- 179 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İslamı tefsirle budamak...Eksiltmek... bozmak...mümkün.
İslamı tefsirle budamak...Eksiltmek... bozmak...mümkün.
Adam "Allah göklerde diyor.esmanın suduru bize şah damarımızdan yakın...zaten ama zatı zaten sudur etmedi...Bu söz zatını ululamak amaçlı olmalı...yer ve zamana mahkum edersen ilahlık vasfı yok olur...Esması ile her yerde olduğu gerçeği zatının da her yerde olduğu demektir..."Arşa istiva etti mi etti..."arşa muhtaç mı hayır...zamana muhtaç mı hayır...yarattığına muhtaç olan ilahlık vasfını yitirir...bunları da düşün "arşa istiva etti"derken.budama diğer gerçekleri...İman ile her kalptedir Allah...bağı var her yer her zaman ile...Bağını kesmadi diğer yer ve zamanla arşa istiva etmekle...Ezelidir ebedidir...zamandan münezzehtir mekendan da bu düşünceleri de budama İslamı budamış olursun tefsirle...Allah arşa sığmaz imanlının gönlüne sığar...imanlı gönül onunla ilgili bilgileri budamaz...O hem arşta hem her yerde...mekendan münezzeh...deryani...
İslamı tefsirle budamak...Eksiltmek... bozmak...mümkün.
Şeytan Kur’anı eksiltti...Takıntılı çünkü "Ben üstünüm"takıntısında çünkü..."Ben ahireti değil dünyayı kazanarak üstün olacağım dese kişi bu takıntısı onun Kur’anını eksiltir...uçkurcunun midecinin Kur’anı eksiktir...takıntısı olanın Kur’anı eksiktir...
İslamı tefsirle budamak...Eksiltmek... bozmak...mümkün.
Kimlerin Kur’anı bozuk...bozguncuların...fıtratını bozanların...Vahyi okumak yetmez doğru anlayamaz bozguncu...ırkçı...bütün insan kölesidir İsrail oğullarının diyen Kur’anını bozar...Onun Kur’anı nüklerlerin başına dünyada yağmasına sebeb olur...hadi üstünlüğünü göster...Allahtır üstün olan ona sığındın mı...Şeytan ben üstünüm dedi ama cehennemden kurtaracak güç sadece Allahta çünkü üstün olan Allahtır..
İslamı tefsirle budamak...Eksiltmek... bozmak...mümkün.
Zehirli mistikliğe razı olduk nükler korkusuyla...ADALET getirelim dünyaya "diyemez olduk...cihadı budadık...Ümmetin Nükleri var ama zenginliği yok...sadece Nükler yetmez galibliğe dünyaya Adalet nur huzur getirmeye yetecek paran da olmalı...Adamlar yeşil kağıdı para yaptılar nüklerle öyle korktu ki insanlık...kömüre elmas der zorlansa...Aka kara...çirkine güzel...İngiliz kralicesi peygamber soyundan yalanı yeşil kağıdın para kabul edlmesi...hep nükler korkusu ile...Nüklerin yoksa paran kıymetlenmez...üretimim var deme Venezuellada petrol ve altın üretimi bile var...Nüklerin yoksa üretim yetmez paranı kıymetlendirmeye...
İslamı tefsirle budamak...Eksiltmek... bozmak...mümkün.
"Ah nükler korkusu" rakipsin Allaha...Allaha asilik din oldu...Namaz kılan cennetlik olur denildi...namazı da namaz olsa...hz İbrahim ol nüklerden korkma tek yol bu cennete zehirli mistiklik gayrısı hz İbrahim kıssası bu gerçeği haykırıyor...bize yedi uyurlar kıssası da...Hem nüklerden korkacaksın hem cennete gideceksin zehirli mistiklik işte bu...şirktesin sen Nükler kokusuna meydan okumadıkça cennet yok sana müşriksin...Korkulacakları ikiledin...yasak meyve yediğin mistiklik de niyetin takdikse cennet mümkün Mekkeden medineye hicret ikilemek değildi korkulanları...taktik bir hareketti...geri çekil ve hızlı vur...takdiği...Korkuyu ikileseydiler Bedire gelemezlerdi...Uhuda da Hendekte yaşanmazdı...Mekke fethi de...Takdik gereği değilse nükler korkusu müşrik yapar hz İbrahim ol...ateşi yen...
Evet...İslamı tefsirle budamak...Eksiltmek... bozmak...mümkün
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.