- 193 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EDEBİYAT DÜNYASI'NDAN KISA KISA DUYURULAR...
KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR
ÖZGÜR SANAT DERGİSİ’NİN EKİM-KASIM-ARALIK 2022 TARİHLİ SAYISI ÇIKTI...
Bu sayıda, aşağıdaki yazar ve şairlerin yazı ve şiirleri yer aldı;
Umut Özgür-Müslüm Kabadayı-Bayram Atakul-Feyyaz Sağlam- Necati Arslanmirza-Kifayet Ceylan-Fadime Aktaş-Kadir Dağhan-Süleyman Berç Hacil-Musa Şahin-Zeynal Gül-Faruk Güçlü-Turgut Genç-Arda Uyan-Emel Akçay-Hasan Akarsu-Abdülkadir Güler- İsmail Okutan-Nevin Balta-Hasan ildiz-M.Bedri Yalçın-Feza İncediken-Bilal Sambur-Heybet Akdoğan-Coşkun Salar-Zeynel Temizkan-Aysel Çiçek-Musa Dinç-Hızır İrfan Önder-Özcan Öztürk-Sarp Yurtseven-İkram Güneş-Feyzullah Seçkin-Ayşe Dikici-Gonca Dolu-Isoslu Mustafa Söylemez-Adil Başoğul-Sabri Karayel-Mehmet Döner-Koç Yener-Arzu Kök-Bahadır Altunay-Özcan Öztürk-Kapak Resim-Ülkü Yalım Günay.
*****
Dergimizin Ocak-Şubat Mart sayısının dosya konusu, ’’Gezi yazıları ve edebiyatı’’ olarak kararlaştırılmıştır. Eser gönderimi için son tarih, 10 Aralık 2022’dir. E Posta adresi, aşağıdaki gibidir. [email protected]
*****
Arzu Kök
Program Directorü-Yazar-Şair-Editör-Özgür Sanatçılar Derneği Başkanı-Matematik Öğretmeni-Metin Yazarı
Ankara
************************************************************************************************
DENİZLİ’DE ’’ŞİİRİNİ AL DA GEL’’ SLOGANI İLE 38.ŞİİR VE TÜRKÜ DİNLETİSİ ŞÖLENİ GERÇEKLEŞTİRİLECEK...
05 Kasım 2022 Cumartesi günü, saat.13.00’de;Nihat Zeybekçi Kongre ve Kültür Merkezi, 1.Kat, 4.Salon Delikliçınar-Denizli adresinde, ’’Şiirini al da gel 38.Şiir ve Türkü Dinletisi Şöleni’’ gerçekleştirilecektir. Denizli’de ki Egeli Araştırmacı Yazarlar Birliği Başkanı Abdülkadir Uslu tarafından organize edilen etkinlikte şiirini alıp gelen her şaire sahneye çıkarak şiirini okuma imkanı veriliyor, ayda bir defa yapılan etkinlik Denizli’nin en merkezi yerinde yapılıyor. İlgilenenlere, önemle duyurulur.
************************************************************************************************
ŞAİR MUSTAFA IŞIK GEBZE’DE ŞİİR OKUYACAK-KİTAP İMZALAYACAK VE HAYRANLARI İLE SÖYLEŞİ GERÇEKLEŞTİRECEK...
05 Kasım 2022 Cumartesi günü, saat.14.00’de;Sivil Toplum Merkezi Gebze-Kocaeli adresinde, Şair Mustafa Işık tarafından şiir-imza ve söyleşi etkinliği gerçekleştirilecektir. Gebze Şiir Meclisi tarafından organize edilen etkinlik için, 0-536-2620800 nolu telefonla irtibat kurabilirsiniz. Gebze Sivil Toplum Merkezi’nin telefonu ise 0-505-3156909 şeklindedir, etkinliği izlemek ücretsizdir. İlgilenenlere, önemle duyurulur.
************************************************************************************************
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.