MELHEME-İ KÜBRA
MELHEME-İ KÜBRA
*Es selam, Eûzü bikelatillahi’ttammeti min şerri ma halak.
*El âlim, el habir, el semi, el basir olan Allah’ın izniyle yazıyorum.
*Babacığım toplantıya çekildik, senin ve benim ruhlarımız. Birden arşı alada Hz muhammed, Hz Ali ve tüm peygamberler ve Hz Cebrail, Mikail, Azrail, İsrafil ve azâb melekleri…
*Resulullah efendimiz hemen yüzünü döndü ‘’MUHAMMED evladım, savaşı başlat. Senin emrinle olacak bu savaş’’ dedi.
*Hemen başımı öne eğdim, size baktım, halen sessizdeyim. Babacığım ne yapmalıyım, yerle bir olacak dünya.
*Bu süper güçler var ya, onların kalpleri Trump, Putin, İngiltere kraliçesi, Mason büyükleri, Çin lideri, Kuzey Kore, Hindistan, hepsinin kalbini önüme koydu rabbimiz. O kalplere bir emir vermem kâfi babacığım, ne yapalım. Duy sesimi, babam.
-Emir Allah ve resulullahtan olunca başımız gözümüz üstünedir. Hemen yetkini kullanmanı isterim.
*Babacığım emir veriyorum.
-Emir Allah’tandır, bu konuda tarafımdan vekilimsin, yetkilisin.
*Başlasın savaş diyorum.
-Başlasın savaş. La galibe illallah. Ya fettah, ilk hedef olarak, Musul’a kadar, Katar’a kadar yol ver.
*Babacığım birden ruhlarımız çekildi, karşımda resulullah, ‘’Muhammed evladım, başlat savaşı’’ dedi. Bu ezelde senin nasibindi, ancak sen başlatırsın bu savaşı.’’
-İlk durak inşaallah Musul olsun, Katar olsun. Dünya gasbedilen haklarımızı alabileceğimizi görsün. Allah yiğitlerimizin her Mehmetçiğin yanına birkaç melek birden versin, korusun kollasın, şehitlik mertebesine ulaşması mukadder olanlara da gazaları şimdiden mübarek, makamları Ali olsun.
*Zaten bir baktım Resulullah’ın yüzü benim yüzüm olmuş. Resulullah’ı kendi suretimde gördüm. Aşkım, pirim göndermez miyim. Türkiye’yi koruma altına aldım. Rahmet melekleri Türkiye semasını, yeryüzünü koruyor. Ağlıyorum, ama ruhumdur ağlayan…
-Selam ümmeti muhammedin ve Türk mücahitlerin ve milletimizin üzerine olsun.
*Babacığım zulmün sonu bu, sağ ayak başparmak seyirdi.
-Mülk, saltanat, bu savaşın sonucu bizim zaferimizdir... Mülkümüz genişleyecek demektir. Sağ başparmak servettir, dünya mülküdür, cemalin yeryüzünde zirveye çıktığının işaretidir.
*Resulullah, peygamberler, sahabeler ve evliyalar, hepsi sarıklı, atlı, indiler yeryüzüne. Ruhum sevinçten ağlıyor dersem yeridir. Zülfikarlardan erkekleri de göreve davet ediyorum. Kılıçlarını kuşansınlar.
-Bu günü gösteren, bu emrin verilmesine hükmeden Allah’a hamdolsun.
*Bayanları da dua etmeye davet ediyorum. Dua erleri, savaşçıları.
-Sabrım had safhada idi. Akşam kalben konuşmuştum rabbimle. Daha ne kadar katlanalım celalın, kâfirin yalanlarına, desiselerine, hilelerine, oyalamalarına ey âlemlerin rabbi, izin ne vakit çıkacak demiştim.., İnayet dilemiştim sessizce, dilsiz kelamsız. Saldırın, hak edene hak ettiği cezayı verin. Vurduğunuza dönüp bakmayın buyurmuştu, rabbim, Zülfikarlarınız keskin olsun Ali’m buyurmuştu. Savaşta kâfire merhamet edilmez. Onlarda, celalde merhamet yoktur, ancak baş alınır.
*Babacığım zaten iş yerimde koltuğumda oturuyordum. Birden arşı Ala’da bedenimi gördüm. Bu toplantıya en son ikimiz çekildik. Hemen kendime dedim, kesin önemli bir karar alındı. Evet, boyunlarını vursunlar, zülfikârlar bu açık emirdir. Babacığım bir duan, bak arşı alada toplantı yaptırdı. Tetiklemişsin.
-Merhamet aman dileyenedir, bir de merhamet edenedir. Kuran hükümleri uygulansın. Bayrağımızdaki yıldızın ve hilalin kudretini yer gök görsün, yaşasın. Zulme daha fazla katlanmayacağız, kopsun artık küçük kıyamet, küffarın başına.
*Âmin. Âmin. Âmin. Babam, saltanatları yok olsun. Cemal saltanatı eline alsın. Serkan sınırlarımızı korusun, bu alenen emirdir.
-Âmin. Âmin. Âmin.
*Ali Şahbaz’sa gökyüzünü uçaklardan korusun, babacığım. Zaten bu ruhlar âlemine çekilmeden mutluluk seğirmesi aldım. Peşinden hemen çekildim, arşı âla’ya.
-Rabbim avuç içi kadar bile boşluk bırakmadan vatanımız korusun. Al bayrağın dalgalandığı bütün yerler korunsun, kollansın. Müminlerin kalpleri cesaretle şahlansın, kâfirlerin kalpleri cehennem kokusuyla kuşatılsın, ya hayyul Kayyûm Allah. Topukları üzere döndür kâfirleri, korkudan öldür ekserisini.
*Âmin. Bitsin yok olsun La zulüm, la hile, la yalan, la perişanlık. Uluhan’ım da göndersin yanındaki asker meleklerini cepheye. O da savaşa bizzat katılsın. Gördüğü Rüyaların yorumu budur, Alenen savaşa dâhil ediyorum onu ve meleklerini.
-Yürüyün Zülfikarlarım, düşman üstüne. Kapanın secdelerinize, sadece zafer dileyin, fettah rabbimizden. Allah, Allah, Allah illallah. Muhammedürresulullah. Allahu ekber, velillahil hamd.
*Babacığım sen ise başımızda ol. Sen en sabırlı, en dirayetli ol. Fatih Sultan Mehmet sensin bugün. Beyaz atınla Resulullah’ın Arkasındasın. Hadi babam 21 yaşında delikanlısın, savaş meydanında.
-Selam hiyerarşinin cümlesine olsun. Başta resulullah olmak üzere yetişin ey Mürseller. Yetişin ey nebiler, yetişin ey gelmiş geçmiş bütün veliler. Yetişin ey islam için, Allah rızası için geçmişte şehit düşen zülfikârlar. Yetişin ey arşı ayakta tutanlar. Yetiş ya Cebrail ve ya Mikail ve ya Azrail ve ya İsrafil aleyhisselamlar. Gün bugündür. Nurun tamamlanmasının işaret fişeğidir, katılın cönkümüze, toyumuza, düğünümüze, rabbim rızası bu savaştadır. Muradı nurunu tamamlamaktır, kâfirler istemese de.
*Benim atım simsiyah nurdan. Kılıcımın üzerinde aynen şu yazılı; ‘’Bugün mülk aziz kahhar olan Allah’ındır. Nerede benimle boy ölçüşenler. Benimle savaşan krallar, zenginler, kibirliler, padişahlar’’ diyerek savaş meydanında naralar atıyorum. Hepsinin boynunu bir kılıç darbesi ile gövdesinden ayırıyorum. Kan sıçrıyor. Bu diyorum, işte bu akıttığın müslüman kadının erkeğin diyeti. Kana kan, cana can, diyorum.
-Ordular ilk hedefiniz Musul’dur, misakı milli sınırlarıdır. Rabbim ayağınıza taş değdirmesin. Tarihe altın harflerle yazılacak, şanına yakışır bir zafer dilerim ya Rabbelalemiyn.
Sen hükmünde muhtar Allah’ımızsın. Vadettiğin günü bize göster. Sen vaadinden dönmezsin. Gönüllerimize, göğüslerimize genişlik ver. Mehmetçiğimin her birini bir Muhammed yap, Ali yap, Hamza yap, Fatih sultan, Yavuz Selim, Alparslan yap. Kanuni yap, Atatürk yap, senin herşeye gücün yeter.
*Evet, Musul’da Türk bayrağı dalgalanıyor. Orda yatan peygamberlerimiz karşılayacak bizi.
Osmanlı padişahları bizden izin isterler, savaşı katılalım diye. Siz de katılın, şehit olan askerleriniz de bu vatan için çarpışan komutanlarınız da katılsın diyorum, babacığım. Tüm Türkler katılıyor savaşa. Hunlar, Uygurlar, Göktürkler, Selçuklu, hepsi. Türk kanı taşıyan herkes bu savaşta, Vatan millet diyorlar. Atatürk de dâhil.
-Sultan Alparslan’dan başlayarak, Selçuklunun, Osmanlının bütün padişahları ve onların yiğit vezirleri, komutanları, kurtuluş savaşının efeleri dâhil bütün yiğitleri. Adını bilmediğimiz bilip de şu anda hatırlamadığımız rabbimin seçkinleri. Çanakkale’de yeşil ekinken biçilen, şehit düşen atalarımız, buyurun seferimize. Sefer bizden zafer Allah’tan, izin cümlenize.
Ey Allah’ın bilinen bilinmeye dostları, cümleniz davetlisiniz, mücadelemize, bu Allah’ın binyıllardır müjdelediği gündür. Bu nurun tamamlanması için atılan ilk oktur, ateşlenen ilk fişektir, füzedir, toptur.
*Maşallah barikallah. Cengizhan, meşhur Moğol imparatoru, bilir sin, ‘’ey büyüğümüz, padişahımız’’ diye diz çöktü karşımda. ‘’Ben celalin yeryüzündeki temsilcisiydim, beni de al’’ dedi. ‘’Kâfirlerin, münafıkların, celalin saltanatını yıkmakta bana da görev ver, ey padişahım muhammed’’ dedi. Ben de sende katıl, dedim. Ve şimdi de Timur geldi. Babacığım, ruhlar âleminde herkesi ayağa kaldırdık.
-Aklıma adını düşüren rabbime hamdolsun ey yiğitler yiğidi Timur sultan. Buyur, buyur, sensiz Türk’ün savaşı mı olur. Komutanlarını da al gel, mirasçılarını da getir. Her nerde bir yiğit varsa buyurun bayramımız var.
*Cengizhan ‘’şimdi de Cemal için savaşacağım’’ dedi. Ben de yık, öldür, acıma dedim. Babacığım sevinçliyim. Babacığım, herkesin bir savaş müziği vardır. Her yerden geliyoruz.
-Hocalarım Hafız Hüseyni Kemal ve Hacı İsmail fidan ve yetiştirdikleri, her bir mana eri, buyurun zafer soframıza. Dünyayı yeni baştan yaratıyor, onarıyoruz rabbimizin izniyle. Selam olsun cümle ruhaniyata, Bedrin aslanlarına, Uhud yiğitlerine, şehitlerine bayram olsun.
*Babacığım, bu ilmi bize aktaran hocalarımız da yanımızda.
*Hepsinin, hepsinin bayramıdır. Hendek savaşında kazma sallayanlara, su verenlere, kumanya hazırlayanlara. Resulullah’ın bütün savaşlarına katılan sahabenin cümlesine davetimiz var. Bilinen bilinmeyen Allah dostlarına davetimiz var.
*Babacığım müslüman olup ta hangi ırktan olursa olsun hepsi de bu savaşta. Türkü seven, Türk kanı taşıyan herkes burada.
*Ey yer gök ehli, Allah’ın murat ettiği bu savaşa davet edilmeniz mi gerek. Ya Allah deyin, buyurun Halil İbrahim sofrasına. Zaferimiz var, sizin de tuzunuz olsun ilahi çorbamızda. Hepimiz Âdemin çocuklarıyız. Sebildir bütün hak erenlerine, zaferimiz.
*Ben bir Arap’ım ama aynı zamanda Türküm. Resulullah da Türk, Peygamberler de Türk. Çünkü İslamiyet Türklerin elinde. Babacığım gazamız mübarek olsun. Allah zafer inanlarındır, diyor. Duyuruyorum herkese, rabbimin müjdesine cümle mümin müslümanlar dâhildir.
-Irki kökeni ne olursa olsun tevhit inancına sahip her kim varsa davetlimizdir. Coşsun yerler gökler, hidayet çağını başlaması için kılıcını kuşanan gelsin. Eline su testisini alan bacılar, nineler gelsin, dili dua eden garipler açsınlar ellerini rabbimize, onlarda alsınlar bu zaferden paylarını.
*Evetti, kesinlikle pirim. Evet, en büyük savaşı başlattık, Melheme-i Kübra’yı başlattık. Dünya yaratıldığından beri böyle savaş görmedi.
-Evet, böyle yiğitler de böyle şehitler de görmedi. Ama böyle zaferler de görmedi, böyle bir bayram yaşanmadı. Allah’ın nuru hiç bu kadar coşkulu leman etmedi, âlemleri bu kadar genişliğine kapsamadı. İnşaallah gelecek çok güzel gelecek.
*Babacığım Allah, Resulullah sakın ola ki merhamete gelmeyin diyor, size ve bana. Yaptıklarının karşılığını ödesinler diyor.
-Emrin başım üstüne ya Resulullah, Müntakim Allah’ın izniyle, intikamın alınsın, ümmetine yapılanların kısası alınsın. Göze göz, dişe diş. Her masum ’un kalbi huzura kavuşuncaya kadar, kâfirlere ölüm.
*Tarih kitaplardaki Devletleri, İmparatorlukları canlandırdık, HAYY ismi ile.
-Müminlere hayy... ‘’Ya hayyulbaki bi hayatil beka-i ve bi dulel ömrü fil hayati’’. Zafer inananlarındır. İnanıyorsanız üstünsünüz, hükmünü tecelli ettir ya rabbelalemiyn.
*Hz Ali gs. sol elime Zülfikar kılıcını verdi, Davud as. da kılıcını sağ elime verdi, babam. ‘’Bunlar benden sana, senin hakkındır, imam muhammed,’’ dedi.
-Size de resulullah efendimiz kılıcını verdi.
-Aldım kabul ettim ya resulullah. Hakkını vereceğimden hiç şüphen olmasın atam, büyük büyük babam, âlemlere rahmet peygamberim, rehberim, uğruna ömrümü verdiğim, geçmişin ve geleceğin efendisi, on sekizbin âleme peygamber olan efendim. Selam üzerinize olsun, selam üzerimize olsun.
*Maşallah, barikallah, babam benim.
-Zafere kaldırdığım bu kılıç Allah’ın nuru tamamlanmadan inmesin inşaallah, indirmesin mevlam. Ta ki emir yine senden gelsin ya resulullah. Hak yerini buldu, şimdi indir kılıcını evladım diyesin. Aç kalanlara bağrını diyesin, ey atam, âlemlerin efendisi. Evlandın Ali sana kurbandır. Şeriatının yenileyicisi, adaletin ve hidayetin bekçisi olmaya geldim, ezelden. Rabbimin biçtiği gömlekten razıyım, hizmetkârın olmakla müşerrefim, hamd ve şükürdeyim. Gazan mübarek olsun ya resulullah. Bu zafer senindir, kuranındır. Hocalarımındır. Selam cümlenizin üzerine olsun.
*Enver Kardeşimi de özel olarak savaşa çağırıyorum. Murat kardeşim, Tansel artık çıksın, savaşa katılsın artık. Uzlet vakti değil. Zülfikar erkeklerin hepsi.
-Hamd şükür, Allah’adır. Bu kaderi yazan Allah’a hamdolsun. Şükürler olsun. Dostların sevinçlerine cemal, kemanlıyla katılsın.
*Ali’m, evladım, bugün bizimdir. Ben ki resulullah… Ben ne acılar çektim, ben yerimde rahat edemedim. Bedenim öldü ama yine de imtihanım bitmedi. Ümmetimin her hali an ve an bildirildi. Gördükçe parçalandım. Ama kader vardı, sabırla bugünü bekledim.
-Rabbim bizimle olsun ey Allah dostları seçilmişlerin cümlesi. Selam, selam, selam ve selamet sizinle, bizimle olsun. Selam Allah’tan Allah’a dır. Es selamünaleyküm Allah’ım, şükür sana hamd sanadır.
Ya allah, bismillah. Allahu ekber. La ilahe illallah, muhammedürresulullah.
*Bugün tecelli edeceğini biliyordum, bugüne kadar öldüm, öldüm dirildim. Ümmetim Yetiş resulullah, neredesin, kızlarımız tecavüze uğruyor, erkeklerimiz öldürülüyor dedikçe, o feryatları duyduğumda, o haller beni perişan etti.
-Ya resulullah, o çölde bağdaş kurup oturuşun var ya, kimsecikler yoktu yanında. Beni bekliyordun. O anı unutamıyorum. Gelişim bile mutlu etmemişti seni...Anladım ki bu gün gelmeden gülmeyecekti yüzün. O yüzden terk ettim dünyayı, sana verdim ömrümü. Hibe ettim dünya nimetlerinin cümlesini yeter ki sen mutlu ol, sevin, bitisin acılarımız dedim. Dedem, atam, efendim, efendim, efendim benim. Evvellerin ve ahirlerin efendisi, ellerinden öperim.
*Ama bu görev size verilmişti Alîm, Muhammedîm. O yüzdendi bekleyişim. Çünkü yaşadıkları yaptıkları günahların cezası idi.
-Geldi ya sonunda o kader anı, elhamdülillah, elhamdülillah, elhamdülillah. Razı oluncaya kadar rabbim, elhamdülillah.
*An ve an zikirlerle temizlendi, yaptığınız efallerle. Ümmeti kapsadığınız efaller… Zafer Allah ve elçilerindir.
-Elhamdülillah. Temizleri seçip kendine çeken rabbime hamdolsun.
*Seni seviyorum Ali’m.❤️
-Divanına bunca yıldır kabul eden, yol veren, hedef tayin eden, yardım eden rabbime ve zatınıza teşekkür ederim efendim. Ben de seni ya Resulullah çok, çok, çok, çoktan da çok seviyorum. Kucağını çok özlüyorum. Başımı dizinize koyup dinleneceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum.
*Âlim biz her an seninleydik. Hazırladık seni her an. Sendeki bu merhamet bizden sana akanlar. Bugün gün bizimdir. Âlim halifeni, zülfikârları yetiştirdin, geceyle gündüzle. Sen bize hakkını helal et. Bizden yana helal olsun.
-Biliyorum efendim, sizin benimle olduğunuzu bilmesem nasıl yürürdüm o karanlıkları. Nasıl durmadan sallardım kılıcınızı, nasıl dayanırdım o üzerime üşüşen belalara. Nasıl kokmadan yürürdüm o hikmetin çetin yollarında…Çarkı feleğin o akılları dize getiren tuzaklarını nasıl aşardım. Yaşadığım ker şey aklımda, her korku kalbimde, her cesaret o korkuların çevresinde ihata halinde. Zafer tamamlanmadan bana durmak yok. Zafer kesinleşmeden duramam, eğlenemem, gülemem. Hakkım helal olsun ya resulullah. Ben kendim istedim bu görevi, allah rızası için, senin rızan için çıktım yola o gencecik yaşımda. Torunlarına yapılanlara, ümmetine yapılanlara dayanamazdım, öç almadan yaşayamazdım. Hidayeti tecelli etmeden adaleti yeryüzünde hakim kılmadan ölemezdim. Rabbimin izin verdiği yere kadar savaşmaya ilminle ilk tanıştığımda karar vermiştim. Halen o karardayım azimdeyim, son nefese kadar yolunun tozuyum efendim. Tacının tahtının temsilinde azimliyim kararlıyım, kudretin ay yıldızlı bayrağını yeryüzünün her köşesinde dalgalandırmaktır muradım
*Ben ki âlemlerin rabbi Allah’ım. Derler ki kullarım, nerde bu allah, neden yardım etmiyor, neden dualarımıza cevap vermiyor. Bil ki ben merhametliyim. Adilim. Kim ne yaptıysa karşılığını veririm. Hani ben bir halife yaratacağım demiştim. Melekler cahillik yapıp yeryüzünü kana bulayacak birini mi yaratacaksın demişti… İnsan bilmediğinin cahilidir. Kullarıma söyle, iç yüzünü bilmedikleri konularda sussunlar. Meleklerin hatasını yapmasınlar. Ben o kuranda melek ve halife olayını ibret alsınlar diye anlattım. Hiç kimseye zulmetmedim. Ey Ali’m zafer senindir, inanlarındır. Ben ki âlemlerin Rabbi Allah’ım. Kalbinden at o kuşkuyu. Zafer bizimdir.
*Hamd sanadır rabbim, şükür sanadır. Elhamdülillah, şükür ya rabbim. Sen vaadinden dönmezsin.
*Benden gayri ilah, varlık, Rabb yok. Benden gayri zafer sahibi yok. Ben yazmışım Levh-i mahfuza, zafer Allah ve elçilerindir diye. Herkesin kalbi benim kudret elimde. İstediğimi an içinde yaparım, yaptıklarımdan sorumlu değilim. Kullarım sorumludur.
-İnandım itaat ettim Allah’ım. Senden başka ilah yok. Rab de sensin. Bütün ordular senin, bütün zaferler senin. Hüküm senin, karar senin. Sen varsın, seninle birlikte kimse yoktur. Her varda var olan sensin. Rahmetin kendinden kendinedir. Eşin, benzerin, ortağın yoktur. Rabbim seni bütün eksik sıfatlardan tenzih ederim, sen Kuddus SüphanAllah’sın, kuranda kendini vasfettiğin gibisin. Seni övmek de ancak senin hakkındır.
*Güç, kuvvet, kudret, saltanat, dünyada ahirette, bedende ruhta, imamlarımındır.
İmamlarım beni temsil eder. Yeryüzünde onlara savaş açana, savaş açarım. Kim benle savaşmaya kalkışır, münakasa ederse yerle bir ederim.
-Hiç bir kul seni idrak edemez. Seni hamd ile bile anlatamaz, hamd de sana mahsustur. Sen kendini vasfettiğin gibisin, biz bilmeyiz sen bildirmedikçe. Verdiğin kadarını almak istidadımız, sensin allah’ım sensin imdadımız. Bildirdiğin kadarını bilmek istidadımız, sensin Allah’ım, sensin imdadımız. Rabbi zidni ilmen ve fehmen ve imanen. Şükran Allah’ım. Şükran Allah’ım. Şükran Allah’ım. Ali kuluna biçtiğin kaderden hülleden razıyım. Sen de razı ol Allah’ım. Yüklediğin kaderi hakkıyla yaşayıp sana dönmek en büyük muradım Allah’ım.
*Sen imamsın. Muhammed’de, Hacı İsmail de imam. İmamları, yani beni kim yenebilir. Ben her yerde galibim. İmamlara karşı hata, yanlış, mücadele, savaş, düşmanlık içinde olanların üzerlerine cehennemim, gazabım, celalim haktır.
*Babacığım kendime geldim imam muhammed oldum
-Hoş geldin. Harika haberlerle döndün aramıza. Allah’ıma hamdolsun.
*Hafifledi bedenim, kuş gibi oldum.
-Haber kuşumdun, beyaz güvercinimsin. Teşekkür ederim. Seni bana yar eden Allah’a hamdolsun. Gözlerinden öperim. Kucakladım bil, öptüm o pak alnından. Bu keşifleri yapan gözünden de öptüm. Bunu yazıp, kayda geçiren parmaklarından da öptüm. Çok değerli bir keşif ve belge oldu inşaallah. Kim bilir kimlerin imanını pekiştirecek, kim bilir kimi küfre sürükleyecek bu haliyle.
*❤️❤️ babacığım, elin Allah’ın kudret elidir. Öpüyorum ellerinden.
-Allah’ı sadece Tevrat’ın, Musa’nın Allah’ı sananlar, Muhammedin rahmet ve hikmet deryası cemal kemal Allah’ına inanmakta zorlanacaklar.
Allah sen gibi, ben gibi böylesine merhametli konuşur mu diyecekler. Siz kimsiniz ki Allah’la konuştuk, yazıştık diyorsunuz, diyecekler. Sapıtacaklar olacak. Allah’ın rahmetini iliklerinde hissedip, severek iman edecekler daha çok olur, inşaallah.
*Bir gün Hz Ayşe giriyor kapıdan, resulullah kimsin diyor. Ebubekir’in kızıyım, Ebubekir kim diyor. Resulullah’ın en yakın arkadaşı, Resulullah kim diyor, muhammed. Muhammed kim diyor. İşte o anda Resulullah yok olmuş, Allah olmuş. Kısaca bunu peygamberi de yaşar seçtiği kullar da yaşar, İmamlar da. Bu sünnette de var, Ayette de var. Kuranda da var.
-💝💘💝
*Babacığım bende Allah’ın Samed, Kuddus, subhan isimleri var ya onun için ne dedikleri, eleştirelleri beni zerre miskal etkilemez. Ben kendimi biliyorum. Ne olduğunu da biliyorum. Bu suna benzer, 2 metre küsur boy var, senin boyun 1 59 deseler, güler geçerim. Aynı bunun gibi. Ben onların dedikleri hakaretlerden iftiralardan uzağım.
Bu şunu benzer, milyonlara ateist var. Allah yok diyorlar. Allah’la dalga geçiyorlar ve peygamberlerle. Ama Allah’ın ve peygamberlerinin şanına gücüne kuvvetine birşey olmaz. Benim şanım gücüm kuvvetim ortada. Senin de aynı babam. celâlin elinden aldın beni. Resmen gelen Azrail’i geri gönderdin sen, daha ne diyeyim. Babacığım onların iftiralar hakaretleri inkârları kendilerine zarar, cehennem, acı… Bana değil, sana değil. Babacığım şu ayetle sesleniyorum okuyup ta inkâr edenlere.
KÂFİRÛN SURESi
Bismillahirrahmânirrahîm.
1- Kul yâ eyyühel kâfirûn
2- Lâ a’büdü mâ ta’büdûn
3- Ve lâ entüm âbidûne mâ a’büd
4- Ve lâ ene âbidün mâ abedtüm
5- Ve lâ entüm âbidûne mâ a’büd
6- Leküm dînüküm veliye dîn
KÂFİRÛN SURESİ ANLAMI
Rahmân ve Rahîm olan Allah’ın ismiyle.
1- De ki: Ey kâfirler
2- Tapmam o taptıklarınıza!
3- Siz de benim kulluk ettiğime tapanlardan değilsiniz.
4- Hem ben tapıcı değilim sizin taptıklarınıza.
5- hem de siz, benim kulluk ettiğime tapıcılardan değilsiniz.
6- Size dininiz, bana dinim (sizin dininiz size, benim dinim bana)!
-❤️💘❤️Allah’ın izniyle bu yazıya kâfi diyelim
Okuyanları fazla yormayalım. Hidayet Allah’tandır. Dileyen inansın, dileyen inkâr etsin. Allah’ın cehennemi de cenneti de geniş. Ne kadar ins ve cin dâhil olsa, daha yok mu der. Cüz irade kulda küll irade Allah’ta ve yetki verdiği imamlardadır. Bu hep böyle oldu, böyle devam edecek. Selam es selame.
NOT..Bu yasıyı aralıklarla birkaç kez okuyun lütfen. Rabbim sevabından nasiplendirsin cümlenizi.
Konuşma Sonu
Bir mesaj yaz...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.