- 240 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Teşekkürler Edebiyat Defteri
Yaklaşık 15 yıl önce iş arkadaşlarımın yoğun istekleri doğrultusunda şiirlerimi internet ortamında paylaşmayı düşünmüştüm. O zamana kadar amatörce yazmış olduğum (ben yazdıklarımı şiir diye biliyordum) şiirlerimi hangi sitede ekleyeceğimi araştırırken karşıma edebiyatdefteri.com sitesi çıktı. Ve başladım kendi not defterimdeki yazdıklarımı heyecanla paylaşmaya. Bu sitede usta şairlerle tanıştım, arkadaş oldum. ( İbrahim Sağır, Mehmet Güven, Muzaffer Tekbıyık, Erman Ulusoy, Ali Rıza Atasoy, rahmetli Osman Öcal, Bestami Yazgan ve diğerleri) Onlar bana belli bir süre sonra şiirlerime yaptıkları yorumlarla bir yerlerde hata yaptığımı, bir sorun olduğunu fark ettim. Bana gerçek ve kalıcı şiirin nasıl yazılması gerektiğini özelden mesaj göndererek bilgindiriyorlar, öğretiyorlardı. Meğer ben şiirin teknik açıdan nasıl yazılması gerektiğinden, hece sayılarının eşit olmasından, ayak, uyak, durak tabir edilen bilgilerden ne kadar uzakmışım!
Ve sil baştan tekrar!
Belli bir zaman sonra şiirlerime teknik açıdan olsun duygu ve çarpıcı bir açıdan olsun gelişme ve güzelleşme fark ettim. Bu site sayesinde ilk şiir kitabımı yayımladım. İkinci şiir kitabımın hazırlıkları devam ediyor.
Edebiyat Defteri bir okuldur! Bir edebiyat okulu!
Teşekkür ederim Edebiyat Defteri.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.