- 588 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
2022'NİN EN İYİ ŞAİRİ SEÇİLDİM...
Merhaba Kerim Abi.
Bangladesh de, 2022 yılının en iyi şair yazar ve barış elçisi seçildim. Dünya basınında geniş yer buldu, Bangladesh- Hindistan-Yunanistan-Sırbistan-Çin bildiğim ülkelerden, maalesef Türkiyeden tek ben ödül aldım. Basında hiç yer almadı desem yalan olmaz, Aydinsonhavadis ve Dinar Halk Haber dışında hiç bir yerde yer almadı. Dünyada sadece 95 Yazar ve Şaire verilen bu onur belgesi benim için büyük gurur ancak bu başarının, Türk basınında yer almaması ise üzücü bir durum.
Özbekistan ve Kırgızistan da düzenlenen uluslararası yarışmalarda birincilik ödülü aldım, uluslararası bir çok yarışmada ödüllendirilip sertifika aldım.
Şiirlerim 20’ye yakın dile çevrildi, 10’a yakın ülkede yayınlandı. Her geçen gün yenileri eklenmekte, buna rağmen basında yer almamak beni üzdü.)19 Ocak 2023 Perşembe-10.49)
SAVAŞ SARIKAYA (Aydın Yazarlar ve Şairler Derneği Başkan Yardımcısı) AYDIN
*****
2022 YILININ EN İYİ ŞAİRİ SEÇİLME GURURU BANA YETER, ÖDÜL BANGLADES BASININDA YER ALDI...
DÜNYADA 95 ŞAİR VE YAZAR ARASINDA TÜRKİYEDEN ÖDÜLE LAYIK GÖRÜLEN BİR ŞAİR OLARAK GURURLUYUM,
EN İYİ ŞAİR ÖDÜLÜ...
7 Ocak 2023’te Bikash Sahitya Parishad En İyi Şair Yazar ve İnsani Barış Çalışanı Ödülü 2022, ’Bikash Sahitya Parishad’ tarafından düzenlenen büyük bir sanal törenle açıklandı. Ödül töreninde Bikash Sahitya Parishad’ın kurucu başkanı tarafından açıklandı. Nazmül Kabir. Baş konuk vesilesiyle konuşan Dr. Salam. Ülkede ve uluslararası alanda çok ünlü ve popüler bir şair, yazar ve insani barış aktivisti olan ’Bikash Sahitya Parishad’ı tanımaktan çok mutlu olduğumu söyledi.yapıyor ve teşvik ediyor. Bu gerçekten bir zevk. Gelecekte dünyanın farklı yerlerinden insanları daha fazla insani iş yapmaya teşvik edeceğini düşünüyorum. Hepinize iyi şanslar. Bikash’ın saygıdeğer kurucu başkanı Sahitya Parishad, bu teşkilatımızın uzun zamandan beri edebiyatla uğraştığını ve insani faaliyetlerde bulunduğunu söyledi.
*****
TEBRİK ETMEK İÇİN (SAVAŞ [email protected]) E POSTA ADRESİNİ KULLANABİLİRSİNİZ.
*****
Gazeteci-Yazar-Şair Kerim Özbekler ziyaret ettiği bir köy evinde ki ’’Köy Ocağı’’ başında, kendisine ikram edilen otlu çörekleri yerken görülüyor.