- 375 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Leyla esra kirik hocanın anısından kesitler
Annemin kucağında açtım gözlerimi dünyaya. Sımsıcak bir kucak, şefkatle saran kollar, ve sevğiyle bakan yüzler gördüm karşımda. Biri canım annem, diğeri sırtımı yasladığım koca cınar babamdı. Ben doğduğum zaman kadrosunu almış, hatıra olsun diye siyah beyaz bir vesikalık fotoğraf çekilmiş canım babam. O zaman henüz 28’ inde cüneyit arkın gibi yakışıklı, ince bıyıklı çizgili kıravatlı, siyah takım elbisesiyle, poz vermiş tek aşkım babam. Her kız evlat
babasına aşık büyür, bende o kızlardan dım. Beni annemin kucağından alıp, şeffatli merhametli kollarıyla sarıp yanağımdan bir buse alıp, canım kızım benim deyişini, duyar gibi gülümsedim gözlerine babamın. Her kes adı ne olsun dediğinde azından çıkan ilk ve tek kelime, LEYLA olmuştu kulağıma, bir meltem esintisi gibi fısıldıyarak. Babama aşık büyüdüm ben, ben onun leylası, o benim mecnunumdu. Şimdi içime attığım hüzünlerim, sahte gülüşlerim var benim. Babamdan kalan bir siyah beyaz resime bakarak, avuttum kendimi hep. Aradım ama, ona sarıldığım bir fotoğraf bulamadım albümlerde. Evin her köşesinde onun kokusu, onun anısı, vardı gözlerimde, burnumda, hayalimde. Ah yüreğimin yangını babam, ah solyanımın sızlatan babam. Sensizlik acı zor gelsede bana, sana verdiğim sözümden, dönmeyeceğim. İyi bir insan, iyi bir evlat, iyi bir apla olacağım. Annem kardeşlerim, senden kalan hazinem, paha bicilmez mücevherlerim benim için. Her babalar gününde evlatlarının, elini tutup, başını sevğiyle okşayıp, kucağına alan babaları gördükce, bir sızı çöker solyanımın, en derin kafesine. Gözümden akan gözyaşlarım, bir liman gibi dalga dalga sel olur bastığım yerde. Sen iyi bir baba, iyi bir arkadaşdın benim için. Seninle daha çok, zaman geçirmek isterdim. Sana sımsıkı sarılmak, dizlerinde uyumak isterdim. Seninle çekilmiş siyah beyaz resimlerimiz, olsaydı duvarda cerceveli, albümde kucağına aldığın, öptüğün, tıpkı iki aşık gibi, Leyla ve mecnun. Ben sana doymadım babam, doymadım. Hep içimde, yokluğun eksikliğin. Şimdi büyüdüm, ilim irfan sahibi oldum. Ve senden aldığım terbiye ve ahlakla, tertemiz insanlar, senin gibi pırlantalar yetişdiriyorum babam. İnşallah cennette karşılaşırız. Ordada benim babam, benim mecnunum olurmusun baba?. Dualarım hep seninle, mekanın cennet olsun baba. Mecnununu kaybeden kızın LEYLA...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.