- 235 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
LİDER GENÇLER YETİŞTİRMELİYİZ.
Milyonda bir kişi olabilmek, en büyük amacımız olmalıdır. Ülkemizin her alanın da önder olabilecek yenilikler yaratabilecek gençlere ihtiyaç vardı. Bu güzelliği en güzel dönemimiz olan gençlik çağında geliştirebilir, gelecek için kendinizi hazırlayabilirsiniz. Şu anda siz, genç kız ve genç erkek olarak kimliğinizi kazanıyorsunuz.
Bu olay sanıldığından da önemlidir. Tabi ki, her insanın bazı sorunları vardır. Bu kaçınılmazdır. Ama biz gençler daha büyük sorunlarla yüklüyüz. Bir yandan başarı, bir yandan da kimlik arayışı içinde bocalayıp duruyoruz. Fakat büyüklerimiz gençliğin sorunlarını görmezlikten geliyor ve anlamıyorlar. Daha doğrusu anlamak istemiyorlar. Peki neden diyelim. Onlar da birer genç değilmiydi bir zamanlar ? Onlarda bizim tutkularımızı ve üzüntülerimizi tatmadılar mı?
Lütfen büyüklerimiz: İçinde bulunduğumuz hayat koşulları üzüntüler, bunalımlar bizi yeterince yıpratıyor zaten. Birde sizler yani büyüklerimiz, bizlere böyle anlayışsız davranmak neden?
Bir bakıyorsunuz ki siyasal mezunu kişi fırıncılık yapıyor, iktisat mezunu da kahvecilik. Gazetecilik okulu mezunu da bankada memurluk. Yüzlerce işsiz yada gizli işsiz veya iş bulup da, geçinmek için yerlerde sürünen gençlerimiz.
Fertleri bir türlü arzuladığı yeri bulamamış bir toplum. Kim bilir daha nice marangoz atölyesinde çalışan ve gerçekte gazeteci yada beden öğretmeni, yada diplomat olabilecek insanlarımız var.Kişiyi her konuda bölük pörçük bilgi sahibi yapan, ama tam olarak tek bir konuda yetiştiremeyen berbat eğitim sistemimiz, yıllardan beri gençlerimizi harcamaya devam ediyor.
ARŞİVDEN: SARAY’A HİZMET SİYASİ BAĞIMSIZ GAZETE 31 MAYIS 1994 SAYI: 1319
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.