- 444 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MUALLİMLER YENİ YETİŞEN GENÇ NESİL SİZLERİN ESERİ OLACAKTIR.
Dün Bahsili’da bahçeden dönerken Trafik Eğitim Parkında mola verdik, herifler içmiş körkütük serhos yolda hızla iki arabanın arasından sağa sola çarpa çarpa kaçtılar.
Bir kaç sürücü mağdur oldu.Araclarinin aynası kırıldı ezikler oluştu.Arkalarına bakmadan hızla kaçtılar.
Onlardan biri de biz olabilirdik..Haberlere televizyonda bakamaz olduk.
Ortalık zararli ne idugu belirsiz sapık mahluklarla dolu.Arabanın lastiğini deliyor.
Kedileri zehirliyor.Üc kuruş bilezik için yaşlı kadını öldürüyor.
Yahu bu firlamalari bu adileri bu ibneleri bu arsız ve dinsiz güruhu kimler doğurdu.
Kimler nerede ne idugu belirsiz hınzır etleriyle, birayla, rakıyla besleyip büyüttü.
Yuh olsun ervahiniza..Yetistiremiyorsaniz dogurmayin tuplerinizi bağlatın .Kestirip atın dünyaya ahrete yaramayan soykalarinizi..Unutmayın onların bu insanlara verdikleri zarar da sizden sorulacak.
***
Niye bu zamana kadar hep camii Kuran Kursu Talebe Yurdu yapıyorsunuz.Okul yapmıyorsunuz diyenlere sözüm.
Biz onların kimler olduğunu çok iyi biliyoruz.Biz okulda yaparız yaptıktan ama onlar yine de bu işlere yardım etmezler.
Bizi Yeni Cumhuriyet idaresi gelince 1925 lerden başlayarak yüz yıldır ilk evvel çocuklardan başlayarak bozdular.
Yaşlılardan bize fayda yok dediler.Cocuklara bira içirdiler inanmıyorsanız İnternete bakın derim.
Bira şişmanlık yapar gürbüz çocuklar bira içer dediler.Genç Nesil Cumhuriyet sizin eseriniz olacak dediler.
Köy Enstitüleri den yetişen Muallimler gittikleri köy ve kasabalarda karma eğitimi kız erkek ortak yaşamı komun hayatını dansı içkiyi baleyi operayi öğrettiler.
Asla Dinden Diyanetten bahis acmadilar.Osmsnli ceddine hakaretler ettiler.
Elli sene altmış sene sonra bunların eserleri ortaya bugünkü durumu çıkardı.
Bir şeyden hemen sonucu almakta aceleci olmamak lazım.Herşey,dünya,kainat devamlı yenileniyor.
Geleceği şekillendiren toplum bilimciler,toplum mühendisleri insanları şekillendirmekte hiçde acele etmiyorlar...
Yıl 1930 lar Türkiyesi,Muallimler,Belletmenler,Başöğretmenler yurdun her köşesinde harıl harıl Anadolunun genç fidanlarını,kızlarını,oğlanlarını ellerinden tutup,ana babasından ayırıp müthiş bir gayretle,azimle eğitmeye onlara müzik,dans,bale ,operayı sevdirmeye çalışıyorlar.
Köyde cami Hocasından duyduğu Peygamber hadisleriyle büyümüş gencecik ,tertemiz Anadolu kızları,oğlanları verilen derste geçmişimizden kötü,kolkesen,başkesen padişahlar diye bahsedildiği zaman itiraz etmişlerse de, o muallimler aldıkları ders gereği ses çıkarmamışlar,zamanla ,yavaş yavaş, alıştıra alıştıra bu işin semeresini alacaklarına inanmışlardı.
Köy Enstütüleri denilen zamanın Muallim mekteplerinde yetiştirilen gençler alışılagelmiş,Osmanlı Medrese eğitiminden uzaklaştırılarak,yeni Türkiyeyi kucaklayacak,Devrimleri hayata geçirecek,fedakar genç muallimler,ışığıyla Anadoluya hayat verecek kurtarıcılar olarak yetiştirilip takdim edilmişlerdi.
Ellerinde tahta valizleriyle atandıkları ücra Anadolu kasabasında,köyünde bu eğitim neferleri halkı her konuda bilinçlendirmeye azimle çalıştılar, yerine göre bir marongoz,usta bir müzisyen,aydın,kültürlü,modern,çağdaş rol modeli hakkını vererek oynadılar.
Yerine göre cami Hocasına karşı çıkan,gençlerin kafasına kendi fikirlerini futursuzca zerkeden ,egemen gücün bütün desteğini arkasında hisseden bu elit muallimler çocuklarla ilgilendiler,yaşlıların meclislerine itibar etmediler.
Biliyorlardı ki genç nesil onların eseri olacaktı,ellerinde hamur yoğurur gibi onları istedikleri kıvamda yetiştirdiler.
Artık Anadolu gençleri beraber dans ediyor,kız erkek başları açık dekolte kıyafetleri utanmadan kasabasında giyerek dolaşabiliyordu.
Bir zaman sonra içki,kumar,yılbaşı,dansözde hayatımıza girmişti.Toplum mühendisleri teknolojiden yararlanmakta çok mahirdiler.Bu saf Anadolu insanının hem parasını alalım hemde değerlerimizle beyinlerini yıkayalım diyerek dünya sinema filmlerini getirdiler dünyaya paralel olarak,daha büyük kitlelere mesajlarını verip,topluca eğitmeye çabaladılar.
Köy Enstitülü olduğunu tahmin ettiğim öğretmenlerimizin nezaretinde bugünkü Yaylacıktaki Bim mağazasının olduğu yerde bulunan kapalı sinemaya Vurun Kahpeye filmini izlemek için sıra olarak,Hürriyet İlkokulundan yüz metre mesafedeki sinemaya gidişimizi daha bugün gibi hatırlarım.
Hem para verdik, hem eğitildik istemeden zorla beynimizi yıkadılar.Keloğlan filmlerini de izledik,tiyatrolara gidip Aziz Nesinin fimlerini de izledik.Padişahlar çok kötü insanlardı,babadan oğula geçen bir hanedanlıktı, çocuk kafamıza bunları ısrarla girdirmeye uğraştılar.
İlkokul dörtte bir öğretmenimiz vardı. Rize’li bu öğretmenimiz her derste Milliyet Gazetesi almamızı ister,derste Abdi İpekçinin yazısını okuturdu.Beşinci sınıftaki milliyetci sınıf öğretmenimiz Çırpınırdın Karadeniz marşını ve benzerlerini müzik dersinde hep bir ağızdan söyletirdi.
Karman çorman hepsinden bir nebze aldık.Gençliğimizde sağ sol olaylarını gördük yaşadık,çok şükür bir zarar görmedik.
Bir çok arkadaşımız yara aldı,bir günde kesildi olaylar bindokuz yüz seksen darbesiyle.
Toplum mühendisleri yine iyi başarmışlardı...
Gelelim yazımızın başındaki konuya,eğitim işinin semeresi elli,yüz sene geçmeden alınamaz.Aziz Nesinde son zamanlarında çocukları temelden eğitecek SOS mu neydi İstanbulda bir Eğitim Kurumu tesis etmiş ve dahi ,kimsesiz çocukları eğitmeye,istediği biçimde yetiştirmeye ömrünün son anına kadar çalışmıştı...
Bize gelirsek, geç anladık ama bizde aynı usullle gençlerimizi eğitme,kızlarımızı okutma çabasına girdik.
Hastaneye gittiğinizde dünya görüşü size yüz seksen derece farklı bir tabipden,mahkemeye gittiğinizde böylesi size ters insanlardan sizi rahat yaşatacak çözümler beklemeyi asla düşünmeyin.
Neye layıksanız öyle idare edilirsiniz gerçeği her zaman, kıyamete kadar geçerlidir.Çok şükür özel okullarımızda var,anaokullarımızda var,özel hastanelerimizde var,çocuklarımızı en güzel şekilde eğitecek müeseselerimiz,tv,radyolarımızda var.
Sayılarını Alllah cc.artırsın,talebelerimizi çoğaltsın.Allahın Kelamı güzel Kuranımızı,güzel ezanımızı minarelerde çınlatsın.
Son elli yılda beş darbe yapılması,bir çok darbe girişimiminde Allahın yardımıyla atlatılması Milletimiz için bu tehdidin her zaman var olduğunu göstermektedir.
Yazımı Evliyalardan bir büyüğümüzün, güzel bir sözü ile bitirmek istiyorum.’Dava muvaffak olsunda varsın yerimiz caminin papuçluğu olsun.’Geceler güzel günlere gebe.’Elleyletü hubla
’Su uyur,düşman uyumazmış.
Rabbim bizi iç ve dış düşmanlarımızın şerrinden korusun,Amin...
Biz de ise çocuklardan Anaokulundan kreslerden başladık.Yaslilari degistiremezsiniz.
Gençlere çocuklara yapılan eğitim yatırımı en karlı akıllı yatırımdır.Unutmayalım Gençler ulkemizin geleceğini sizler belirleyeceksiniz.
Sen çocuğuna Elif Be Te Se yi ogretmezsen,elin oğlu İnternetle özel azınlık okullarıyla Le Ge Be Te I yi öğretir.
Ortalıkta birileri Ben lezbiyenler ben Gayim Ben biseksuelim ben transit ben ibneyim diye gösteri yapıyor yürüyorsa ben ülkemin geleceğinden endişelenmeye elbette haklıyım.
Bu kadar yüz yılda O kadar Kuran Kursu Talebe Yurdu Camii yaptık yinede oralara gidenlerle gitmeyenlerin oranı yüzde on bilemediniz yirmiye karşılık yüzde seksen doksan ancak.
Yaz tatilinde yüzde sekseni özel okula baleye dansa yüzde yirmili ancak camiye kursa.
Camiye Kuran Kursuna Talebe Yurduna çocukken gidip dinini diyanetini ogrenenlerden asla zarar gelmedi bu ülkeye.
Ne geldiyse camiden Kuran Kursundan mektepten medreseden Hocanın rahlesinden kaçıp dinden bihaber yetisenlerden geldi.
İçenlerden geldi rüşvet yiyenlerden ihaleye fesat karistirankardan geldi dinsizlerden donsuzlardan arsizlardan cibildaklardan geldi.
Çünkü bunlar ahreti hesap etmediler düşüncesizlik ettiler.Yaslsninca tevbe ederiz dediler.
Devletin malı deniz yemeyen keriz hatta domuz dediler.Tüyü bitmemiş yetimin hakkını yediler.
Son yirmi yılda ülkede dindar geçinenlerin yaptığı ekonomik kültürel zararlar konumuzun dışında.
O türden musluman görünümlü farklı menfaatperest yanar döner unsurlar her zaman olagelmıştır.
***
IRTICA- HELALLESME- 28 SUBAT- DARBE..
Nicin Resmi dairelerde Askeriyede Poliste içki içenler karısı açık saçık gezenler pırıl.piril aydınlık insanlar görülüp çağdaş = Medeni sayılıyor.
Niçin bu yerlerde namazi kılan orucunu tutan Hacca giden gerici oluyor.
Niçin bale yapan piyano çalan çocuk aydınlık gelecek görülürken,hafiz olan çocuklar örümcek kafalı diye asagilaniyor.
Orumcek Sevr Mağazasında ağ yapıp Resulullahi müşriklerden korumuştu.
Niçin Atatürk maskesini yüzüne takan solcu mesrep insanlar hep yerde korunup kullanıp üst makamlara gelirken dindar muslumanlar Fetonun açtığı derin yaradan sonra kötü nazarlara maruz kalıyorlar.
Niçin eşini cırıl çıplak soyarak dansa kaldıran askerler orduda gozbebegi edilirken namaz kılana dini vecibelerini yerine getirenlere kötü gözle bakilmaya devam ediliyor.
Niçin Osmanlı ecdadıma hala resmi törenlerde hakaretamiz söz eden alçak şerefsiz ve namussuzlar çıkabiliyor.
Devlet Devlet olsa bunların dilini kerpetenle söküp çıkartıp atması gerekmez mi?
Bu kadar yıldır bakıyorum düzen aynı biraz dindarlara müsamaha olsa da bir kaç yıl sonra bunu tersine getirecek cenah yerinde hazir kita bekliyorlar.
Bizim gibi üçüncü dünya ülkelerinde her zaman darbe tehlikesi vardır.
Afrika ülkelerinde olanlara bir bakınız bizim elli yıl altmış yıl önceki halimizi yaşıyorlar.
Kanunu bırakın Anayasayida değiştirsek eskiye özlem duyanlar fırsat buldular mı bize yeni bir 28 Şubatı yaşatmayacaklar mi sanıyorsunuz.
Sağlam durmak ve dindar nesil düşmanı karanlık cehrelere asla taviz vermemek durumundayız.
Yoksa son pişmanlık fayda vermeyecektir.
CHP de her ne kadar helallesme başörtüyü yasal düzenleme türü Müslüman’a yaklaşımlar tezahür etse de unutmayalım akrep her zaman akreptir.
Yilan her zaman yilandir.Her canli hilkatinin cibilliyetinin gereğini yapmaktadır.
CHP nin geçmişinde hep askeri darbeler Menemen tertibi Dersim katliami vardır unutmayalım..
27.10.2022//KIRIKKALE
HİDAYET DOĞAN OSMANOĞLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.