- 228 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Allah hz İbrahimden yana .Nemruddan yana değil...
Allah hz İbrahimden yana .Nemruddan yana değil...
Nemruda verilen ne ki hz İbrahime verilenlerin yanında...ateşin kimyasını değiştirmiş hz İbrahim için...Cenneti hz ibrahim için...Hz İbrahimi vasıta etmiş...maddeye kimya koyanı işaret etmiş.Kendini hatırlatmış...esmasının çoğunun suduru hz İbrahimde sudur etmiş...El-Galib sıfatı Nemrudda sudur etti sanma...Alim sıfatı Hakim sıfatı sudur etmiş hz İbrahimde...Kahır sıfatı Nemrudda sudur etmiş ...şeytanda da kahır sıfatı sudur etti...Üstünlük takvadadır...takvası hz İbrahime nasib olmuş...
Hz İbrahim ateşi söndüremez...söndürene aynadır emanetçidir.hz isa da...ayna ve emanetçi...ama bazı mutasavvıflar şeytanın izinde yani üstünlük hırslı...bu hırstır şirkin anası...değilse her hırs Kur’an tarafından eleştirilmez...Hırs vardır Allaha sımsıkı sığınmaktır...hırs vardır bağımsızlıktır...üstünlük taslamaktır...Allaha rakipliktir yani...Nemrudun hırsı bu cinstendi şeytanınki de...Yaradanla yaradılan arasında farklar var dese kilise bile şirkten kurtulur.Madde enerjiye dönüşür değişir dese şirk yok olur...değişti dediğin şey yaratılandır...Nemrud asidir.Allahın yanında değildir yani.Allah onun yanında olur mu hiç...
Evet...Hz İsa "Oğul"değil bedeni ölümü tadacak...Allahın zatı ve esması ölümsüz tek.Allahın habibinin bedeni ölümü tadar.Fark var işte
Evet...Allah TEVVAB olduğu için asi gerekli.zıtlar gerekli zıt iradeliler gerek kavga gerek Dünyanın yuvarlak oluşu zıtları barındırıyor işte...Allah hz İbrahimden yana .Nemruddan yana değil...Gör ahirette Nemrut ne hallere düşecek...bir sinekle baş edemez oldu dünyada bile...
Silah ve para dünyamızın ilahı işte...Allah buna izin veriyor ama o izin verdiği nemrudu sinekle imtihan etti...ateşi hz İbrahimi yakamadı..."ilah benim dedi NEMRUDA DA yani...ve ahirette de diyecek bunu...çünkü İlah sadece o...Allahtan geldik yani NUR sıfatıdır aslı bütün yaratılanların...Fark başta da var hep var...Nemrud görmese de...sinekle imtihan edildi görmedi ama Firavun kızıl denizle imtihan edilince gördü...cehennemde zaten Nemrud da görecek TEVVAB sudur edince tevbe etmeyen kalmayacak...kahrıyla acılarla cezalarla sudur edince o tevvab...tevbe etmeyen kalmayacak...evet...BM beşten büyük olmalı bir Afrika ülkesi eklenmeli.silah belirlememeli BM kararlarını...Paranın değerini de silah belirliyor.Nükler...ama kıyameti önleyecek silahları yok...acizler o ilahlar...para aciz Nükler silah acizliği tadacak... ateş aciz oldu hz İbrahimi yakmaktan çünkü.öldürmez olacak nükler...bu dünyad gerçekleşecek bir gün...İlahlaşan her şeye "İlah benim"dedi çünkü Allah...nüklere de diyecek...
İlahtan aynasına bir şeyler düştü her yaratılanın ve o yaratılan ilah sandı kendini işte bazı mutasavvıflar ilahım diyor Nirvana ilahlık makamı sanılıyor...oysa "Allah tek benim ilah der bir gün onlara..."onlar da ilah olmadıklarını anlar...nemrudun ilah olmadığını insanlık anladı...hiç olduğu ayna olduğu emanetçi olduğu emanete hain olduğu nankör olduğu isbatlı...işte...
Nükler ilahlığını ilan etti...para da...ama onların ilahlığını tanımamak için savaş şehitsin...doların gücünü nüklerin gücünü düşürdükçe ölürsen şehid kalırsan gazisin...Allahın rakipleriyle savaşan birisin hz İbrahimsin sen de...
Evet...doların ve nüklerin gücüne savaş aç...aklınla siyaset bilginle...evet...Türkiyenin pakistan ve Çinle dostluğu Hindistanın işine yaramaz...Yunanın işine yarar.Hint gemileri Akdenize davet edilir...Türkiyenin Çinin yanında görülmesi bile dolar ve nüklerle savaştır...doğu türkistanın yanındayız diyenler Pakistanı hindistan karşısında desteksiz bırakanlardır...dengeleri iyi oku...Pakistanı yalnız bırakma... Çanakkaleye geldi tarihde hindular...Çanakkalede Hindu görmek istemiyorsan çin ve pakistanın yanında dur...
Evet...günümün nemrudu Nüklerdir dolardır...hz İbrahim ol onlarla savaş...hak batıl kavgası bu...doların değerini düşür.Nüklerin gücünü kır...sinek bile avlayamaz olacak bir gün Nükler...güvendikleri silahların sinek avlayamaz oldukları günler gelecek bir gün o yamyamların...İsayı da yanlarında bulamayacak o yamyamlar...Mehdi deccali öldürecek birgün...yani...değiştiren güç yani Allah bizimle...ateşi hz İbrahim için değiştirdi...nükleri de sinek avlayamaz hale sokacaktır...yani Tek ilah benim diyecektir...Asker olalım Allaha teknolojimizle siyasi zekamız ve siyasi aklımızla...
Siyasi zekamızla teknoloji bilgimizle asker olalım dolara ve nüklere karşı...İşte kuşatıldık...hz İbrahim gibi ateşe atılacağız işte...eşte günümün manzarası...nükler ve dolar denen nemrutlarla savaşmalıyız...ateşe atacaklar bizi de hz İbrahimi attıkları gibi...nemrutlar tekin değildir...işte Mısır küçük amerika oluncaya kadar parmağında oynatacak mısırı Amerika.Yunan küçük amerika.küçük amerikalar kuşatıyor bizi
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.