- 237 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Esma denklemiyiz...her insan İslam üzere doğar...
Esma denklemiyiz...her insan İslam üzere doğar...
Kimyamızda akıl var ilim bizden kaçamaz .görürürz.ve Vehhab olduğu için Allah her esmasını hediye etmiş zaten...
İnsanın kimyasında üreme var esmaya kulluk var Halık üremeyi koymuş kimyamıza.Canlılar ürüyor.cansızlar atom parçalanıyor.Genişliyor.Esma denklemidir fıtratlar.Doğru yani hüküm Allahtadır erişmek ya vahiyle yada deneyledir...deney de dindendir haktandır ilimdendir...İnsanın kimyasında da akıl yani ilme kulluk var...esmaya kulluk var yarıtılanın kimyasında denkleminde formülünde.en kıymetli öz hadiye kulluk.yani hakkı haykır.Allah tarafsızdır ama din taraflı tarih taraflı İran şiayı ırkına taraf kılmış.sömürücüden din öğrendik "para kaka dedik .cüz’i iradeden başka duadan başka niyetten başka kusurlu yok.imtihan gereği tek kusurlu cüz’i irademiz.ve tevhid denklemi.Kusurluyu tedavi edici.tevbe yeri cehennem...yani kusurun tedavi yeri...
Esma denklemiyiz...
Şeytan da esma denklemi...ama enesini ilahlaştırmaktır nihai amacı...Irkını ilahlaştırmak...
Esma denklemiyiz...
Melekler de esma denklemidir...hz Ademe secde yani ademe destek çıkma kardeş olma kimyalarına verilmiş...sömürücülerle savaşan rusyaya melek ol...kardeş ol...sömürücüyle kavga ederken sadece ama Azerileri de sömürücü sayarsa düşman ol...İkna et...eleştir rusyayı.Afrikada sömürücüyle savaşı var Çin ve rusun...Afrikada kardeş ol ama sadece afrikada Pakistanı karıştırıyor sömürmek için ABD...Kimyamız gereği natoda da olsak kardeş olmamalıyız ABD ile pakistanda...4. gücüz.dik durursak istediğimiz tavizi geri adımı gerçekleştiririz.Pakistanda ABd’ye...Afganistanı işgal etmişti rusya...geri adım atmalıydı 4. güç olarak başardık bunu...Nüklerli bir ümmetiz artık.son hedeftir nükler tercihi...ya geri adım ya geri adım...dik dur...Kimyamızı denklemimizi bilmeliyiz...rolümüz belli olur...planımız da...sıralamamız da...sessiz kalma dilsiz sessiz olma dik dur...4. küresel güçsün çünkü.
Esma denklemiyiz...
Afrikanın meleğiyiz...sömürülmemesi için dik durmalıyız çine rusa fransıza karşı...adl sudur etsin.değilse adl esmasına kul olmamış asi olmuş oluruz...o kuvvetin şükrünü yapmamış oluruz...4. küresel gücüz...her denklemde etkimiz mümkün.Çin Tayvana saldırmalı ama zamanını öğretmeliyiz en azından.Rusya da çin de ABD de 4. güç yerine koymalı bizi dik durursak .hakkımız olan 4. baş olmayı alırız bu dünadan...
Esma denklemiyiz...
Esmaya hadimlikte de 4. sırada olmalıyız değilse tembeliz...gafiliz...ilimde 4. sırada değilsek rakkaka kullukta 4. sırada olmalıyız yani gıda merkezi olmakta 4. etkin güç olmalıyız...Teknolojide de 4. sırada olmalıyız...değilse ne gıda da ne gaz merkezi olmada 4. sıralık rol oynetmezlar terörle sabotajlarla başa çıkmalıyız...teknolojik çalışmalarımız sabotajlarla savaşımızı kolaylaştırmalı bedirde melek geldi yardıma teknoloji de bir çeşit melektir...Tarım da bir çeşit melektir...Bedir hep var .mlekller verir Allah Bedir ruhunu aşatanlara sömürülmedik bağımsızız demek meleklerle mümkün göklerden yalnız kalan ülkeler Kurtulmaz ABD denin yalnız bıraktığı ülkelere bir kötülük dokunmaz...
Çin cezayirde...Fransa avucunu yalar.çin rusya türkiye Afrikada fransa buharlaşır artık...Üç başlı değil 4 başlı bir dünya oldu 4.gücüz.Ümmetin nükleri var nükleri olan baş olur.Kuralı bu dünyanın
Rusya Afganistandan çıktı ama Ukraynadan çıkmaz rus ırkıyla dalga geçmek olur bu.Yunan da bizimle dalga geçiyor.Rusya süper güç.biz 4. gücüz dünyada...
4. gücüz ama Taksim meydanına döndü ülkemiz...her yerde uyuşturucu var.içki var fuhuş var.Aile yıkımı var bozuk insanların sayıca ve zararca artışı var...erkamın evi görev yapmıyor ne suud da ne de ülkem de...ne de diğer İslam ülkelerinde...
Esma denklemiyiz...
Denklemimizde kulluk var...Razzaka kulluk alime kulluk Rahmana kulluk...esmaya kulluk...Muhtaç olduğumuz her şey damarlarımızda ki kanda mevcut...kimyamızda mevcut...
Dünyayı cennet edecek denklemi kurmalıyız çarlık-Osmanlı savaşı İngilizi semirtti.Öfkemize değil aklımıza tabi olmalıyız önümüzdeki yıllarda aklımız denklemler birliktelikler yeni natolar yeni paktlar oluşturmalı.dünya cennet olmayı hakkediyor...
Ah bedirin ruhu yıkıldı uhudun da hendeğin de tebükün de...Kur2anın da kabenin de namazın da hacın da...zekatın da orucun da...Kabeyi ingiliz yıkmadı ama suud yıktı.işte dört taş duvar Kabe...Ruhu yıkılmış.Kabeden dünyaya sömürüyle savaş mı başlatıldı iki asırdır.Rahmana kulluk seferberliğimi başlatıldı...Petrol paralarıyla uçkurlar beslendi..mideler beslendi Ümmet beslenmedi bir nükler sunulmadı ümmeti korusun diye...Ümmet düşünülmedi...Kabe sanki kabenin maketi...Hacılar mistik duygular peşinde...cihad konuşulmuyor erkamın evi susturulmuş. Cahiliye devri hortlamış...
Evet...Kabeyi ingiliz yıkmadı ama suud yıktı.şehadetli de akılsızsa dünyaya güzelliklere zarar veriyor...işte dört taş duvar Kabe...Ruhu yıkılmış.Kabeden dünyaya sömürüyle savaş mı başlatıldı iki asırdır.Rahmana kulluk seferberliğimi başlatıldı...Petrol paralarıyla uçkurlar beslendi..mideler beslendi Ümmet beslenmedi bir nükler sunulmadı ümmeti korusun diye...Ümmet düşünülmedi...Kabe sanki kabenin maketi...Hacılar mistik duygular peşinde...cihad konuşulmuyor erkamın evi susturulmuş. Cahiliye devri hortlamış...işte.
İnsanığın kimyasında esmaya kulluk var...melek olalım her ırkın bedirinde o ırka...sömürüyle soysuzlukla savaşında her ırkın yanında olmalıyız.insan kardeşlerimiz onlar...Muhammed ümmeti onlar...bir çok işleri zekat gibi güzel oruç gibi güzel namaz gibi güzel...her güzel işte her ırkın yanında ol.melek olmak bu bedirde her ırk...şeytanına savaş açana şeytana savaş açana melek olmaktır ümmetin vazifesi...kötülükleri ise kınamak.hangi belde de olursa olsun...seviniyorsunn kıtalar arası füze yaptık diye kötülükleri kına füzelerin zekatı olur bu...
AB abd’ye düşman olacak Ukrayna savaşını çıkardın sen yararlandın biz zarara uğradık...diyecekler.Nato oluşumuzun da manası kalmadı...Esma denklemiyiz...her insan İslam üzere doğar...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.