- 173 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Cüz'i irade şerrin sebebidir...eksik varsa eksik irade de yaratılmalı...
Cüz’i irade şerrin sebebidir...eksik varsa eksik irade de yaratılmalı...
Yaratılan eksik yaratıldı denk değil yaratana...secde bu sebeble görev yani farz yaratılana...her yaratılan tesbih eder...eksikliği kapatmak uçurumu kapatmakla görevli secdeden kasıt bu gayrettir.alnı yere koymak semboldür secde değildir secde ruhun işidir bedenin değil...şekil değildir manevi yürüyüştür secde...eksikliğimizle kavganın tevbenin adıdır seçde...şeytan eksiğini nimet saydı tevbeyi reddetti...secdesizlikten kasıt bu haldir...zikri var şeytanın da ama eksik ve kusurlu...çünkü cüz’i iradesi...eksik ve kusurlu bozuk gözlük ...bozuk teraziir cüz’i irademiz...eksik esmalının iradesi de eksiktir...ilmi de rahmanlığı da mesela annemizin mi Allahın mı acıması bize çok...ekmel rahman Allahtır tevbe edince hz Ademi affetti ama anne affetmez...komşu affetmez...tevbe de etsek...yaratılanın her şeyi bağımlı eksik kusurlu defolu...Allah ise sınırsız bağımsız ekmel kusursuz ...şer şer değil biz şer olduğumuz için bizimle bileşime giren her şey şer olabiliyor şerlerden temizle nefsini fıtratını aklını secde ve tevbe et ekmele secde et.mürşid secdeli ekmele ilhamla öğrendiğine peygambere dostoğru ol vahyedilene uy denildi mürşit ilhama uymalı değilse mürşid değildir...erkek de aile reisi değildir vahye secde etmedikçe .halife de değildir...kilisenin hilafetine karşıyız neden mi..."Oğul" inacına saygısı olmayana kilise kavgalı ve bu adil değil havra da adil değil "ırkım"dediği için adal sıfatına esmaya bağlı secdeli olmayan halife değil aile reisi değil imam değil hz Peygamberimizdir bu varlığın imamı...bu varlığı secdeli kılmaktır şehadetin hakkı...ama şehadetliler günümde deccale hadim...sahte şehadetliler şehadete hainle tevbe etmedikçe cennet nasib olmaz o şehadet...ekmel olmayan o şehadete tuvalet kapısı bile açılmaz...
Cüz’i irade hata yapan iradeye denir.Şeytan kinliydi hz Ademe fıtratı eksiğin iradesi cüz’i irade.eksik akıllının eksik esmalının...
Bu varlıkta secde ekmel secde esma sahibinin hakkı ve eksikliği az olanın ..."koyunun olmadığı yerde keçiye Abdurrahman çelebi denir..."
Evet...eksiklik haram kusurlu seçmek haram ekmele secde secdedir bu varlıkta...ezberle ayetle din ve tecrübe öğretilmez...tecrübe imtihan sahnesiyle bir bileşimdir...sulu toprağı devamlı sula çürür...su diriltir fikri de çürür ...bilgi bir bileşimdir...faiz haram deme bileşimiyle esbab-ı nüzulüyle birleştir bilgi olsun bu iddia..."Faiz haramdır demedi Kur’an esbabı nüzulu ile birleştir...tecrübe olmayan iddia ilim değildir deney ve tecrübe ilimdir...din de deneyin sonucudur...Çalmak günah değil İslamda Allahtan çalandan çal çal rıza için harca der Kur’an çünkü KISAS VAR İslamda...Kısas haramı nesh eder çünkü...
İlim tecrübenin sonucudur...ya vahiyle hediye edilir ya emekle ulaşırız...din deneye dayanmıyorsa uydurmadır deneye tecrübeye ters sebeb-sonu...kuralına ters "faiz haramdır"iddiası uydurma dindir...ekmel olmayan iddiayı Allaha mal etme...şeytanın öğrettiği din o...ekmel olur Allahın dini çünkü...ekmelden ekmel sudur eder esma ekmeldir esmadan ekmel din ekmel bir tecrübe ilmi sudur eder...şeytan eksiktir o şeytandan eksik din sudur eder beşeri dindir mezheb ve eksiktir...beşerin her şeyi her esması eksiktir...esması ekmel olan Allah...Allahın dini sebeb-sonuç kuralının ürünüdür tecrübe ve deney ürünüdür esmanın sudurunun öğrettiği fikirdir örftür akıldır vicdandır...Fransa Afrikayı aç bıraktı yani sömürdü kısas hakkı var Afrikanın da...der Allahın dini ama fransız ırkçısı bunu reddeder çünkü ırkçılık eksikliktir kusurluluktur defodur fıtratı da aklıda adaletide defoludur ırkçının...nasrettin hocaya on cevir vermişler on kişiye pay et demişler bir kişiye 9 tanesini vermiş 9 una bu bir cevizi aranızda pay edin demiş Allah asker olana 9 cevizi verir müşrike başkasına asker olana ise ölmeyecek kadar verir ölmesin belki ileri de tevbe eder diye ve işi görevi müşrikin az bu varlıkta...bozacak mü’min düzeltecek...düzeltenin işi büyük ve alacağı büyük paradır ...yıkımcıya mı yeni bina yapana mı büyük para öderiz...yıkım ekibi çapulcudur okumuş kişiler uzman kişiler ise bina yapandır yani mimar ve usta ...ustanın aylığı da ustalığına göre değişir...yıkımcıdır şeytan ve müşrik bu varlıkta dokuzuna bir ceviz ver gerçek adalet ekmel terazi böyle der...
Cüz’i irade şerrin sebebidir...eksik varsa eksik irade de yaratılmalı...
cüz’i iirade ile külli irade farklı ...razı ol külli iradeden imren külli iradeye biz şerrimize olanı da isteriz...ilmimiz eksik çünkü...mürşid demişiz tarikatler mahvetmiş bizi...adam karını getir demiş müridine ne karını ne gönlünü teslim et ekmel olmayana ama ekmel olana karını bile teslim et...gönlünü de beynini de beynimizin içine etmiş tarikatle mezhebler...suriyede hz Ömer düşmanı beyni çöplük şiiler öldü...mezheb din çöplük yapar beyni esmanın sudurunu ölçü seç mürşid seç mürşidin esmadır tecrübedir deneydir...mürşidinin de mürşidi bu olsun peygamberinin de...müfessir seçtiğinin de şeriat uygulayıcının şerse hileciyse hilesine şeriati alet eder..şeriatt hem çirkindir hem güzel...bileşimine bağlı...Arab liderleri ceplerini doldurdu şeri atle Afrikalıyı ümmetten bile saymayanın şeriati de şerdir...
Evet...Cüz’i irade şerrin sebebidir...eksik varsa eksik irade de yaratılmalı...insan eksikliğin de şerrin de sebebi Allahtan razı ol kaderinden şikayetçi ol çünkü sen de varsın o kader denilen bileşimde senin iradenin de etkinliği var kaderinden razı olma aman...ama Kaderin varlığından şeytanın varlığından imtihan sahnesinden şikayet etme orada sen yoksun Allahın esmanın etkinliği o...Allahtan razı ol...kendinden olma eksiksin çünkü ekmelden razı ol şeytanın varlığına izin vermesi güzel Allahın izni de görevlendirmesi de güzel ama kahrı bileşimde güzel veya çirkin...mutlak çirkin değil KİN bile müşrike Kin secdedir dedi Kur’an ama secdeye ve secdeliye kin çirkin...ezberler uydurulmuş din...kes bağını o dinle...
Cüz’i irade şerrin sebebidir...eksik varsa eksik irade de yaratılmalı...ve yaratıldı esma sudur ediyor sadece...bilinmek istedi "Ol"denildi esma suduru başladı .tecrübe deney ile esma öğrenildi...esma haksa cehennem haktır varsayımı yaptık...iman ettiğimiz şeyler uydurma değil esmaya dayalı öğretilerdir...esmaya dayanan tecrübe ve deneylerdir din...uydurma din belli...arab kafası hint kafası eksik örf ve adet ve ahlak üretti...vahiyle öğretildi ekmel dney sonuçları ve ilhamla...
Cüz’i irade şerrin sebebidir...eksik varsa eksik irade de yaratılmalı...yaratıldı da...el hakim var bu varlıkta çünkü...şer yok şer bileşimin sonucudur...şarab yaratmadı Allah ama üzümü bozduk şarab yaptık haram da insanın etkinliği var iradesi var eksik ilmi zararlı ilmi var...insanın içine giren rızıklar için behlül ne dedi...insan bozar...ilmi de bozar rahmeti de bozar alır ırkına çevirir rahmeti diğer ırkları kim yarattı...ben doyayım der diğer mideleri kim yarattı uçkurunu kutsallaştırıdiğerlerinin uçkurunu yaratan kim...hırsızıdr...hilecidir haindir secdesizdir insan ve cin şer onlarla bileşim yapan nimetlere denir...Kilise ötekeleştiriyor...ötekeleştiren şerdir...cami de ötekeleştiridi arab şeriati de afrikalı müslümanları ötekiledi...öncelemeliydi...kahrolsun şeriatleri kilise kadar ötekileştirici...havra kadar da...
Evet...Cüz’i irade şerrin sebebidir...eksik varsa eksik irade de yaratılmalı...der El-Hakim sıfatı...vahiy esmayı ve esmmayla ilgili deneyleri tecrübeleri öğreten bir ilimdir...hediyedir peygamberlere elini Allah tuttu peygamberlerinin..ve ilhamla evliyalarının ve emek edenlerin adl sıfatı gereği müşrik de olsa elinden tuttu...uzmanlık müşrike de nasib olur..mü’mine de Nemruda değilde hz İbrahime tattırır yenilginin acısını...affettim der hz Ademi de hz İbrahimi de sevindirir...tevbeliyi sevindiri Allah çünkü ve söner ateşi hz İbrahimin...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.