VATANDAŞIN DİKKATİNE.
VATANDAŞIN DİKKATİNE.
Sabah kapımın zili çaldı ve kapıyı açtım ki iki genç karşımda, (sokak kapısı sürekli açık kaldığı için herkes rahatlıkla AP girebiliyor). Gençler gayet güler yüzlü bir şekilde direk konuya girerek, Oturduğunuz semten memnun musunuz? Belediyeden herhangi bir şikâyetiniz var mı?, artı nasıl yaşadığımı, kaç kişi olduğumuzu, evde engeli kimsenin yaşayıp yaşamadığını? Nasıl geçindiğimi, emekli olup olmadığımı da sordular bana. Yani elemanlar bana sordukları her sorunun yanıtını gayet rahat bir biçimde aldılar benden.
Emekli olamadım, dedim.
Eleman, neden, yaştan dolayı mı, dedi.
Hayır, çünkü iş yerim battı, deyince her iki sininde başı öne düştü ve tek bir cümle dahi kurmadan hızlıca başka sorulara geçtiler. Konuşma biterken bana bir isim söyleyip bir şey isteyip istemediğimi sorduklarında ise, yok tşk ederim dedikten sonra da o dediğiniz kişi kim? Diye sordum, benimki de cahillik işte. Aynı anda ikisi birden, ’’Başkan, belediye başkanı dediler ’’Belediye ,belediye başkanı nın adını yarım yamalak hatırlayıp o ne zaman değişti ?, deyince de eleman bana direk, nereli olduğumu sordu. Karadenizliyim dedim. Karadeniz’in neresinden; eleman illaki şehrin adını istedi benden, Rizeliyim, deyince kadın eleman, başkan da Rizeli deyip üst üstü üç kez tekrarladı. Benden tık yok, utandım kaç yıldır Ümraniye’de oturuyorum ve Ümraniye belediye başkanının adını bilmiyordum. Soruları erkek eleman soruyordu ve elinde not defteri olan kadın elamana başını öne doğru sallayıp benden gelen yanıtları not almasını istiyordu kadın elemandan.
Kısacası, sözün özü AKP’liler sahada ama bu şekilde sahadalar ve asla kim olduklarını, ne için geldiklerini söylemeden direk sorulara başlıyorlar ve de giderken de bir poşet uzatıyorlar size başkanın küçük bir hediyesi diyerek. Elemanlar gittikten sonra heyecanla poşeti açıp bakıyorsunuz poşetin içinde ne var? Diye Merak ediyorsunuz çünkü hediye almaya alışık değilseniz daha da çok merak ediyorsunuz paketi. Poşetin içinden ilçeyi tanıtan bir kitapçık, üçe katlanmış bir mektup, son derece kötü paketlenmiş bir masa saati çıkıyor. Ha unutmadan söyleyeyim, saatin pili var. Gündüz Yavuz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.