- 240 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Secden uykuya...
Secden uykuya...
Namaz deyip geçme o dinin direği..."Secden Allaha mı"namazlısın...Sabah namazına uyanmayan senin secden Allaha mı evet...Secden uykuya...
Secden uykuya...veya başarıya...enene yani...
Şeytanın secdesi kibre üstünlüğe ...helal haram her şey kazanmak için mubah diyen...secden Allaha mı kazanmaya mı...
Hacda ihramda hanımından kaçan kadından kaçan papazı eleştirmesin...ikisinin de secdesi Allaha...
Çarşaf yahudi örfü diyen o örfü yahudi yaşadı ve yaşattı diye o secde yahudi secdesi olmaz...o secde Allaha secde...Hz Ademe secde vahdete secde idi ama şeytan isyan etti...üstünlük uğruna üstün olmaya secdelidir şeytan Nükler üret ve sömür dünyayı deccalin işi bu...Öz olarak Allaha secdedir hz Ademe secde çünkü İlk yaratılan peygamberimizin nurudur...İmam belli vahdete secde belli..şeytan vahdetten koptu ayrı cemaat oluşturdu...Üstünlüğü takvada değil malda nüklerde gördü ama o nükler onu Allahın kahhar sıatından kurtarmaz...Kahrından cehennemden kurtarmaz...
Secden uykuya...mı veya Allahtan gayrıya mı...Hz Ademe ise Allahtan gayrı değil Adem...İmamlık hakkı Ademin ama İnek imamlığı hakketmiyor ey hindu...onda üstünlük yok...üstünlüğü şeytan da yanlış şeylerde aradı...Üstünlük yani İslam yani Kurtulmak esmadadır...İnekte de esmanın bir denklemi tecelli etmiş ama en ekmel tecelli İnsandadır melekte bile değil melek de emrinde insanın...hayvanlar bitkiler eşya insanın emrine verildi...Üstünlüğü onda görme İnsan gönlü Allahın makamıdır ve hz Adem imamdır yaratılanın imamı...İneğe de zulmetme ama üstünlüğü şeytan İnsanda görmedi oysa insandaydı imamlık üstünlük...Nükler üret üstün kıl İlahi dini amacın İlah mı nükler üret...secden ilaha mı ineği de vasıta et...nükleri de...hedef Allah amaç Allah olsun...niyetin Allah olsun ...çarşaf giy amacın Allah olsun...Yahudiliğini ilansa niyetin o çarşaf seni Allaha yaklaştırmaz...Örtünmeye secdeli ol..ister çarşafla ister beyaz örtülerle...örtünmeye secdeli olmak olsun niyetin...ameller niyetlere göredir çarşaf seni yahudi yapmaz...ama niyetin yapar...
Günümde enerjiyi ucuza almak veya sömürmek uğruna savaşılıyor...ya Allah kıtlık verse enerji de gıda da... Bolluğa şükreden yok kıtlıkta savaşan çok...Şükür secdedir.Veren sensin diyen şükreder ama "ben kazandım" diyen şükretmez...Sabır da secdedir...Ululamak sabırdır şükürdür ...secdedir her ululamak ezan susmasın diye sabır göster...secdedir işte o sabır...asiliğe sabır ediyoruz...korkaklığa kutsallık verdik...dilsiz şeytan olduk...
Allah için secde Allah için kıyam Allah çin ruku Allah için olan her şey namazdır...dinin direği olan namaz da budur ancak...Allaha secde Allah için kıyam diyen sabah yatağa uykuya esir olmaz...Kulluk sadece Allaha...dinin direği olan namaz bu..."Aşk bize imam oldu namaz daim oldu" işte bu namaz dinin direği...Din ululamaktır ulula esmayı...özünü öz edin Allahın...Secde bu.dinin direği olan secde bu...tavuğun su içişi secde değil...özü esmadır secdeniin...esma için emek secdedir...esmayı korumak için emek secdedir...ulula esmasını secdedir...dinin direği olan sece bu...
Çarşaf Yahudi örfü deme...çarşafın Razı etmek içinse secdedir...
"Namaz Kur’anda yok"diyor adam...namazın tanımı mı değişti...Kur’anın tanımı mı...
Çarşaf yahudi örfü diyor adam...çarşafın tanımı mı değişti...yahudiliğin tanımı mı...Yahudilik ne güzel de...çarşaf güzel çünkü...çiçekli bahçedir yahudilik de...örtünmek rızaya uygun...çarşafla da olsa beyaz bezle de olsa...sen çarşafı kötülerken bana yahudiliği sevdirdin...hey şaşkın güzele çirkin dedin diye sana tabi mi olacaktım...
Secden uykuya...Allaha mı...hz Ademe secde de Vahdete yani Allaha secdedir...örtünmek secdedir...çarşafla olmasına takılma...Namaz İslamdır...takıntılarını at...İslamı yaşamayanın namazı beden eğitimdir...Fıkha uygun da kılsa...Kalbi olmayan insan ölüdür o namazda ölüdür...İslamı yaşamayanın namazı ölüdür..ruhsuzdur...mezardır...
Secden uykuya...secden Nüklere...ama cehennemin darlığını nüklerle gideremezsin enerji ihtiyacını yeşl kağıtla karşıladın nüklerle dünyayı korkutup...ama her ülke nüklere erişebilir oldu...dünya liderliğin de bitti...Küseselliğin bitti...Başıan yağacak o nüklerler...Allaha güvenmeliydin tek..."Allah yeter"ancak de...secde et Allaha üstünlüğün ömürlü olur...secden nüklere ise...Ne nüklerden kork ne nüklere güven secde Allahın hakkı...
Secden uykuya...
Secden uykuya...ama uykun secdeyi hakketmiyor...seni üstün kılmıyor uykun..nüklerin de...İmtihan edildin...sakın nüklerine güvenme kafana nükler yağar...sömürdüğün mazlumların da nükleri var artık...Vahdet secde ile sağlanır tek...nüklerin de pabucu dama atıldı günümde...kedi bile sıkışınca tırmalar...Ukrayna Rusyayı tırmalayacaktır...Kuzey kore ABD yi tırmalayacaktır...Kimsenin kimseden korkası yok herkesin nükleri var günümde...ülkeler birbirine nükler hediye eder olacaktır...Küresel gücüm deme..."dünya beşten büyük"gelmeyin daha fazla üstümüze nükler de yağar başınıza diğer füzeler de...Yediğinizi kusarsınız...Akdeniz Osmanlı gölüydü...şimdi de TURAN gölü Ümmetin gölü...
Evet...Secden uykuya...şehadetin bozuldu...iman tazele...Abdes de iman da bozulur...TEVBE şart.şeytan tevhide asilik yaptı...cehennem onu ıslah edecek Kahırlıdır Allah vahdete getirir her şeyi dilediğinde...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.