- 285 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Temeli İslâma dayalıdır merhaba
Temeldeki adalet merhaba..
ADÂLET
Adâlet mülkün temeli, bu temelde gömülü kalmamalı
Orada gömülü kalmamalı oradan çıkarak hayata hâkim olmalı…diyor Elbistan’lı Eğitimci Şair&Yazar Sayın Hanifi Kara Hocam merhaba..
Unutulmuş yetim kalmış susuz merhaba #india
Herkese güler yüzle davranmayı sadaka vermiş gibi sevapla mükafatlandırıyor merhaba..
Kayaların içinden Rabbim bir su damlası ile nasıl bir tohuma can verirken merhaba.
Kartal Yakacık Uğurmumcu’da ziyaret ederek tanıştığım bir aile Muharrem D insizse bir insan inan ki yanar merhaba..
Günümüzde bir betona tohum atıp onu sulayan yeşeren filizlenir merhaba..
Unutulur mu hiç öyle Canım benim yaa NurHan merhaba halk hareketi ile püskürdü merhaba..
Tek vücut bulmuş gibi sevindiriyor insanı dener misiniz lütfen dini bilgilerimizi güncelleyelim merhaba nefsimize göre değil kadınlara anlatılmalı merhaba#indiadini merhaba teşekkür ediyorum sizlere tüm MEF Ailesine ve sevenlerine sabır versin inşa’Allah merhaba..
Hayata karşı ödevi yaşamaktır aslında çok iyi bilen emin bir şekilde öğrenip islah edilmesi gereken putlarını kırarak önce kendi ruhunda fetihler yapman için fırsatlar bekler merhaba..
Adâlet mülkün temeli atıldı merhaba #india #gönüllülük101 yatırımlar için bir iyilik yapın ve saygılarımla selamlıyorum merhaba#mutluluk Çanakkale geçilmez dinle merhaba Azerin merhaba...
Lütfiye Çanacık merhaba
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.