AVENGERSDAN SAİDİN MACERALARI
Düşündükçe bir gülme geliyor, durduramıyorum. Abi adamda yok yok. Thor’un çekici gibi çekici varmış mesela. Adam yüzlece kilometreden baltayı sallamış, sabahına Stalin ölmüş olum. Ahaha. Dur, dur daha bitmedi. Esir değişimi ile oradan oraya gönderilmemiş, Almanların konukseverliğini falan da tatmamış ki tatsa zaten doğaüstü güçleri ile helak ederdi de oralar buralar tarumar olurdu lan. Neyse abimiz İron Man gibi tel örgüleri uçarak, kaçarak, vurarak delip geçiyor. Düşünsenize esir kampından tek başına elini kolunu sallaya sallaya göğsündeki ark reaktörünün gücü ile durdurulamaz bir güce sahip. Ohoo daha bitmedi. Abiye uzaylılardan, arşı azamdan kitaplarla güçler geliyor. Abi yazdıkça yazıyor hatta öyle bir hal alıyor ki Mısır Piramitlerinin gizemi bile Nur’u işaret ediyor. Gelmiş geçmiş ne kadar kutsal kitap, ilmi eser varsa yüzyıllardır bize onun gelişini anlatıyor. Burada biraz Tranformers senaryosu gibi devam eden metinler var. Hatta sadece kendisi değil nuru kime değse duvarların ardını görebilen insanlar var ediyor. Bak, bak sana asla aynı odada olmadığı halde bir süper kahramanın avengers Said ile Paşa nın arasında geçenleri mimiklerine kadar anlatılmış şeyler var. Paşa gavur malı potinlerini halının püskülüne sürmüş, korkudan boncuk bocuk terler alnından dökülmüş, yüzü sapsarı kesilmiş. Ahahahha. Burada çakıyla aslan öldürmüş Ziyaya da selam olsun, bu senaryo daha komik adamım.
Okusan gülmekten karnın ağrır lan. Sonra konular devam ettikçe yüzüklerin efendisindeki hobbit gibi ‘’ ben tek siz hepiniz’’ modunda takılmış gibi dursa da başındaki hale onun nurunu yıllar sonrasına yansıtıyor. Adamın biri alıyor bu kitapları,’’ vayyy adam subliminalin dibine vurmuş, ben böyle manipülasyon görmedim abi, ben buradan yürürsem çok adam toplarım. Hazır yapılmışı var, az ağlar, höykürür, ellerimi göğe falan açarım. Gelsin paralar, gitsin hainler’’ demiş ya işte o da Doctor Strange FETİŞ oluvermiş.
Avegers mektepleri, Dünyanın dört bir yanında deccal kusmaya devam ederken Türk Milletinin gücü asil kanından gelmeye devam edecektir. Cumhuriyet ve Laiklik sonsuza dek yaşayacaktır. Rahatsız olanlar İngiliz, Yunan, Arap artık hangi ırkın ürünü iseniz siktirip gidebilirsiniz. Ha! Bu topraklarda yaşayacaksanız seve seve her 10 Kasım’da o saygı duruşuna maruz kalacaksınız. Her Milli Bayramda Atatürk’ün adını duyacak, her okulun girişinde onun büstüne bakacaksınız. Sizin baltanız ancak sizin g.tünüze girer. Var mı itirazı olan ULAN?
YORUMLAR
Bence okuyunca gülecek kadar komik değiller. Hatta avengers in kurgusunun yanından geçemeyecek kadar adi. Aslında Saidinden fetöşüne bu teröristlerin alayının ortak yanı iblis müridi olmaları. İnsan kötülüklerinin sınırsızlığı karşısında dehşete düşüyor. “Tanrıyı kıyamete zorlamak” için şeytanı bile az günahkar bulan bu güruhun değil hakikate balta ile saldırmak ortadan kaldırmak yaşama sebepleri … Her 10 kasımda akıllarında tutsunlar saat 9:05 de, “Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır” , Cumhuriyetin bütün evlatları ilelebet payidar kalmak için ölür.
Den(iz)
Tabi ki komik değiller. Ciddiye alınmayacak kadar deli saçması, uçuk hayallerin ironisi bu. Sen, ben, biz oldukça TÜRKİYE CUMHURİYETİ, ATATÜRK'ÜN MİRASI, LAİKLİK VE DEMOKRASİ İLELEBET PAYİDAR KALACAKTIR.
Sevgilerimle...
:)) Değerli Kalem boş -beleş tiplere iltifatlar yağdırmış..Yenilmezler(!).Öğrenemediklerini öğretmek isteyenler kın kanatlar misali bir metre sonra tutunacak dal bulamazsa yere düşüp ters dönerler ve ayağa kalkabilmek için tutunacak dal ararlar.İleriyi de göremediklerinden tanımadıkları yabancıları ellerine yapışır .O nedenle dıştan güdümlüdür.Asimile olur ve öz benliklerini unuturlar.Muhteşem bir yazı olmuş.Kaleminiz daim olsun.Sağlıcakla.Saygıyla..
Den(iz)
Her 10 Kasımda olduğu gibi Atatürk'ün ölümsüz oluşunu öldürmek ister gibi bulutlara ateş ediyorlar. Bulut değilsek de bir avuç yağmur olup yağmazsak kuraklık var sanırlar akbabalar. Yoksa cürmü kadar etmeyen zavallı korosu bunlar.
Sevgilerimle...
Ada vapuru yandan çarklı
Bayraklar donanmış cafcaflı
Simitçi, kahveci, gazozcu
Şinanay da şinanay yavrum şina şinanay
Şinay da şinanay hopa şinanay
Şinay da yavrum şina şinanay
Şinay da şinanay hopa şinanay
Estirir de ada yeli estirir
Seni sevindirir, beni küstürür
Lüküs kamarada kimler oturur?
Şinanay da şinanay yavrum şina şinanay
Şinay da şinanay hopa şinanay
Şinay da yavrum şina şinanay
Şinay da şinanay hopa şinanay
Müslümanı, Yahudisi, Urumu
Sporcusu, ihtiyarı, veremi
Kiminin saçı uçar, kiminin eteği
Şinanay da şinanay yavrum şina şinanay
Şinay da şinanay hopa şinanay
Şinay da yavrum şina şinanay
Şinay da şinanay hopa şinanay
;))))))))))))))
Den(iz)
:))
Sevgilerimle...
MÜSLÜM BAYRAM
bak ne güzel şarkı buldum sana tam cuk cuk oldu;))
Toptaşı Tımarhanesi' nden kaçmış. Abdülhamit, onu oraya tıkmış. Hekimbaşı kararıyla tescilli deli. Sonra nifak saçıp isyana katılmış, hapse atılmış. Raporları var nette. Zaten muhteremler de inkar etmiyor tımarhaneye kapatıldığını.
Kanı ya da sütü bozuk olanlar, anası belli babası hangi Yunanlı belli olmayanlar çetesi, kuklalar.
Bu da Atatürk'e, cumhuriyete, Türklüğe karşı olmarıyla tescilli....
Yani adamı paravan olarak kullanıp her türlü "ticaret ve ihanet" için onun kabuğuna girip insanların maneviyatını kullanıp, sömürüyorlar.
İş bu kadar net ama salyaları etrafa saçılınca önlem almak lazım gelir. Misal, karantina....
Ne mutlu Türküm diyene!
Den(iz)
Ne Mutlu Türküm Diyene...
"Okusan gülmekten karnın ağrır lan."
Herhalde en çok bu kalemde gider, lan. Çoğu sayfada ya nalları diker, ya nal toplar.
Deniz hanımla ancak yan yana olunur, karşı saflarda zor derim
Yalnız hocam naçizane önerim, rahatsız olanları sağa sola göndermesek mi acaba, dönüp dolaşıp gelecekleri yer kürkçü dükkânı babında hani, birde insan kazanmak zor zanaat ve fakat lezzetine paha biçilmez
Yarın evet 10 Kasım
Büyük Atatürk'ü ebediyete intikalinin seksen dördüncü yıl dönümünde saygı, şükran ve rahmetle anıyorum
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket hanımefendi
Selam ve saygılarımla.
Den(iz)
Sevgilerimle...
levent taner
Alamet-i Farikanız "Sevgilerimle"
Değerlendirmenizi kalıp halinde benimsemesem dahi, sizden yansıyan bir ışık olarak insani bulmamak ne haddime
Kavramlarla insanları birbirine karıştırmam ben
Kaldı ki, bir yıldızın enerjisini, ışığını negatife mi alırız?
Samimi bir yüreğiniz, sesiniz olduğundan haberdarım elbet
Işıltınız, pırıltınız, cıvıltınız hiçbir dem sönmesin dilerim
Saygı ve selamlarımla.
Den(iz)
:))
Epeyce öfkeliyken beni gülümsettiniz. Bu tebessüm için size teşekkür ederim. Sizin her zaman objektif bir bakış açınız oldu. Bunu da onaylamadığım yazılarınızda bile takdirle dile getirdim.Yazılarınız akademik metinlerin kalitesinde. Sizi okumak her zaman keyifli. Burada konu da bu zaten. Her kim olursa olsun objektif bir yaklaşımla ''evet, bize bunları bunları verdi ama şurada da bazı hataları oldu'' gibi bir yaklaşımla gelinse oturup hataları da konuşuruz. Burada insanların aklını tümör gibi sarmış, körleştirmiş, bırak öteyi, beriyi göremez hale getirmiş yobazlığın sinsice sirayeti var. Karşımıza mertçe çıkamayıp objeler üzerinden saldırıp sonra da bize ''sakin ol şampiyon'' diyen ucubeler var. Çin entrikası gibi içten içe yıkılmaya çalışılan demokrasinin ayakta kalması için bazen sevgiden fazlası gerekiyorsa bu bizim suçumuz olmadı, olmayacak. Biz uyumuyoruz, biz bekliyoruz.
Daima Sevgilerimle...
Den(iz)
:))
Eyvallah...
Sevgilerimle...