların namlularına dikiyorum,,
Senin olmadığın akşamlarda ben adını hece hece şiirlendiriyorum...senin gibi yüzümü siyaha boyayıp aynanın karşısına geçmiyor, gecenin karanlığında kaybolmuyorum..akşamın karanlığında gün ağrırken gözlerimi kapıyorum.
ve seni gecelere emanet ediyorum ..senin olduğun karanlığı senin olduğun aydınlıktan daha çok seviyorum...
Hayallere kapılıp,beyaz giysinin içinde olduğunu hissedip yumuşak bedenini ve her zamankinden daha iyi kullanıp gecenin ıtırına atacaksın..
bunun rüya olduğunu anlayınca kabuğundan çıkıp tekrar uyumak isteyeceksin..Ben sana mecburiyetleri yükledim,sen bu yüreğimin sevgisi altında ezildiğini anlayınca ne yazık ki zaman
avuçlarından uçmuş olacak..
Aynanın karşısına geçtiğin gibi benimde karşıma geçip gözlerimin içine bakarak seni sevmiyorum yalanını söyleye bilecekmisin..
Hadi söyle ama kandıramazsın beni gözlerin ele verir çünkü seni, eğer cesaretin varsa gözlerime bakmaya son bir defa bile olsa ama sanmıyorum çünkü sen pes ettin bunu iyi biliyorum ..
Yorma kendini hadi bir an önce söyle şu yalanı ve terk et beni..
Yavaş yavaş öldürme kendini ve beni..tek hamlede batır yüreğime zehirli hançeri
Bir kere git gideceksen ne olur bir an önce terk et beni.. geçip aynanın karşısına acı çektiğini kendi gözlerine bakarak beceremedim de,,ve azıcık cesur ol ve git...
YEŞİLIRMAK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.