SEVİNÇ İNAL HOCAMA
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Hüznün rengi sonbahar sarısı bugün. İstanbul sessiz ve solgun sanki. Bir yolcuyu ağırlıyoruz ıssızlığa. Karanlığın iliğine işliyor tüm acılar. İç geçiriyorum pencerenin kenarında hala şaşkın hala çok üzgün ve dışarıda yaz yağmuru çiseliyor ağırlaşmış kaygısıyla, dalan gözlerimde denizler yükseliyor yüreğimi yakarak. Islak toprak kokusu ölümü anımsatıyor bana her zaman. Bundan sonra güzel dostumu da anımsayacağım içim burkularak.
Şiir bahaneydi bizim için. Şiir, video, seslendirme derken yazışırdık uzun uzun bazen de telefonda konuşurduk. Sanal alemin bana kazandırdığı en güzel armağanlardan biriydi Sevinç İnal Hocam. Hayat felsefesi, sonsuz hoş görüsü, insanlara olan saygısı ile çok değerliydi. Hatta hiç unutmam bir defasında şiirime ’’Ahmet Kaya ’’ şarkısı seçmiştim. Sizin seslendirmenizde bir mahsur var mı dedim. Hayır asla dedi. Ayrıca benim için sanatçının, insanın, inancın, ırkın ayrımı olamaz dediğinde daha rahatlıkla şarkı seçimleri yaptım. Biz çok güzel bir ikiliydik. Her şiiri seslendirmem diyordu. Benimkisi de sanatçı kaprisi işte ..🙂 diyerek gülümsüyordu. Benim şiirlerimi hiç geri çevirmedi. Çok disiplinli çalışırdı. Şu saatte hazır olur dediyse sözünde dururdu. On senedir paylaşmış olduğumuz güzel anların yerini güzel anılar alacak. Her sesli şiirimi dinlediğimde gözlerim dolsa da; ailemden biri gibi her zaman dualarımda olacak. Hem sanatçılar ölmez ki..
Edebiyat dünyasının ve ailesinin başı sağ olsun. Mekanı nur cennet olsun. Sevenlerine sabır diliyorum. İyi ki tanıdım dediğim güzel insan değerli dostum hocam Sizi hiç unutmayacağım. Işıkla uyuyun ..
Saygı sevgi mihnetle
Ferdaca
YORUMLAR
Sevgili Ferda şairem siz bu yazıyı yazdığınızda ben bir ameliyat geçirmiştim ve siteden bi 5-6 ay uzak kalmıştım buna sebep yazınızı görmemişim.
Sevin İnal şairemin ölüm haberine ne çok üzüldüm. Benim de her şiirime uğrar yorum bırakırdı hatta bugün eklediğim ''Gün Arsız Güneş Umarsız'' şiirimi okuyup çok beğendiğini ve seslendirdiğini söylemişti fakat diğer pc min ekran kartı yanınca birçok sese ulaşamıyorum ondan yorumunu ekleyemedim çok da güzel seslendirmişti.
Allah yeni yerinde rahat ettirsin, ruhu şad mekanı Cennet olsun inşallah..
Sizin de ahde vefa yüreğinize gönülden teşekkürler... Sevgilerimle...
Allah rahmet eylesin. Başınız sağ olsun. Öyle güzel iz bırakmış sizde ne mutlu ona. Ölmek kendini geride bırakabilmektir. Kendinizi geride bırakabilmişseniz ölmüş, bırakamamışsanız yok olmuşsunuzdur. Allah hepimize hayırlı ölüm nasip etsin.
Yüreğinize sağlık ki ne vefalı yüreğiniz var, selam olsun...
Saygılarımla...
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun ferda hanım. Acınızı anlıyorum. Bu güzel yazınız ile onu anmış oldunuz. Kayıplar kayıplar arka arkaya yola dizilmişler. Bizler de her şiir okuduğumuz onu anmış olacağız. Geride güzel şeyler bırakmış. Vefalı yüreğinize sağlık.
Güne gelen yazınızı kutluyorum.
Sevgi ve saygılarımla.
Yaz ortasında güz, yaprak dökümü devam ediyor, şimdi yaz yazabilirsen, sözcükler de kifayetsiz kalır kimi zaman, bu onlardan biri, sözün bittiği yer
Kıymetli hocanıza/hocamıza rahmet dilerim Allah'tan
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket
İnce ince işlemişsiniz de hüznü, günün yazısında birlikteliğimiz böyle mi olacaktı?
Ancak hayat bu işte
"Ölüm Allah'ın emri, ayrılık olmasaydı" ve bir göz açıp kapama süresi yaşam
Nihayet hocam
Günün yazısını tebrik ederim
Selam ve saygılarımla.
Ne güzel anılar bırakmış geride, hepimizin ulaşacağı son belli; önemli olan ardından güzel anılmak ki bunu da başarmış bir isimmiş anladığım kadarıyla.
Çok çok üzüldüm Ferda Hanımcığım. Başınız sağolsun, tüm sevenlerine Allah sabır versin ve Mekanı Cennet olsun…
Sevgimle
Yaşlarımız ilerliyor, hastalıklar yakamızı bırakmıyor, hepimiz teker teker döküleceğiz defterlerden. Sevinç Hanımla çok fazla yakınlığımız olmamasına rağmen saygıdeğer bir hanımefendiydi gördüğüm kadarıyla. Çok üzüldüm, mekanı cennet ruhu şad olsun. Önemli olan gönüllerde yer etmektir yakınlarına sabır diliyorum.
Allah rahmet eylesin..Mekanı cennet olsun.Yazınızı okuyunca şimdi duydum ebediyete yürüdüğünü..Çok üzüldüm çok.:(( Yürek Şairem'di.Yürekten yazar ve yürekten okurdu şiirleri..Ailesine ve sevenlerine baş sağlığı ve sabır diliyorum Allah'tan..Benim de bir şiirimi seslendirmişti o buğulu sesiyle..Kocaman bir yüreğe sahipti ve çok değerli bir dosttu.Nur içinde yatsın.Melekler yoldaşı olsun.Selam olsun ve selamet bulsun.Vefalı yüreğinize sağlık.Sağlıcakla..Saygıyla..
neneh. tarafından 21.6.2022 16:28:53 zamanında düzenlenmiştir.
Üzülmemek elde değil. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşaAllah. O şiirlerin annesiydi ve şiirler öksüz kaldı. Yüreğinize sağlık Ferda Hanım Sevinç Hanımı çok güzel anlatmışsınız.
Saygı ve selamlar.
Ferda,ca
Ferda,ca
.Sabah duydum hala alık alık dolaşıyorum evde..Çok üzüldüm..
Sevgilerimle Mor..