- 277 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İlim olmayan İslam olmaz...ey müfessir...
İlim olmayan İslam olmaz...ey müfessir...
İlmi kovdun Kur’andan ekmel aklı kovdun ekmel vicdanı kovdun ekmel fıtratı kovdun yani Allahı da hz Muhammedi de kovdun çünkü Allah alimdir...nuru Muhammet ekmel aklın ekmel vicdanın ekmel fıtratın ekmel tecdübenin kaynağıdır.çünkü ilk ayna o.esmanın en ekmel yansıdığı ayna o...
Dört kadınla evliliğe izin verdi Kur’an...çünkü ilimle kavgası yok Kur’anın ekmel akılla ekmel fıtratla ekmelvicdanla ekmel tecrübeyle kavgası yok Kur’anın .öyle bir şartlar gelir ki...kız çocuk doğurma hakkındanmahrum kalır...ölür gider. oysa "Üreyin ben sizin çokluğunuzla övünürüm" buyurdu hz Peygamberimiz...
Ölçü esmadır...ey müfessir...Rahmanla kavgan var...Vehhabla kavgan var...ekmellikle kavgan var...işte ayeti tahrif bu.6 yaş kız için evlilik yaşı"dedin oysa Şafi sıfatıyla kavga bu...Tefsir ilimdir çünkü Allah alim...esmanın meyvesidir tefsir...
Mirastan kız az alsın deme adl sıfatıyla kavgadır bu... sebeb-sonuç bildirir ilim...şu şartlarda kız az alsın de...su donar ama şartları var...haram-helal şartlara göredir...domuz eti bazı şartlarda görevdir.ehve-i şerdir...de.sözün ilim olur ancak şartların etkisini belirtirsen...
"Ateş söner ama şartlar var"bu şartlara hz İbrahim olana da ateş söner eklemesini yap çünkü Vehhabtır Allah hz İbrahim olana hediye eder...
"Faiz haram"diyorsun balık baştan kokar...hadi o başlarla kavga et...kendilerine göre şartlar koymuşlar faizle sömürüyorlar...senin kavga ettiklerin çaresizlikten faize sarılmış...denize düşen yılana sarılır...sen denizi kurut...
Zinayı nikaha bağladın...nikaha indirgedin...ama tıp derki bulaşıcı hastalık varsa o durumda o cima zararlıdır...Şafi sıfatıyla kavgalısın...Kızlar hayvan gibi satıldı nikah yeterli mi..."eşrefi mahlukattı hani insan"
İlim olmayan İslam olmaz...ey müfessir...
Bataklıkla olsun kavgan...sinek o bataklıkla kavga edici...neden onunladır kavgan...ekmel aklı ekmel tecrübeyi ekmel araştırmayı kovdun Kur’andan...
Evet..Kazan kazan ama adl sıfatı belirlesin farkı...Faiz adl sıfatına ters ve bir işgal çeşidi.esmaya hadimlik mi niyet hileli kazanç mı
Evet...Parasal sistem insanların bir bölümünün yoksul olmasına ihtiyaç duyar. Çünkü eğer fakirlik olmazsa zenginlikte olmayacaktır…bu sistemle kavga et fakire iş imkanı bırakmaz bir sistem bu ...marketler açıldı bakkallar iflas etti...hamallık iflas etti...araçlılar iflas ettirdiler hamallığı...zekat yok..."Parayla para kazanmak yasak dedin...bu din mi...Fakirler ortaklık da yapamazsa köle olurlar...din kardeşliği yoksa fakirler "ortaklığı yaşatamazlar"ahlak yoksa "ortaklık ruhu yok olur" bu bozuk parasal sistemi kim ıslah edecek...köleye faiz haram sistemi bozanlara helal"herkese haram et faizi veya sus"
Mağduriyet varsa susmak olmaz...ey müfessir...ilim susma der...mezheblerin oluştuğy şartları getir ben o mezhebe uyacağım...
Hey dünya put dolu yıksana hz İbrahim olsana...Parasal sistem Allaha esmaya göre değil...siyasi sistem de...hile her şeyi bozdu..."Namaz kılmayan öldürülsün"diyen mezhebin haklılığı yok oldu...Faiz haram diyen ayetin haklılığı da yok oldu...Kur’anın yaşanılır olması için bu para sistemini kuranları yok ettin mi cihadın yok...PUT ne mi...Doğaüstü gücü olduğuna ve tanrıyla insan arasında aracılık yaptığına inanılan canlı veya cansız nesne, Tapıncak, Fetiş, İdol
Ebu selül kul olabildi mi.Tahta aşık olma tahtı da Allah için sev..mala aşık olma ama mala da Allah için aşık ol değilse Nankörsün
Mal Allahındır...başkasını razı etmek için harcamak da haram..."İlke şu Mal Allahındır" zaman ömür Allahın..ey Zekat aşkı olmayan
Evet...Esmaya değer vermeyen değersizleşir...İlim değerli adalet değerli Rahmet değerli...Yaratılana şefkatli olmayan değerliyim demesin
Tevbe esmaya hadimliktir...Rahmana hadim miyiz...Adalete hadim miyiz...ilme hadim miyiz...İhlaslı mıyız,aşklı mıyız.
Allah hayrı da şerri de yaratır şerli yaratmaz..şeytan şerli değil.domuz şerli değil.içki şerli değil.içme .sığın diye yaratıldı
Esma için yaratıldık...Esmaya hadimlik için ama ilme adalte hadim miyiz hikmete şefkate hadim miyiz...99 esmaya hadim miyiz...mezhebi savunma...sağlam meyve çürüyünce çöpe atıyoruz...paganlar parasal sistemi Allahın olmaktan çıkardılar idari sistemi de kölelştirdiler...ezanı bile değiştirdiler isimlerimizi bile...ahir zamanın imtihan şartlarında o mezheblerin çürüyen yanlarını çöpe at...sağlam yanı varsa ye...
Namaz güzel ama kılan yalancı...Üzüm güzel ama şarab da mı güzel...
Hac güzel ama giden zalim ...zalimliğinden arınan yok...
Din güzel ama yaşayan yok...paganlar etkin...çünkü dünya da...hz Adem bile şeytan musallat olunca zelleye düştü...yasak meyveyi medya tatlandırıyor işte...sustur hadi bu medyayı...kızınla karınla kavga yetmez...sopanı medyaya da salla...öncelik bu...ama nemrut ateşe atar seni...
Tesettür güzel ama edepsiz de giyiyor...dolandırıı da giyiyor...Tefsirini bu tecrübelere göre yap ey müfessir...
En kıymetli namaz nedir mi.esmaya uyumlu ve hadim namaz...yani ihlaslı namaz.Zekat verenin namazı...maldan candan geçenin namazı...
İmamsız namaz olmaz cemaat olmaz...vahdet olmaz imamsız...Allahla arana aracı koyma deme faydasızı var araya konanın faydalısı var. Kur’anı koy peygamberi koy esmayı koy... sevilenler var...de ey müfessir...
Allah ile aramıza aracı koyalım mı evet.koy...ama lat ve uzzayı koyarsan yanlış bu Peygamber sevgisini koy.salihlere sevgini koy...de ey müfessir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.