Hayata dair yolculuklar
İlik bir yaz gunu,mevsimler cook hizli degisiyor.Doga kendini surekli yeniliyor.Elimde siir kitabi,arka fonda en sevdigim sarkilar.Yalnizligim bana yoldaslik ediyor.Derin dusunceler icerisindeyim.Anin tadini cikarirken,bol bol dusler kuruyorum.Bugunler de sevdalanasim var.Yapi meselesi tabi.Bazen mutlu,cogu zaman da mutsuzum.İcsel yolculugun en onemli zamani.Orta yaslarin bir yansimasi.Sanirim dogru,yanlis bir kalpte olmayi degil de,kaliteli yalnizligi secmis durumdayim.Bazi,bazi aklima gelisleri,hele ki geceleri acaba o da beni dusunuyormudur?Kendimi kandirmak,yada bununla oyalamak istemiyorum.Ruyalarim bile farklilasti.Zaman ve mekandan bagimsiz,bazi seyleri ozlerken insan,cogu seye de alisiyor.Surekli ilac kullanirsin da,artik bagisiklik kazanirsin,benimkisi o hesap.Gece oluyor artik,kalbim sahneye cikiyor,Dinledigim sarkilar,beni eski yolculuklara cikariyor.Seyyah oluyorum,ozgurlugumun zirvesindeyim.En yuksek daga tirmanmisim gibi.Kimselerin yardimi olmadan,tek basina basarmis gibiyim.Umudum,eskisine gore daha az.İnsanlara guvenim de oyle.Kotu seylerin bana ornek olmasini asla kabullenmem.Merhamet ve de vicdani onemli bulmusumdur her daim.Koca cinar agaclarina bakiyorum,onlarin golgesinde oturuyorum.Dusunuyorum,kac nesil,kac kusak,gelip gecti ama onlar hala dimdik ayakta.Onlar gibi olmaliyim,celik gibi sinirlerim olmali.Hayata olan bakisim degismemeli.Canimin istedigini yapabilmeliyim,en azindan imkanlar el verdikce.Cam agaclari da etkilemistir her zaman beni,Muhtesem,bir goruntu,oksijen deposu onlar.Ya kestane agaclarina ne demeli?İcim de garip,yer yer bir huzur.Araba gurultusu olmadan,egzoza bogulmadan,karbonmonoksit solumadan.Doganin kollarinda,doganin koynunda.Sabahlari serceler uyandiriyor.Geceleri ise,kapanisi circir bocekleri yapiyor.Yeniden kesfediyorum dunyayi kendimi muhtesem bir haz.Daha cook yazma istegi,daha cook okuma istegi.Sonsuza kadar boyle yasayabilirim.İnzivaya cekilmis bir dervis gibi..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.