- 158 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Secdeye mi gitti başınız...
Secdeye mi gitti başınız...
Secdeye gitmeyen başları baş yaptınız...bununla da kalmadınız...
Secdeye mi gitti başınız...
Secdeye mi gitti başınız...öyle sanın...Zina ettiniz.cihaddan kaçtınız.İlimden kaçtınız merhametten kaçtınız her güzellikten kaçtınız...
Secdeye mi gitti başınız...
Namaz dinin direği ise sizin deniniz yıkık binadan da yıkık...
Secdeye mi gitti başınız...
"Acele işe şeytan karışır dediniz..."Hayırda acele etmediniz...Esmadan başka ölçü edinen Allahtan kopmuştur...İslamdan çıkmıştır...Tevbesi elzemdir...
Secdeye mi gitti başınız...
Sizin namazınız diriltmedi...Tevbe değil siz Allaha denk sanıyorsunuz kendinizi...Kibirden temizlen Allaha denklik iddiandan temizlen...
Secdeye mi gitti başınız...
Hele sen namazı hiç kılma...namazın şirk senin...
Namazla temizlenmediniz mistiklik kirdir...esmaya aşktı kulluk...Namazla nurlanmadınız kirlendiniz...kibre hadimsiniz...Namaz kibrinizi besledi...esmaya kininizi besledi...
Evet...kiliseye benzediniz...esmanın suduruna saygınız yok...Üreme değil sudur...Allaha oğul verdi kilise...Esmada değilde Allahta yok olduk dediniz.Esmanın sudurundasınız zatındayız dediniz...esmasındayız deyin.Esmasına dönüş mümkün ama zatı her şeyden münezzehtir...Hint beyinlisiniz...Namazınız Allahın zatını ululama değil...zatına döndüm diyen...Nur sıfatında yok olursun...zatı her şeyden münezzehtir de...Namazınız şirk sizin...kendini Allaha denk sanan..."Allaha döndüm diyen Allahlaştım dedin sen...namazın şirk...
Secdeye mi gitti başınız...
Kur’anla yaşamadın budadın Kur’anı ekmel tefsiri budayan Kur’anı budamış olur çünkü...Hadis vahiy değil dedin İlhamı da budadın deneyi tecrübeyi aklın gördüklerini de budadın Kur’andan Kur’anın eksik senin...şeytanın da Kitabı eksik...ilmi eksik...hz Musa bile hızırı geleceği göreni öğretmen seçti sen ileriyi görenleri müşrik sandın yanı hızırı da budadın Kur’anından...
Secdeye mi gitti başınız...
İmanla ölmek istiyorsun ama imanın eksik...İmanı Kur’anı budadın sen...
Secdeye mi gitti başınız...
Rasulle cennette komşuluk istiyorsun ama namazı budadın sen...Bedirin yok senin...sömürücülerle kavgan yok.Şehitlikten kaçtın ...namazını budadın şehitlik arzusu vermiyor namazın sana...Bedirlerde kaçaksın...
Secdeye mi gitti başınız...
İslamı budadın sen asisin esmaya...evet...Osmanlı ADL sıfatına ve denge kuralına asi oldu Avrupa üzerine gelirken çin veya rusya ile birlik kurabilmeliydi.Budistleri dışladılar...ve yıkıldılar...
Doğu Akdeniz Kıyamet savaşına dönüşecek bir gün...adamlar kutsal savaş diye Akdenize koşuyorlar...Kıyamet savaşının tatbikatlarını yapmaya başladılar bile...cennet kıyamet savaşı karşılığı...diyorlar.Sömürecekler.Allah onların ırkına vadetmiş dünyayı.sizler kölesiniz onların gözünde...Sen şehitlikten kaç çok komşu olursun cennette...Adamlar savaştan cennet bekliyor ya sen...kaç şehitlikten kaç cennetten...
Evet...Aklı kullan diyor Allah ...Kur’anından aklı tecrübeyi deneyi...kimya fizik kurallarını mantığın kurallarını kovdun...Şapka ile sarık kavgasını bırak AKLI kovdunya dinden ne sarık ne şapka kurtarır seni...
Secdeye mi gitti başınız...
Hayatın çöl...namazın çöl...Esmayı ölçü edin...
Secdeye mi gitti başınız...
Namazda Allahın huzurundasın da yatak odasında değil misin.Rıza amaçlı ol namazda da yatak odasında da camide de çarşıda da
Suriyeden el çekmmez AB ve ABD...kıyamet savaşı istiyorlar cennet kazanacaklar.ve Doğu Akdenizin gazını da sömürecekler...şehitlikten kaç sen...Namazı budamak bu...İmanı da budadın namazı da Kur’anı da Aklı da deneyi de tecrübeyi de eksikliği seçtin sen...şeytan da eksiği seçti...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.