- 211 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Dinlerin en zararlısı paganizm..
Dinlerin en zararlısı paganizm..
Herkezi emrine sokar.Allahım der gözü her şeyin üstündedir...hürriyet vermez...asker eder...köle eder...sınıf üretir...efendiler -köleler diye böler...
Siyonistin zararı sınırlı arz-ı mev’udu ver kurtul der paganlar biz Allahız derler her yer her şey bizim der fıkhımız cizye ver kurtul der müşrike yani ötekileştirdiğine...
Ötekelleştirdiğine en büyük cezayı paganlar verir...sınıf farkı var eşit değil hukukta insanlar...
Kilise de pagandır...sömürücüdür kilise haçlı seferleri sömürme amaçlıydı...Yahudilerin içinde de ırkım üstün ırk diyen paganlardır...Tasavvuf onların vasıtasıdır demokrasi de...Fakir demokrasi ile idareci olamaz...ama din adamları seçimi kazanır zenginler de yani demokrasi pagana hadimdir...idare eden ve köleler oluşur demokrasi ile de...sömürü ile de ama Allahtır her şeyin sahibi...Allaha hizmetinden dolayı peygamber idareciliği akkeder din adamlığından zenginliğinden dolayı idareci olur paganlar bu Allahı kovmaktır demokrasi Allahı kovma vasıtasıdır...Allaha hizmetinden dolayı peygamber idareciliği hakkeder...de...tekle idareci olmanın yolunu...tevhide inanınyorsan eğer...
Kilise de pagandır köleştirir savaşmazsan...Petrol şehidi olmazsan ezan şehidi de olamazsın.esma için şehit ol.petrolünü kaptıran her kıymetlisini kptırı.ABDye.Ezanı da
Çocuk gelin olmaz ama pagan el koyar her şeye çünkü Allahım diyor...ama Allaha hizmet değilse çocuk gelin olmaz dedi Kur’an...esma ile kavga saydı eksikliktir dedi çocuğun gelin olmasına Kur2an...ama pagan Allahım der çocukla evlenir...
Pagan kapar aman Petrol için şehit ol.sömürülmemek için şehit ol.Irzını da koruyamazsın petrolünü koruyamazsan El-hafıza hizmet gücün olması farz
Dinlerin en zararlısı paganizm..
Çocuk gelin olur da olmaz da...Allaha hizmetse olur ama Allahım diyene kaptırma kız çocuğunu..petrolünü paranı yurdunu insanını...köleleştirir.Allaha kul etmez...secde ettir petrolüne pagana aptırdın...sevmem parayı dedin de iyi mi oldu...taparcasına koru paranı...köle et parayı Allaha pagana köle dünya ve para ve petrol bu mu Allaha kul olmak paganın hakkı cizyedir sadece...İlahın ölçüsü bu...Kur’an yok olur paganlar galip gelince hz İbrahimler ateşe atılır habilleri kabiller öldürür ayaklar altında sürünür..."Ayağa kalk sakarya "seninle Allahın adaleti ayağa kalkacak paganın adaleti kisranın sarayı devrilecek...Pagan derki sen kölesin...hür kadın köle ile evlenemezdi cahiliye devrinde...Ebu cehil Allah olmuştu sadece Lat mı Allahtı pagam da Allahın kızdır oğludur idarecilik ondan alınmamalı adaleti bu paganın...
Dinlerin en zararlısı paganizm..
Irkım Allahın ırkı der pagan ben Allahın oğluyum der kızıyım der...Allaha hizmet ödülsüzdür paganizm de...Allahın yetkileri pay edilmiştir...kimisi oğuldur kimisi kızdır...sense kölesin...Muhammedin ve ümmetinin payına düşen kölelik...cennete şefaatle sokarlar paganlar...Allahlar çünkü...Allaha hizmetçi olmana gerek yoktur...pagana hizmet yeterlidir cennet için...çünkü ayna değil asıldır pagan...
Paganlık her din mensuplarının arasında var ABD her dinin tarikatlerine yerleştirildi cıa yerleşti...dünya onların olmalı ABDnin olmalı...Allahım der paganlar...milliyetçilere böldüler dünyayı yani ırkları birleştir ki yenebilesin...parçalar ve sömürür pagan .Allahım ben diyenler yani...Kavga Allahım diyenlerle Allaha kul olanlar arasındadır hz Ademden beri...
Hak-batıl kavgasıydı Kabil Habil Musa firavun Hz Yusuf kardeşleri Nemrut-hz İbrahim Hz Peygamber-Ebu cehil kavgası...Pagan büyük cahildir Kur’ana göre...Allahım der çünkü pagan...Pagan sanmayın dine ait erdemleri hayatından çıkarır...ABD de paganlar en dindardır siyesettedirler hepsi...din siyasi kavgadır...siyasetten kaçan cihaddan kaçmıştır...paganlardan nemrutlardan nemrudun ateşinden yılmıştır...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.