- 210 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Esmanın sudurununun sonuçlarını öğretir Kur'an..
Esmanın sudurununun sonuçlarını öğretir Kur’an..
Evet...Kur’anın tanımını bozdun sen...evet...ata sözleri bile Kur’andır yani vahiydir...hadis vahiydir...Evliya sözleri icma kıyas vahiydir...ya vahiyse de...Allahtan esmadan kopan ayet vahiy değil ama kopmamış bir ata sözü vahiydir...sen vahiy tanımızı yanlış yapıyorsun...cebraille gelen diyorsun cebrail melek de onun yardımında melekler yok mu.ya nereden anladın o ata sözünün melek eliyle gelmediğine...Cebrail sadece peygamberlere gelir ama cebrailin yardımında olan melekler de var...cinler de var insanlar da var böyle bir vahdet var...Bedirde melekler insana geldi...Evliyanın emrinde melek yok mu...kalbimizi evirip çeviren melekler yok mu...güneşi gökte tutan melekler yok mu...dört büyük melek var ama onların emrinde de binlerce melek var
Allah adl sıfatlıdır.Farklılık bu sıfatın sonucudur...cezalık mı ödüllük mü aflık mı...bu eylem hal fikir inanç duygu öğretir Kur’an...Yani esmanın sudurlarını okumaktır Kur’an...körle gören bir değil der alimle cahil bir değil der...esmaya hadinliği seçime zorlar cüz’i iradeyi yönlendirir Kur’an...Allahtan korkan yani esmayı bilen zina etmemelidir...Zina her şartta kötüdür içki her şartta kötüdür demez Kur’an yalan faiz her şartta kötüdür demez Kur’an bu Kur’anı esmadan bağımsızlaştırmaktır...amman esmadan bağımsızlaştırmma Kur’anı Allah Allahın kitabı olmatan çıkar işte o zaman...cihad şartlarında cuma namazını seçen...Domuz etini öleceğini bilse yemeyen...yolum İslam deme...der Kur’an Kanı sulandırıcıdır şarab hiçbir şartta şarab içmem deme der Kur’an Allahtan korkmamaktır bu...Hiçbir şartta faiz almam diyen Allahtan korkmayandır çünkü ölçüsü Allah değil onun esma değil ölçüsü...O iyi-kötü öğretisinde Alllahtan bağımsızdır...yani ayetin hadisin ekmel tefsirinden kopmuştur müşriktir o...O Kur’anın körüdür.Esma okumalarına denir Kur’an...esmadan bağımsızlaştırdın sen Kur’anı...Zina haram dedin...Hz Ademle hz Havvanın hoca nikahı mı var...imam nikahlı olmamak zinadır dedin...zinanın tanımızı faizin tanımını keyfine göre yaptın yalanın tanımını da yalan haram ama tanımını yanlış yaptın.mantığı deneyi tecrübeyi aklı esmanın bağını kovdun sen tanımdan...Sebeb-sonuç kuralını çiğnedin...Esmanın muradıymış gibi gösterdin bazı şartlarda faiz almayı da...Osmanlı svaşmak uğruna faiz aldı.bu Allahın muradına aykırıdır sandın...mutlak kötü kıldın faizi.oysa şeytan bile mutlak kötü değil...İhlaslı olana şeytan düşman değil.ihlası hafife alana düşman o değilse euzu gereksiz bir amel olurdu...Allaha sığınmak bile şeytanı yenmeye yetmezdi...bu şeytanı düşmanlaştırmak değil ilahlaştırmaktır.sınırı var şeytanın da tek sınırsız Allahtır...ayete hadise fetvaya sınırsız deme şirktir bu sınırsız olan tek İlahtır.sınırsızlık verme nesh olmaz deme değişmezlik verme ayete hadise...Tek bir varlık değişmez sadece Allah...Tek bir varlık sınırsız yani sadece Allah...esması bile bir diğer esmasından etkileniyor ayet ayetten hadis hadisten etkileniyor...yani nesih-mensuh var...fetva fetvadan fikir fikirden daha nurlu olabiliyor...daha nurlu daha faydalı olan ilaç tercih edilmeli...cüz’i irade mezheb görüşlerine değil Esmaya bağımlı olmalı tek...çünkü şartlar değişti...esmanın suduruna bağımlı ol sebeb-sonuç kuralı çiğnenmemeli...içki kan sulandırılmak amacı içinse haram deme...domuz eti hayatta kalmak amaçlı ise haram deme...sebeb-sonuç kuralına uy mezhebe uyma...zahiri manaya kapılma...Esmadan bağımsız bir manaya sapma...
Kur’anın tanımını bozdun sen...esma okumalarına Kur’an denir...ama biz sadece melek eliyle gelene Kur’an demişiz.Hadis icma kıyas İlahtan kopuk mu...ata sözleri de...aklın yolu bir ekmel aklın öğretileri ilahtan kopuk mu uydurma din dedin neden...sadece fark şu cebrail eliyle gelmedi ama vahiydir...hadis ilhamla gelenler ise icmadır kıyastır...Kopukluk varsa isbatla...ama İlahidir ata sözleri de hadisler de...evliya öğütleri de...esmanın ölçü alındığı eylemler haller fikirler inançlar duygular...adam diyor ki İslam inancında mehdi yok...İslam tanımın bozuk senin...hz musa var-Firavun var Nemrud var hz İbrahim ar...zıtlar adl sıfatının mahsülü tarladır her esma...esmanın sebeb olduğu her sonuç ilahidir...ama dereceleri farklıdır Kur’an cebrail eliyle geldi bir ikincisi peygambere geldi...ama icma sahabeye geldi ve vahiydir...hadis vahiydir imam alimlerine gelen fetvalar da vahiydir...derece ve güvenilirlik farkı var ancak...Uydurma din dedin alimlere evliyalara gelen vahiylere ekmel akla gelen inançlara...Mehdi inancı ekmel akla gelmiş ve gelmekte olan bir vahiydir...İlahilikten kopuk sanma...İlahilikle bağ derece derecedir ama kopuk sandın.uydurma din dedin.Ekmel akılı İslamdan kovdun buna hakkın yok hadisleri de kovdun buna ne hakın var peygamberi kovmaktır bu evliyayı evliya beynini alimlerin beynini kovdun...uydurma din dedin o Rızaya saygılı inançlara...Mehdi gelecektir...de
Kur’anın tanımını bozdun sen.
Evet...vahyin anlamını budadın sen...ayeti de esmadn koparsan ayetlik nuru yok olur...atasözü bile o ayetten daha nurlu kalır...ekmel aklın öğretileri bile sizin tefsirinizden daha nurlu...hz İsaya bile baba aradınız tefsirlerinizde...Evliyayı dinden kovdunuz tefsirinizle...Esmayı kovdunuz esma okumalarıdır Kur’an yani Kur’andan Kur’anı ekmel tefsiri kovdunuz...Kur’anınız nursuz ata sözleri bile nurlu sizin Kur’anınızdan Kur’anın nurunu budadınız...
Esmanın sudurununun sonuçlarını öğretir Kur’an..ama Esmanın sudurununun sonuçlarını öğretmiyor Nurunu budadın Kur’anın...senin Kur’anın nur değil esmanın sudurunu öğretici değil...Vahyin nuru yok onda...Vahyin mührü yok...kıymetsiz o...İslamını budadınız Kur’anın...Ölü bir kitab o...sizi nasıl diriltsin...
Evet...Esmanın sudurununun sonuçlarını öğretir Kur’an...de sizin ki ölü Kur’an
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.