- 205 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Cennette hüzün yok...
Cennette hüzün yok...
Cennette hüzün yok...ama ahirette de zıtlar var...cehennem -cennet iki zıttır..."Ol" emriyle esmanın suduru başladı...evet...Cennette üzüntü yok...dünyada zıtlar var ahirette ise farklı şekilde var...esmanın suduru yok olmuyor yani.esma sudur edecek
Cennette hüzün yok...ama zıtlar var ahirette...ancak Allah dilerse zıtlar yok olur...haram bildiklerin helal helal bildiklerinse haram olur...Evet...Helaller haram olur mu olur.Oruçta ve ihramda...Haramlar helal olur mu olur.Rızadır ölçü...rıza için yalan söyle adam öldür...
Haramı helal eden var..."hak şerleri hayreyler" dedi İbrahim hakkı hazretleri...
Arab kültürü değilse İslam Allah şerleri hayra çevirir...helali haram eder...Faiz de helaldir de ...Çünkü Allahın buna gücü var...ve ölçümüz sadece Allah...Kısas gereği faiz helaldir...müşrik senden faiz alır sen de ondan al der KISAS...Müşrik seni asimile eder sen de et...cizye verinceye kadar cihad et...der Allah çünkü adl sıfatlıdır...kısas adl sıfatının bir gereğidir...
Kalbi temiz olana da namaz farz...kalbini temizlemek isteyene de çünkü hafız ismi nimeti koru nimete şükret ...der...esmaya hadimliktir ibadetler farzlar...haramlar...esmaya hadim değilse yalan söyle...Hanımının donunu rengini sorana "doğru mu söyleyeceksin...
Sizi harama yalana sevk etmek değil niyetim ama ilahi dinin mantığını öğrenin ...Arab kültürü değil bu din...Ölçü arab değil Allah bu din için...
Allahın kitabını bozarsınız esmayı ölçü alın şeytan esmayı enesine hadim etti...Arab Kur’anı enesine hadim etti...ölçü olmaktan çıktı Allah ve esma...Kısas yap...enesi için yalan söylemeni istemeyene kısas gereği yalancı ol...çünkü o enesi uğruna yalan söylüyor...enen uğruna yalan söyleme der Kur’an ...sınırlar yalanın sahasını değilse Allah uğruna yalan söyle der Kur’an...enen uğruna namaz da kılma der Kur’an ölçü enen olmasın ...yalan da söyle adam da öldür...der Kur’an Kur’andaki ölçü Allahtır...ene değil...yalan kötü sanma kötü olan eneciliktir Kur’ana göre...Ölçün Allah olsun esma olsun der Kur’an...yalan kötü olsaydı Allah var etmezdi Rahman olandan rahmet sudur eder...yalanda da rahmet varsa söyle adam öldürmende de rahmet varsa öldür ölçü esmadır rahman sıfatıdır...yalancılığı kınamaz Kur’an çünkü vasıtaya değil niyete bakar Kur’an ...niyetin eneye hadimlikse o yalan haramdır ama rahmana hadimse bir yalan o yalan beyazdır...kara sanma dünya ve para sevgisini de kötü sanma rahmana hadimse o dünya sevgisi beyazdır kalbi kirletmez nurlandırır...değilse dünya sevgisini yaratmazdı Allah şeytan bile beyazdır...kaçana...kaçıp Allaha sığınman için yaratıldı şeytan ama sen şeytanı yarattı diye Allaha kızgınsın...enenciliğine kız...Allaha değil...şeytanın varlığı değil eneciliğin sana zarar veren yanlış algıladın sen...der Kur’an..
Allahın kitabını bozduk...vehhabi diyor ki Allah arşta ...yani doğadadır...yani doğanın bir parçasıdır...varlığın bir parçasıdır...varlığın sebebidir Allah dpğa sonuçtur Allah ise sebebtir...sebeb-sonuçla "OL" emriyle birlik olmaya başladı...gizli hazineydi Allah ...bilinmesi içindir doğa...doğa Allaha aynadır...Allahın imzasıdır...doğada olanlar...ama Allah doğadır deme...doğayı ilahlaştırma emanetçiyi sahib kılmaktır bu...
Bu varlıkta iyi memur kötü memur var...kabe de kutsal değil...gittim gördüm bir taş ev...ama iyi memur...meleklerden daha hayırlı bir iş yapmakta...ümmetin kalbi o...iyi işlere vasıta o...eğer onda ilahlık olsaydı tamirat görmezdi...o da etkileniyor yağmurdan rüzğardan yıllardan zamandan ama ilah etkilenmeyene denir...Kutsal ve mutlak varlık tek Allahtır...ama Adl sıfatı gereği Alahın yarattıklarına sevgisi farklıdır...Kutsal saymışız sevimlileri de aslında kutsal tektir Kutsallığın ölçüsü de Allahtır...Ölçü Allahtır ilahi dinde tektir ölçü o da ilahtır..
Sana haram diye öğretilen Allah dilerse haramdır..."kardeş katli"osmanlının işlediği haram değil en güzel helal bir örftü...Çünkü ölçü Allahtır enenizi ölçü yaptınızsiz...Allaha hadimse "kardeş katli" helaldir...faiz de Osmanlı savaşmak için faiz aldığından faizin haramlşlığını yok etmiştir sağladığı yarar...Domuz eti tehlikelidir ama ölmek daha tehlikelidir ikisi de şer...şerlerinde farkları var...ehvenini seç...ölçün Allah olsun...
Allaha değil şeytan gibi enenize kulsunuz siz...Mü’min Allaha bırakır helali haramı yalan da helaldir bazı şartlarda yani Allaha ve esmasına hadimdir ...siz erdem sandınız yalan söylememeyi...ödülü Allahtan beklemeyin...Allah belirlemedi ki sizin seçiminizi...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.