- 297 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Alimliğin kadar Allah senden razı olur ..çünkü Allah alim...
Alimliğin kadar Allah senden razı olur ..çünkü Allah alim...
Cahil Allahı razı edemez.Çünkü Allah alim ...
Adil dünya düzenini her şeyin üstünde tutsaydı Osmanlı Çar ile savaşmazdı...Çar yıkılmasaydı İngiliz sömürü düzenin kuramazdı...Adl sıfatına hadimliğin kadar şehitsin her şehit aynı ödüle erişmez hakkettiği kadardır ödülü...Her cennetlik kevsere erişemez köşkler de hurilere de...Adl sıfatının suduru budur...Adl sıfatına hadim olmazsan savaşlarda ölenler şehid değildir...sömürenlerin semirenlerin hesablarını boz ekmel şehid olmak istiyorsan...
Osmanlıyı çarlıkla savaştırdılar yıkılmayınca çanakkaleye kendileri geldiler geçemediler halifeye ittihadcılara musallat ettiler çanakkale de geçildi her kale de..
Adl sıfatına hadimlikte yapılan hatalar Hakim sıfatına hadimlikte yapılan hatalar Osmanlının sonunu getirdi...Önce hasta adam ettiler bir de çarlıkla savaştırdılar ...Zaten halifeci ittihatçı diye ikiye bölmüşlerdi...Geçilmeyen çanakkaleler hep tek tek geçildi...sömürücüler sömürü ortamını oluşturdular böylece...Her ırk sömürgecilere hizmeti derecesinde ödüllendirildi...Tarihçiler bu tuzakları hileleri daha iyi anlar...
Adil düzen için ölmekten korkan şehadetli de olsa Allah ondan razı olmaz...Sömürücüye kıyam elzem rıza kolarlıkla gerçekleşmez.Cahil alim olacak acimasızsa rahmana hadim olacak...şehadet yetmez...
Allahın dininden rahatsız olmayan çok az şehadetli var rahatsız değilim diyen hadi şehit olsun hadi zekat versin hadi sabah namazına camiye
Evet...Osmanlı yıkıldı horozlandı bize ve büyüdü...Yunan yedikez büyüdü ama kümese tilki girmiş haberi yok.Akdenizde rusya ipek yolunda Çin menfaati gereği yanımızda...Ümmet mi İhtiyacımız yok onlara...Çünkü Allah Vehhab biz adil dünya düzeni dedikçe bize de vehhab.Yunanı da hediye eder bir gün bize...
Evet...Osmanlı çarlıkla savaşarak sömürü düzenine hizmet etti aynı çizgideyiz Natoda olmakla Adil düzenle kavgadayız Natoda olmakla...bir ayağımız şengayda olmalı...
Ya...Çanakkale geçilmez dedik ...yunan ben bile gereim diyor bu gün..işte Natoda olmanın kayıpları
Adil dünya düzeni dersek Allah bizimle Allah alimledir...Merhametliyledir esmasına kul olanladır...Hz Adem olsan zelle işleyince cezalanırsın...
Esma sahibidir Allah rızası esmaya kul olanadır...adil dünya düzenine hadim olmazsak razı olmaz bizden...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.