- 175 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Mealler yanlı...yani güvenme
Mealler yanlı...yani güvenme
Mezhebleri eleştiriyorlar sunniliğe düşmanlıkları gözlerini kör etmiş yani kalpleri mühürlenmiş...Mealleri yanlı...aman güvenme
Peygamberin sünnetini red ediyorlar ama ekmel tefsire de engeller...
Ve ey"Kur’anla yetin"diyen eski peygamberlerin kıssaları onların hayatları Kur’an da peygamberimizin hayatı Kur’an değil mi...Yaşayan Kur’andı peygamberimiz...Masum sıfatı vardı... tebliğ ettiğini yaşıyordu...Sünnet neden delil olmasın...
Ve ey"Kur’anla yetin"diyen eski kavimlerin kıssaları onların hayatları Kur’an da sahabenin hayatı Kur’an değil mi...İcma neden delil olmasın...
Ve ey"Kur’anla yetin"diyen eskilerin örfleri tecrübeleri deneyleri onların hayatları Kur’an da peygamberimizden sonrakilerin hayatı Kur’an değil mi...hikaye anlatma diyorsun...
Esmadır ölçü...ekmel tefsirin ölçüsü esmadır senin mealin Kur’an değil...şeytan silahı...esmanın sudurunu izah etmekten aciz birinin meali arabça bilse de ekmel tefsire engeldir...esmanın sudurunu sebeb-sonuç ilişkisini bilmeyen ...tecrübe ve deneyden bi haberin meali şeytan silahıdır .ekmel tefsirdedir İslam sadece.
Felsefe bilginin kaynağını inceledi...Mealeriniz bilgi kaynağı değil...ekmel tefsirdedir sadece islam..."Adam ölsem faizle ev almam diyor"hz Abbastan da muttaki sanki...
Evet..bilgi, doğruluğu gerekli ve yeterli delillerle temellendirilmiş şuur muhtevalarıdır.
İslâmî terminolojide genel olarak el-ilm ve el-ma‘rife terimleriyle ifade edilen bilgi, daha ziyade bilen (özne) ile bilinen (nesne) arasındaki ilişki yahut bilme eyleminin belli bir ifade şekline bürünmüş sonucu olarak anlaşılmıştır. Aynı şekilde sonuç olarak “bilinmiş” olduğu için bilginin malumat kelimesiyle de karşılandığı görülür.
Bilenin, yöneldiği konuyu bütün yönleri ve alanlarıyla kuşatıp anlamasına ihata, onu tam olarak kavramasına vukuf, aynı konuda derinleşip uzmanlaşmasına da rüsuh denilmektedir.
Bilgide kesinliği ifade etmek üzere kullanılan yakīn terimine karşılık zan, şek (şüphe-reyb), vehim gibi terimler de bilgide kesinliğe yaklaşılan veya uzaklaşılan durumları ifade etmek üzere kullanılır.
Bilginin tam zıddı olan bilgisizlik ise cehl kelimesiyle ifade edilir.
Fârâbî’ye göre bilgi, “varlığı ve devamlılığı insanın yapıp etmelerine bağlı olmayan varlıkların mevcudiyetiyle ilgili olarak akılda kesin hükmün hâsıl olmasıdır.” (Fusûl müntezeʿa, s. 51).
Seyyid Şerif el-Cürcânî’ye göre bilgi “düşüncenin gerçeğe tam uygun olmasıdır” (et-Taʿrîfât, “ʿilm” md.).
Sizin mealleriniz şeytan işi...cahil işi...esmanın sudurunu ve sebebolduğu sonuçları kavramayan cahillerin yazdıkları meal ve tefsirler doğru tefsire engeldir...sadece mezhebler mi engel doğru tefsire tarikatler engel ilahiyatçılar engel...Osmanlının yıkılmasına o ilahiatçılar sebeb...Müşrik çalıştı onlar kaanatkarlık aşıladı...yarıştasın kardeşim kanaat ne "durmak yok yola devam"de...Kısas de...peygamberimiz mekkeden çıktı ve mekkeye girdi KISAS amaçlı ol...Müşrik nükler üretti sen de üret...diş geçiremiyor bak ABD şimdi Nükleri var Pakistanın da...
Birileri bütün hadisleri çürütme gayretinde ama hileciler ekmel tefsire erişemeyen şeytana yanlıdır mealleri şeytana yanlı hadisleri ve mezhebleri eleştirileri şeytana yanlı ekmel tefsirden esmanın sudurunun sonuçlarından bir haberler...sebeb-sonuç bilgileri yok..ayetleri yanlı manalandırıyorlar...aman güvenme o sihirbazlara...Musanın asasıdır ekmel tefsir...sihirleri işe yaramayacak ekmel tefsire erişirsen...esmanın sebeb olduğu sonuçları kavrarsan...
"Allah’tan başka bir hakem mi arayayım ki size, her muhtaç olduğunuz şeyi bildirip açıklayan kitabı, o indirmiştir. Kendilerine kitap verilenler de bilirler ki o, senin Rabbin tarafından gerçek olarak indirilmiş bir kitaptır; artık şüphe edenlerden olma."(Enam/114) bu ayeti kullanıyorlar sanki esmanın sudurunun sonuçları Allahtan bağımsız gibi..."Yukarı atılan taş düşer"deney sonucu tesbit etme yoludur ama sonucun sebeblerini esma bilgisi ile anlarsın ancak...cennette atılan taş düşmeyecektir...hüzün yok orada çünkü...taş ateş kadın asiliğe sebeb değil...rızıklar pis kokuya sebeb değil...cennetin şarabı hurisi bire bir dünyadaki gibi değil HAKİM sıfatı dünyada acıya sebeb olan taşa düşme izni verdi...ateşe yakma ama hz İbrahimi dünyada da yakmadı ateş kimyaı değişecek cennette her şeyin...hükün yok çünkü cennnette...
"Allah’tan başka bir hakem mi arayayım" hadis icma kıyas asi mi...asi sensin yerinde kullanmazsan hadisi asi sensin..."Müşrik çalıştı evliya sandıklarımız kanaat öğütledi bize" ve sonuç belli nükleri var onların...ama şimdi bizim de nüklerimiz var pakistanın nükleri bizimdir çünkü...boyun eğersek artık korkaklık olur...gücümüzün farkına varalım artık Osmanlıyı parçaladılar ama putin gücünün farkında nükler kullanırım diyor.bu güç zehirlenmesi değil...ABD güç zehirlenmesi hastalığında ezberleri bozuluyor tek tek...savaşların ne başlamasını önleye biliyor ne bitirilmesini...
Putinsiz dünya dediler ne putinin savaş başlatmasını önleyebildiler ne savaşı bitirebiliyorlar...Adalar yunanın diyorlar şimdi de.Ezbercilerin ezberleri bozulur artık..."La" deniliyor çünkü...ve acizler...eski dünyaları yıkılmış farkında değiller...üstünlükleri kutup oluşları paylaşılmış farkında değiller...
Artık savaşları bitirmek mümkün değil.Osmanlıyı parçaladı İngiliz Rusyayı da aynı ezberlerle parçalayamaz.Nükleri yer.Kendileri japonya olurlar...Gerçekleşir bu sonuç...Nüklere aşı bulunmalı coronaya bulundu işte...
Mezhebler yanlı...şia İaranın ırk mezhebi ırkına hadim ...Mutezile Arab mezhebiydi şimdi Vehhabilik ırkçılığa hadim...ama Mealler yanlı...yani güvenme...ekmel tefsiri ARA...mezhebçi de olma mealci de olma esmanın sudurunun sonuçlarını anladıkça ekmel tefsire erişilecektir...evliya sandıklarımızı da eleştirmeliyiz esmadır tek ölçü çünkü...ilham sanma evliya sandıklarının öğütlerini...
Evet ekmel tefsirden başka her şey yanlı...örfler var ekmel tefsire asi veya secdeli örflere karşı olma Arab örfünü küllü redetmedi Kur’an asi örfleri adetleri ve mezhebleri tarikatleri reddet...İngiliz öğretilerini keramet sandık ve o kişileri evliya sandık...ölçü tek esmadır...esmanın sudurunun sonuçlarına asi olan her eylem hal fikir duygu rızaya aykırıdır...paraya kaka dedirtti evliya sandıklarımız ve Osmanlı yıkıldı...Osmanlı zengin olsaydı "Çanakkale geçilmeyecekti...asi para var secdeli para var...asi namaz var secdeli namaz var..."Maraş işgal altındayken cuma terk edildi...evet asi namaz bile var asi zekat bile var asi hac ble var...asi cami süsleme bile var...minare yapma füze yap...zaman ve şartlar gerektirdiğinde rıza füze üretmektedir...asi islamı İslam sandık...esmannın sudurunu engelleyemezsin...o sudurun sonuçlarına göre yap uyarılarını...değilse ayeti kopyala yapıştır yapmakla İslamı rızayı yakalayamazsın sırdır İslam Kur’an var deme esmadır tek ölçüsü İslamın Kur’anın asi meali var çünkü aasi tefsiri mümkün çünkü...Osmanlı asi tefsirlerle yıkıldı evliya gösterdiler bize o asileri ingiliz ajanlarını...Düşmanın öğrettiği meal ve tefsir yani yanlı meal ve tefsir değil esma ilmine dayalı tefsirdedir muradı ilahi ve gerçek İslam...
Evet...Mealler yanlı...yani güvenme...esma ilmine dayanan örfler deneylerle tecrübelerle anlaşılır...Paraya kaka diyen evliya sandığımız zındıkları terk zamanı geldi...Tilkiden din öğrenen tavuklardık dün...ezberleri bozalım zincirleri kıralım artık esma olsun tek ölçümüz Kur’anı asi meallendirmek mümkün çünkü...hadisi de icmayı da kıyası da...Allahtan yanlılara tevbe et yönel evliya sandıklarını hint kafalıları at artık...her mistikten Allah razı olmaz ...kimisi evliliği düşman bellemiş kalpleri mühürlenmiş kimisi parayı kimisi cihadı...Pakistanın Nükleri var ABD ye kafa tutma zamanı artık...ABD HAZARA gelir Kuzey Kıbrısa gelir değilse...çünkü güç zehirlemesi var ABD de...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.