- 226 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRKİYE KISKACA ALINIYOR
TÜRKİYE KISKACA ALINIYOR
18 adalar neden Yunanistan’a verildi. Böyle bir soru ile başlasak yeridir.
Zira yıllardır Tartışılan bu konu hala Türk insanına doğru olarak anlatılmamış ve bilinçli olarak öğretilmemiştir. Benim yıllardır bildiğim ama kimsenin o tarafa dönüp bakmadığı bir konuyu burada yazmadan geçemeyeceğim.’’(İngilizler bir plan yaparken yüzyıllık bir plan yaparmış’’) evet şimdi görülüyor ki 12 adanın Yunanlılara verilmesinin arkasında yatan gerçekte bu işte.
Adamlar yüzyıl önce Türkiye’yi nasıl kıskaca alacaklarını hesap etmişler. Şimdide harekete geçip ve yaptıkları palanı uygulamaya sokmaya başladılar. Maşamı ABD ve Yunanistan 1912 Ekim’inde Uşi’de yapılan antlaşmanın 2. maddesi gereği biz Trablusgarp’tan (Libya) askerimizi derhal çekecek, İtalya da adaları derhal teslim bize edecekti.
Gelin görün ki, tam bu sırada Balkan Harbi patlak verdi. Yunan donanması 12 Ada’yı işgale hazırlanıyordu. Sırf adaları Yunanlılara kaptırmamak için İtalyanlara, ’Hiç değilse savaş sonuna kadar kalın’ demek zorunda kaldık.
1. Dünya Savaşı’nda İtalyanlarla da savaşacak, böylece 12 Ada hukuken bize ait görünmesine rağmen İtalyan
İşgalinde kalacaktı
Lozan’da ne mi oldu? 15. maddeyle 12 Ada’nın tapusunu İtalya’ya bıraktık. Ta ki, 2. Dünya Savaşı’nda anavatanları tehdit altında kalan İtalyanlar hem Libya’dan hem de Adalar’dan çekilme kararı alıncaya kadar bu durum devam etti.
Eğer bu yeni süreçte İnönü hükümeti fırsatları değerlendirebilseydi adalar üzerindeki haklarımızı ve adaları alma imkânımız olacaktı. Böylece burnumuzun dibine kadar gelip de bize efelenemeyeceklerdi Bu günün aymazları bu yazıyı okuyun ve yüzyıllık planın safha safha nasıl uygulandığını görün. Görün artık Yunanlılar gözünüze sokuyor görün artık. O zamanın iktidarı Almanların ve İtalyanların adalarınız alın artık dediklerinde iktidar bizim başkasının toprağında gözümüz yok diyerek adaları Yunanistan’a hibe ettiler bilin bunu bilin artık.
Hâlbuki 12 adalar Osmanlınındı nasıl diyebilirsin ki başkasının bir karış toprağında gözümüz yok. Kaybettiğin toprak senin toprağın. Esas mevzuya gelecek olursak: Yüz yılın planı hala uygulanıyor. Yunan adaları batı Trakya ABD tarafında adeta silah deposu haline getirildi. ABD PKK ya 40 bin tır dolusu silah verdi batımız ABD silah deposu güneyimiz Rusya ve ABD silah deposu, PKK; PYD İçimizde satın aldıkları kiralık bozguncular gel de sen şimdi sen ben kavgası yap. Beyler ateş altına alındık. Türkiye kıskaca alınıyor. Türkiye baskı altına alındı sürekli sıkıştırılıyor sen soğan kavgası yapıyorsun.
Adamlar içeri karışsın, ipler ellerinde çıksın vururuz enselerine hesabını yapıyor sense devletine küfrediyorsun. Haberin olsun Türkiye’de yönetim boşluğu oluşsun bak o zaman nasıl baskın yiyeceksin. Hafızam beni yanıltmıyorsa bundan 7-8 yıl önce Türkiye’yi üçe bölen bir harita yayınlamıştı ABD, yine hafızam beni yanıltmıyorsa 2025’te yine yüzyıllık plana göre bölünmesi gerekiyor. Diyorlar beyler uyanık olalım. 2015’te denediler olmadı o zamanda Fetö yönetimden doğan boşluğu dolduracak güney doğuda bir Kürt devletine izin verecek, Akdeniz de Türk gücünü kıracak Kürt devletinin kurulmasına izin verecekti olmadı. Millet yutmadı 2025’te de yutmayacaktır. Bu millet. Şu size bir şeyi hatırlatmıyor mu Tunç Soyer İzmir’in kendi bayrağı olmalıdır demesi bölünmenin bir işareti değil mi?
Henry Kissinger:
"Kıyamet Savaşı olacak, Ortadoğu’daki dengeler tamamen değişecek. 7 ülke işgal edilip Büyük İsrail Devleti kurulacak. Bu 7 ülkeden biri kesinlikle Türkiye olacak" demişti. Buda mı sizlere bir şeyleri hatırlatmıyor İsrail’i arzu mevutu da mı size bir şeyi hatırlatmıyor. Şu anda çok değişik şekillerle savaş halindeyiz doğu Akdeniz gaz ve petrol zengini bizim o bölgede etkin olmamızı istemeyen dış güçler Yunanistan’ı mısırla anlaştırdı ve denizde Türkiye’nin Akdeniz deki etkinliğini kırmak için. Türkiye ne yaptı Libya ile anlaşarak doğu Akdeniz projelerini bozdu. Uyanık olma zamanı
Birlik şart! Türkiye’de iç savaş çıkarıp otorite boşluğu planlıyorlar. Futbol, parti, ideoloji, ekonomi gibi birçok konu kaşınarak kontrollü kaos oluşturulacak. Darbe ve iç savaşın anahtar kelimeleri demokrasi ve özgürlük. Hedef petrol ve enerji kaynaklarının kontrolü. Bu millet bu külü yutmaz artık.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.