- 237 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Secde edilecek tek varlık sensin...
Secde edilecek tek varlık sensin...
Tek sen El- Galibsin hz musaya asa verdin firavun mağlup edildi...Hz Nuha gemi yapmayı öğrettin hz Nuhun düşmanları tufanla helak oldu...Hz Muhammede Bedirde melekler gönderdin ...eb cehil öldü...
Secde edilecek tek varlık sensin...
Ey esma sahibi para verdin zenginlik verdin güç verdin hz Süleymana...cinleri emrine verdin ...Nemruda verdiğinden daha çoğunu verdin ve cenneti de verceksin...evet...secde edilecek tek varlık sensin...
Cinler emrine verildi hz SÜleymenın...İşte ayet...“Cinlerden bir ifrit, ‘Sen makamından kalkmadan ben onu sana getiririm. Gerçekten bu işe gücüm ve güvenim var.’ dedi. Kitaptan ilmi olan kimse ise, ‘Gözünü açıp kapamadan, ben onu sana getirebilirim.’ dedi. (Süleyman) onu (Melikenin tahtını) yanı başına yerleşivermiş görünce, ‘Bu, dedi, şükür mü edeceğim, yoksa nankörlük mü edeceğim diye, beni sınamak üzere Rabbimin (gösterdiği) lütfundandır. Şükreden ancak kendisi için şükretmiş olur; nankörlük edene gelince, o bilsin ki, Rabbin müstağnidir (şükre ihtiyacı olmayan), çok kerem sahibidir.”(Neml/39-40)
Bediüzzaman “Sözler” adlı eserinde şöyle diyor:“Hazret-i Süleyman (a.s)’a Belkıs’ın tahtını yanına getirtmek için vezirlerinden celp (eşyayı bir yerden bir yere nakletme) ilmini bilen bir alim dedi ki: “Gözünüzü açıp kapayıncaya kadar sizin yanınızda o tahtı hazır ederim” olan hârika hadiseye delalet eden şu âyet……….. işaret ediyor ki: Uzak mesafelerden eşyayı aynen veya şeklen getirip hazır etmek mümkündür. Hem vakidir ki; peygamberliğiyle beraber saltanatla müşerref olan Hazret-i Süleyman (a.s), hem masumiyetine, hem de adaletine medar olmak için pek geniş olan aktar-ı memleketine bizzât zahmetsiz muttali olmak ve raiyetinin ahvalini görmek ve dertlerini işitmek; bir mucize suretinde Cenab-ı Hak ihsan etmiştir. Demek, Cenab-ı Hakk’a itimat edip Süleyman (a.s)’ın lisan-ı ismetiyle istediği gibi, o da lisan-ı istidadıyla Cenab-ı Hak’tan istese ve âdet kanunlarına ve inayetine uygun olarak hareket etse; ona dünya, bir şehir hükmüne geçebilir. Demek taht-ı Belkıs Yemen’de iken, Şam’da aynıyla veyahut suretiyle hazır olmuştur, görülmüştür. Elbette taht etrafındaki adamların suretleri ile beraber sesleri de işitilmiştir. İşte uzak mesafede, celb-i surete ve sese haşmetli bir surette işaret ediyor …"
Kur’an gelecekten de haber vermiştir bu ayetle...işte günümde, dünya küresinde her türlü faaliyetler aktiflik kazanmıştır. Bir bakıma dünya artık bir binanın değişik katları ve daireleri, odaları kadar birbirine yakın hale gelmiştir. Ayetin buna işaret etmesi bir çeşit mucize olarak gerçekleşmiş, Kur’an’ın ölümsüzlüğüne ve evrenselliğine bir kere daha imza atılmıştır...
Secde edilecek tek varlık sensin...
İşte deccale nükler verdin ...müslümanlar eziliyor...müslüman sana yalvarsaydı duası sana olsaydı veya olmalı ki deccalin nüklerini aciz bırakacak bir asa verilsin onlara...
Secde edilecek tek varlık sensin...
Yardımdilenilecek tek varlık sensin...hedef sende yok olmaktır...rıza sende yok olmaktadır yani esmanda zirvede olanlar ancak salihtir...ama biz kepenek içinde evliya aradık...Ruhbanları makbul kul sandık...tevbeye muhtaç o ruhbanlar...zirve değilller özenilesi olan tek hz Muhammeddir imam o...dağ o zirve o...onu fakir muhammed gösterdiler fakirliği kutsallaştırdılar ruhbanlar...tevbe etsin o ruhbanlar...ölçü değil örnek değil bu varlıkta o ruhbanlar o münzeviler...tevbeli münzeviler hariç...Tevbe etmeyi öğretenler fakirlikten onlar hariç..Allah Gani...fakirlik müşrikin olsun şeytanın olsun...ula yakışmaz Allahta yok olmaz fakir olan...tevbe etmedikçe...
Secde edilecek tek varlık sensin...
Secde Allahla buluşmadır ...şeytan ekmel secdeye erişemez...esmasıyla örtüşenler esmasında yok olanlar erişir ancak...mesela Allah Gani fakirlikten nefret etmeyenin secdesi şekildedir...zaninin sarhoşun ssecdesi şekildedir tevbe etmedikleri müddet...esmaya hadimlikteki başarısızlığından tevbe etmeyen secdeye ekmel secdeye erişemez...hz Adem zellesine Tevbe etti secdesi ekmelleşti...asiliktir esmaya hadimlikte ki başarısızlık..mesela deccalin Nükleri var kendini şehadetli ve müslüman sananın yok bundan tevbe etmeyenin üzülmeyenin çare aramayanın secdesi ekmel olamaz...esmaya hadimlik ölçüsündedir başarı veya tevbe ölçüsündedir ekmel secde...camiden kovdu hz Ömer esmaya hadimliği hedefseçmeyen sahabeleri belki de munafıktı onlar...biz sahabe sansak da...bu varlıkta sahabe yıldız değil esmadır yıldız...esmaya hadimse ona sahabe de belki münafıktı..."Fakir Muhammed" diyenler de ya münafık yada hain ya da gafildir günümde...esmasından başka ölçü edinen müşriktir...tek ölçü Allahtır...gösteriş için namaz kılanın namazı sıfırdır...neden mi ölçü ikilendi...şirklendi...Ölçümüz tek esmaya hadimlikte başarıdır başamamışsak tevbe ile başaramamanın suç olduğunu itiraftır..."fakirlik"marifettir dersen fakirlikten tevbe et demezsen ...müşriksin ölçü ikilendi...Ganidir Allah ...zenginliğe erişemeyen fakiirliği överse müşrik olur ölçü ilenmiş olur...ölçü ganilikti tek çünkü...
Secde edilecek tek varlık sensin...
Ey ulu olan ululuktan nasibi olmayanlar tevbe etmedikçe kulum demedin onlara...şeytan tevbe etmedi kulum demedin yarattığın halde ve Firavun boğulurken hatasını itiraf etti..."Fakirlik kutsal diyeni"o ruhbanı evliya sananlar var...hasır üzerinde uyumayı marifet sananlar var esmanla kavgadır bu tevbeye muhtaçları evliya diye tanıtanlar var...esman belli evliyan ve kulun belli...tevbe ettikleri kadar kuldur kullar...secdelerimizi tevbe kıl Allahım tevbesizin secdesi yoktur çünkü...şekildir yani...secde etse de...derdi esma olmayan kul değildir her dertli kul değil çünkü her sakallı da dedem değil
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.