- 331 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
siyasetin içinde medya tartışmaları
1
habertürkte kübra par sunuculuğunda son siyaset gündemine değiniyor konuklar.ali haydar fırat konuya hakim olmak istercesine bir çok altarnatifin varlığına inanmış.seçimin kazanılmasına odaklanmış partiler.nagehan alçının sessiz siyaset görüşü altılı masayı tarif ediyor.akşener tek adayla seçime gidilmesi yönünde bir düşünceyi savunur olabilir aday konusundaki tartışmalara bakınca.chpnin seçimi kazanması nasıl bir siyasetle mümkün olduğu tartışılıyor.masada uzlaşı sağlandımı sorusunu yanıtlıyor nasuhi gümgör.siyasetin değiştiği görüşünde nasuhi güngör.siyasetteki belirsizlik nasıl adım atılacağıyla ilgili olduğu kadar kılıçdaroğlunun yönetme başarısı öne çıkıyor.ittifak siyaset dışı kararlar olduğu görüşüne getiriyor tartışmayı.toplumun başarıya oy vereceği bilincinde olmalı siyasetçi aynı zamanda.davutoğlu tecrübeli siyasetçi kendi lehine çevirmek için kararları.ortak akıl demekle halkın neye oy vereceğini anlamak arasındaki fark.bunun farkında olmalı bir siyasetçi.diğer yandan muharrem ince gibi siyasetçiler var muhalefette.
2
ahaberdeki altılı masa tartışması türklüğü gündemine almış rejimin değişmesi heveslilerini hedef alan.avukat begüm ece pazarcı kürtlerin siyasete dahil olmasına bağlıyor türklük tartışmasını.kürtler parisi yıktıktan sonra gündem olmaları sorgulanır oldu avrupada.dr.kemal olçar yükselen türkiye düşmanlığına bağlıyor anayasal düzende görülen yasakçı zihniyeti.kürtlerin bir aşiret oluşu kabul görürmü siyasette tartışması.kendi tarihlerinde bölgesel bir yurdun özlemini çekmiş olmaları haklı çıkarırmı taleplerini.canan barlasın sorularıyla gündem programı devam ediyor.medyanın bir tiyatroya dönüştüğü halkın gündeminden uzaklaşarak.konuyu fetöcülere getiriyor cemil barlas kimin suçlandığının anlaşılması için.kurtuluş tayiz siyasetin sığlaşmasını milli iradeden uzaklaşmaya bağlarken imamoğlunun ihtiraslarını örneklerle açıklıyor.nazif karaman ve abdullah güven benzer konularla yükleniyor muhalefete.erdoğan türkiyenin kaderiyle seçime gidiyor aslında.kurtuluş tayiz bu yönde açıklama yapıyor.
3
halk tv sansürsüz prrogramında sunucu ipek özbey içki ve sigaraya gelen zamları gündemine almış.içki içmek bir özgürlüktür siyaset bilimci onur alp yılmaza göre.ortadoğu ülkeleri alkola yasak getirmekle medeniyetin dışında kalmış turan aydoğana göre.fikret bila herkesin yaşam tarzı anayasal güvence altındadır bir kabahat olarak algılansada şarap içmek.erdemli insan olmanın özgürlükle bir ilgisi var onur alp yılmaza göre.herkesi ilgilendiriyor yasaklarla yönetilme arzusu.dinin getirdiği yasaklar tıbben zararlı olsada bu kısa hayatın keyfini sürmek gerekiyor sarhoş gezmek kadar ayağa düşmüş olsada maneviyat.barış pehlivan faili meçhüllerle giriyor konuya.devletin asli amacından uzaklaşması güven toplumuna zarar variyor konuklara göre.ülkücü başkan cinayetine bu açıdan bakmak gerekiyor kimlerin hedefte olduğunu anlamak için.
4
bir pkk kanalı olan medya haber türkçe yayın yapıyor.türkiye cumhuriyeti işgalci bir güç olduğu iddiasında pkk.kürdistan kürtlerin toprağıdır medya habere göre.dolayısıyla işgalciler cezalandırılıyor pkk tarafından.ölen gerilların şehit düşmesi kürtler için bir vatan toprağını akla getiriyor.pkkya terör örgütü denmesi türkiyenin asimile politikası.bunlar savunuluyor kanalda.türkiyenin güç kazanması pkknin aleyhinedir gerillaya göre.türk devleti yargılanmalıdır pkkya göre.pkk halen önder aponun emrinde direnişi sürdürmek için savaşan gerilladır terör örgütüne göre.sloganlar atılıyor tcye karşı verilen savaşı duyurmak için.cinayetlerin üstü örtülüyor pkkye göre.hesap sorulması için sloganlar atıyor gerilla.katliama öfke duymak kürt halkının acısını duyurmaktır dünyaya pkkya göre.avrupada eylemlerle protesto ediliyor türk yönetimi.ezgilerle slogan atan devrimciler için kurulmuş bir hükümet var kürdistanda.ahmet kaya derneğine yönelik saldırının asıl suçlusu tc devletidir örgüte göre.bir savaş mantığına çekilmek isteniyor dünya.tabiki meşru olmayan bir savaştır tcye göre kendi egemenliği için.katliamlar aydınlatılırsa meşru bir hak doğacaktır tcye göre.devletin tanıdığı özgürlük gerçekçi değildir pkkya göre.fransız yargısı eleştiriliyor kanalda halkın direnişi görüldüğünden pkknın faaliyeti.kürdistan davası haklı görülsün isteniyor dünyada.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.