4
Yorum
17
Beğeni
0,0
Puan
1431
Okunma

Hani siz birini sadece kendisi olduğu için seversiniz.
Öyle bir kalıba koymaya çalışmadan.
Fakat bu durum çevrenizdeki bazı insanlar için sorgulamaya neden olabilir...
"O’nu sevmek nasıl bir şey?"diye sorabilirler mesela.
Birini olduğu gibi sevmek anlatılmaz ki… Aynı duyguları taşıması lazım onlarında...
Örneğin...
"O sıradan herhangi birisi…
Bu kadar gözünde büyütmen,
Bu kadar bağlanman doğru mu?" diyebilirler.
"Evet, haklı olabilirsiniz… O sıradan birisi.
Bu kadar bağlanmam
Sonsuz bir sevgiyle sevmiş olmam
doğru mu ben de bilmiyorum?
Fakat;
Sevgi adına bütün doğrular,
Onun kalbinin yanında büyük bir yanlış olarak geçer aşk defterimde.
Oysa onu ilk gördüğüm anda anlamıştım; benim eksik yanım, kaybolan çocukluğum, yarım kalan sevdam, tamamlanmayan dualarımın kabul oluşuydu.
Her şeye rağmen, herkese rağmen, onu olduğu gibi sevdim; hem de çok sevdim.
Öyle, hani sizlerin aradığı hiçbir özelliği ya da güzelliği olmayabilir.
Ben sizin aşkta aradığınız özellikleri değil,
Onun sıradışı oluşunu sevdim.
Bütün sıradanlığının yanı sıra,
Öyle güzel gülüyordu ki…
Tüm güzel özellikleri gülüşünde saklamıştı.
Ama; sadece ben görebiliyordum, sizler değil.
Çünkü o bana ‘aşkla’ gülümsüyordu,
Sizlere ise kendinizce…
Ben onun bir gülüşüne bir ömür adadım,
O ise kendini bana adadı.
Sizi bilmem ama
Ben, dileği kabul edilmiş bir insanım...
Biliyor musunuz?
Ben onu, yağmurlu bir günde, çaresizce oturduğum soğuk kaldırım taşlarına düşen her bir gözyaşımla Allah’tan diledim...
Gökyüzünden süzülen yağmur damlalarıyla gözyaşlarım birbirine karışırken, aynı duanın içinde onu bekledim.
O ise beni;
Yağmurla karışık, avuçlarına düşen
Bir damla yağmur suyunu dua olarak yüzüne sürdü.
Yeryüzüne milyonlarca düşen yağmur damlası arasında onun avuçlarına dökülen benim
Hem duam hem de gözyaşımdı.
O bütün kalbiyle mevla’dan beni diledi.
Ben de tüm samimiyetimle onu diledim.
Velhasıl…
O’nu S E V M E K
Ve onun tarafından S E V İ L M E K
Hüzünlerden, acılardan uzak olan
Her güzelliğin başlama sebebiydi!
Ben diledim…
O dua etti…
Şükürler olsun ki
Allah’da duamızı kabul etti.
Biliyor musunuz?
Sevmek,
Sevilmek canı gönülden isteyene verilmiş
En güzel lütuftu…
Şükürler olsun
hüzünlükent Narin
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.