Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
hüzünlükent
hüzünlükent
VİP ÜYE

Onu sevmek

Yorum

Onu sevmek

4

Yorum

17

Beğeni

0,0

Puan

1431

Okunma

Onu sevmek

Onu sevmek



Hani siz birini sadece kendisi olduğu için seversiniz.
Öyle bir kalıba koymaya çalışmadan.
Fakat bu durum çevrenizdeki bazı insanlar için sorgulamaya neden olabilir...

"O’nu sevmek nasıl bir şey?"diye sorabilirler mesela.

Birini olduğu gibi sevmek anlatılmaz ki… Aynı duyguları taşıması lazım onlarında...


Örneğin...
"O sıradan herhangi birisi…
Bu kadar gözünde büyütmen,
Bu kadar bağlanman doğru mu?" diyebilirler.

"Evet, haklı olabilirsiniz… O sıradan birisi.
Bu kadar bağlanmam
Sonsuz bir sevgiyle sevmiş olmam
doğru mu ben de bilmiyorum?
Fakat;
Sevgi adına bütün doğrular,
Onun kalbinin yanında büyük bir yanlış olarak geçer aşk defterimde.

Oysa onu ilk gördüğüm anda anlamıştım; benim eksik yanım, kaybolan çocukluğum, yarım kalan sevdam, tamamlanmayan dualarımın kabul oluşuydu.

Her şeye rağmen, herkese rağmen, onu olduğu gibi sevdim; hem de çok sevdim.


Öyle, hani sizlerin aradığı hiçbir özelliği ya da güzelliği olmayabilir.
Ben sizin aşkta aradığınız özellikleri değil,
Onun sıradışı oluşunu sevdim.
Bütün sıradanlığının yanı sıra,
Öyle güzel gülüyordu ki…
Tüm güzel özellikleri gülüşünde saklamıştı.
Ama; sadece ben görebiliyordum, sizler değil.

Çünkü o bana ‘aşkla’ gülümsüyordu,
Sizlere ise kendinizce…

Ben onun bir gülüşüne bir ömür adadım,
O ise kendini bana adadı.
Sizi bilmem ama
Ben, dileği kabul edilmiş bir insanım...


Biliyor musunuz?
Ben onu, yağmurlu bir günde, çaresizce oturduğum soğuk kaldırım taşlarına düşen her bir gözyaşımla Allah’tan diledim...

Gökyüzünden süzülen yağmur damlalarıyla gözyaşlarım birbirine karışırken, aynı duanın içinde onu bekledim.

O ise beni;
Yağmurla karışık, avuçlarına düşen
Bir damla yağmur suyunu dua olarak yüzüne sürdü.
Yeryüzüne milyonlarca düşen yağmur damlası arasında onun avuçlarına dökülen benim
Hem duam hem de gözyaşımdı.

O bütün kalbiyle mevla’dan beni diledi.
Ben de tüm samimiyetimle onu diledim.

Velhasıl…
O’nu S E V M E K
Ve onun tarafından S E V İ L M E K
Hüzünlerden, acılardan uzak olan
Her güzelliğin başlama sebebiydi!

Ben diledim…
O dua etti…
Şükürler olsun ki
Allah’da duamızı kabul etti.

Biliyor musunuz?
Sevmek,
Sevilmek canı gönülden isteyene verilmiş
En güzel lütuftu…
Şükürler olsun


hüzünlükent Narin






Paylaş:
(c) Bu yazının her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Yazının izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yazıyı Değerlendirin
 
Onu sevmek Yazısına Yorum Yap
Okuduğunuz Onu sevmek yazı ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Onu sevmek yazısına yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
Ahmet ÖRNEK
Ahmet ÖRNEK, @ahmet-ornek2
24.6.2022 20:31:45
gelip gidip takılıyorum bu yazıya
ahhh sevmek........ t
ahhh sevilmek
layığını görüp bilenlere eyvallah
sen hep yaz olur mu hüzünlükent,,,


se4v.l.yorsun saygı ile
Ahmet ÖRNEK
Ahmet ÖRNEK, @ahmet-ornek2
23.6.2022 21:31:01
konuya münhasır
ne kadar özel n e kadar güzel bir kalem ...
bir çift gümüş damla bırakıyorum şu köşeye....
benim kızım benim kuzum saklamaz hayallerini düşlerinin
var ol ve çok yaşa kuzum
Yusuf ONUK
Yusuf ONUK, @yusufconuk
23.6.2022 15:27:49
Güzeldi ömrüne bereket.Kutlarım
Dilek pınarı
Dilek pınarı , @dilekpinari
23.6.2022 07:02:29
Kutlu olsun o halde..
Sevmek ve sevilmek her kula nasip olmaz
Tebrikler güzelim
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL