- 194 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Rıza makamına aykırı mı dua...Hayır...
Rıza makamına aykırı mı dua...Hayır...
Dua edin diyen bir Allahımız var...duaya engel koymamış çünkü Rahman o..."Kaldıramayacağımız yükle mükellef de kılmamış...çünkü Rahman o...
Evet...Dua eden bir kimse, rıza makamından çıkmaz. Günahları hor görmek, günahkârlara ve günahların sebeplerine kızmak da böyledir. Emr-i bi’l-mâruf (iyiyi emretmek) ve nehy-i an’il-münker (kötüyü yasaklamak) ile günahları kaldırmaya çalışmak da rızaya zıt düşmez. Mağrur ve tembellerden bazı kimseler burada yanılmış ve günahların, fısk u fücûr ve küfrün Allah’ın kaza ve kaderinden olduğunu iddia etmiş ve ’rıza göstermek vacibdir’ demiştir. Bu ise tevili bilmemezliktir. Şeriatın sırlarından gafil olmaktır."
Evet..."Rıza makamından çıkmaz"Günahları hor gören, günahkârlara ve günahların sebeplerine kızan.Allaha kızma...suçlama ama kız kendine...kız şeytana...kız deccale...deccale kızmayanın Allaha rızası eksiktir...
Evet...ekmel tefsire göre Rıza makamı ne mi...Dua rızaya münafi değildir dedi İmam gazali...Olumsuzluk olumluluğu aramamız için verilir...değilse razı olmayız.zulümdür çünkü...Rahman olan zulme razı olanı sevmez..."Elhamdül lillah ala küli hal "de ama istismarcı değilsen eğer...Dini nesh etmek bu...emirleri nesh etmek bu...duayı nesh etmek bu...
Evet...Hz Eyyub hastalıkla imtihan edilince şafi ismine hadim olmalıyım dedi.Olumsuzluklar olumluyu aramamız içindir..sebeb-sonuç öğretir
Evet...Dünya kaka dediler para kaka dediler mürşit sandıklarımız her şeye hamd et dediler yani her emri her nehyi nesh mi edelim...Kur’anın inmesine ne gerek vardı...Hamd edeceksek her şeye razı olacaksak her şeye...Mürşid sandıklarımız deccalin güçlenmesini mi istiyorlar cihaddan da vaz geçirdiler namaz yeter dediler cennet için...nesh mi edelim bütün ayetleri peygamberin sünnetini...istedikleri bu...mürşid sandık neden bu ajanları...deccalin askerlerini...neden mürşid sandık...
Katile anıt yapanla şehide anıt yapan bir mi ikisinii farklı gör der ADL sıfatı...adl sıfatından razı olmaktır rıza makamı Hakim sıfatından esmanın icabından razı olmaktır...ancak. elhamdülillah ala külli hal...her hale hamd her halden dolayı Allahı ululamaktır...her halden hoşlanmak değil...der El Hakim sıfatı ve Kur’an ve ekmel akıl aynalaşmış akıl...rıza diye deccale asker ettiler bizi tarikatler...dünyaya kaka dedirttiler...Allah kaka yaratmadı...Allah şer yaratmadı...şer güneşten kaçmak cüz’i iradeyi yanlış kullanmakla oluşur tevbeyle hayra dönüşür...Kimyası bu şerrin...şirk kimyalıdır şer olumsuzluk ...olumsuzluk başımıza gelince kavga edelim etkinliğini nötürleyelim ya nötürleyelim şerri...şerler hayra da döner...serçeye şahin saldırınca serçe uçmada kaçmada uzmanlaşır...hayra dönüşür şer kimyacı gibi şerrihayra dönüştür veye yönet nötürle bu amacı Allahın çünkü Rahman Allah zalim değil de Hamd budur her hale...imtihandayız...rahmete dönüştürmeliyiz her hali...ululuğunu anlamalıyız Allahın her hal ile...değilse tembelliğe rıza küfürdür der Kur’an ve aynalaşmış akıl...Yeme yutma tarikatlerin her öğretisini deccalin askeri olursun değilse...
Ne hale getirdiniz ey tarikatle insanımı bu halede mi şükredilir...Rıza makamınızdan Allah razı değil sizin...Kur’an razı değil batsın "rıza makamınız yerin dibine..."evet...İran-İsrail gerginliği artacaktır..Bizim silah sanayimizi İsrail o tarihde bombaladı.İranın da silah sanayisini bombalar.Arabın da...peygamber kumlara gömülen kız çocuklarının derdiyle dertlendi...Razı değil Allah sizin rızanızdan...rıza makamınızdan...ama deccal çok çok razı sevindirdiniz siz deccali fikirlenizle amellerinizle...
Ebabiller gelsin de duanda...gönülleri yıktı tarikatler...Şartlar Nemrudu galib getirdi...ama halil hz İbrahim...der Kur’an...Şartlardan şikayet Rıza makamına asiliktir ...de...Hz İbrahim ol şartları yararına çevir...Şartlardan şikayeti önlemektir halden kasıt bu amellerimiz eylemlerimiz fikirlerimiz duygularımız bizim seçimlerimizdir şeytan hz Ademe yani seçdeliye kini seçti...bu hallerden razı olmak zıtlardan razı olmak olur...aynalaşmış mantığa aykırı bir şey bu mümkün olmayan şey bu mümkün değil bu...ama İmtihan şartlarını Allahın iradesi belirledi Razı ol o şartlardan...değilse razı olsanda senden razı olunmaz...Allahtan razı ol.iradesinden külli iradeden razı ol kıştan bahardan razı ol...Nemrudu galib getiren imtihana itiraz etmedi hz İbrahim ve şehitliği seçti halile yakışan rıza bu...Kur’anı nesh ediyor tarikatlerin rıza makamı...Kur’an neye indi eylemlerimizden razı olacaktık ...emirleri ayaklar altına almak razı olunulacak şey mi...1974 yılındaki Kıbrıs çıkartmamızın benzerini yaşarız adalara çıkartma yaparsak...hatta Ukraynada Rusyanın yaşadıklarını da...
Rıza makamına aykırı mı dua...Hayır...İmtihan şartlarından şikayetten kaçmaktır "RIZA MAKAMI"Allahın iradesinden şikayet etme ama kaderinden şikayetçi ol yani tevbe et...Tevbe yoksa o rıza asiliktir...nefsinden memnunsan şeytandan razıysan olumsuzluktan razıysan asiliktir bu rızan...Allah senden razı değil...Kıştan yazdan razı ol...kaderinden değil...kaderinde senin de etkinliğin var..."La mevcude illala"de değilse kibrinden razı olursun bu asiliktir...hiçim demenden razı ol esmanın icabı öğretir rıza makamını...ölçü esma çünkü...tek ölçü bu rıza makamı nedirin cevabı belli...esmanın gereğini icabını bilen için...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.