MUSTAFA KEMAL VE SİLAH ARKADAŞLARINA SELAM OLSUN!
Yeni saldırı ve işgallere gebe vatanımızı, devletimizi, milletimizi Allah korusun.
Dört etrafımız müttefikimiz dedikleri hain, deccalin ordusu ile sarılı. Kalleş, kahpe tuzaklar hazırlayanların planlarını Allah bozsun ve bizlerde, devlette bu oyunları görsün artık diyorum.
Vatanımızı işgal için son hızla hazırlıklar yapılıyor. Dışta ve içteki düşmanları görün ve hamasi siyasi nutukları, gereksiz dalaşmaları bir kenara bırakarak bütünleşmeliyiz.
Devletimizin, milletimizin, vatanımızın bekası çok daha önemlidir. Bizi yurdumuzdan sürmek için 1071 yılından bu yana her türlü oyunları tezgahlıyorlar. Bizim en zayıf tarafımızı daha da büyüterek işgal planlarını kademe kademe devreye sokuyorlar.
Uyanık olalım ve bizi bu duruma sokan siyasi iradeye bakmaksızın devletimize, vatanımıza, milletimize sahip çıkalım.
Allah bize ikinci kurtuluş savaşı göstertmesin!
Ne canlarımız gitti, ne ocaklarımız tarumar olup söndürüldü. Hamasi kahramanlıklar yapmamıza gerek yok! Gerçekler bambaşka!!!
Lütfen kışkırtmalara gelmeyelim!
Bu vesile ile vatan için şehit olan evlatlarımıza rahmetler diliyor, ruhları şad, mekanları cennet olsun. Gazilerimize sağlık ve uzUn ömürler diliyorum.
Bu vatan 8 bin yıldır Türk’tü, Türk kalacak inşallah kıyamete kadar!
Zafer günümüz kutlu olsun
Düşmanlar kahrolsun
Bu vatan huzur bulsun
Tanrı Türk’ü yüceltsin ve korusun! (Amin)
Zafer Direniş
...
Al bayrağa kurban olam!..