- 201 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Cihad külfet mi...
Cihad külfet mi...
Cihad külfet mi...aman külfet sanma...zaruret...sebeb-sonuç kuralı var bu varlıkta...hakkettiğini yaşatır bu varlık insana
Cihad külfet mi...bedel öde..."bir elime ayı bir elime güneşi verseler dvamı cihadı terk etmem de...çok şey kaybedeceksin cihaddan kaçarsan askerlikten kaçarsan...ezanlar da susar ülkende bak "Kur’an tekmelendi..."bak" peygamberine çirkin karikatürler çizilir oldu "yani dünya cehennem derdi verdi mi bu dünya sana...cehennem kadar yaksın böyle bir dünya seni şehadetin hakkını vermektir bu..."Kur’anın tekmelendiği dünya"iftar sofrasını bile zehir etmeli şehadetliysen eğer...
Şehadetliler şehadetiniz sıfırla çarpılır...ve alınır senden
İşte ayet..."(Artık) Onu alabildiğine sarp bir yokuşa süreceğim. (Hidayet ve inayetime ulaşmayı zorlaştırıvereceğim.)"(Müddessir/17)
Sebeb-sonuç kuralı var bu varlıkta...yani adl sıfatı etkin bu varlıkta...cihaddan kaçama aman...
Cihadın ilk adımı ekmel tefsire erişmektir...Arab kafası engel oldu ekmel tefsire...Çünkü ekmel tefsir arab ırkçılığının... havra ırkılığının da düşmanı...Arab seviciliğin düşmanı...kabeyi Ebreheye karşı korumadılar der Kur’an...eksik kimyaları korkak kimyaları var teslimiyetçi kimyaları var arabların eksikler arablar der Kur’an bağımlı olun Allaha der araba da diğer ırklara da Kur’an izzet Allaha bağımlılıkta...şeytanın fıtrafınde hz Ademe kin var...Arabın kimyasında korku var teslimiyet var...Vahye de hemen telim oldular zaten...ama baskıyı görünce "Kur’anı terk ettiler"...baskıya direnme yok arab kimyasında arab kafasında ama Kur’ana bağımlı fıtrat bağımsız ırk Kur’andan bağımsız ırkı yener...ekmelliğe bağımlı o...cemalüllah uğruna kokularını yenmişti sahabe...Kabil savunma sanayisinde üstündü...dedi Kur’an...savaşcı kimyası vardı dedi... Kabil kadar savaşçı ol...sebeb-sonuç kuralı var değiştirmem bu kuralı der Allah Kur’anda...müslümana melekle yardım ederim ama sebeb-sonuç kuralımı değiştirmem beklenmesin benden der Allah Kur’anda...
Evet...ebeb-sonuç kuralımı değiştirmem beklenmesin benden der Allah Kur’anda...Adam mecaz yok Kur’anda diyor...ve meal yazıyor...sebeb-sonuç kuralı sünnetullah var bu varlıkta onun meali Kur’anı budamaktır ekmel tefsire asiliktir...
Evet...Kur’an ne kadar tercüme edilebilir mi...
Bütün bir tercüme tarihine baktığımızda görürüz ki tercüme sanatı, fevkalâde asildir ve çok üstün bir maharet ve çok kapsamlı bir müktesebat ister. Tercüme sanatının gerektirdiği birçok vasıflarla donanmış bir mütercim bile, bir metni asıl dilden farklı bir dile aktarırken, çoğu zaman, birçok yerlerde, çok farklı zorluklar yaşar, çok çeşitli ve çetin problemlerle karşı karşıya kalır. Bu problemlerin en çözülmezi de edebi yönden mükemmelliğe ulaşmış metinlerde gözlenmektedir. Eğer bir metin derin manalarla yüklüyse ve aynı zamanda da büyüleyici bir şiirsel üslup taşıyorsa, bu kabil bir yazılı eser elbette mütercimi zorlayacak ve onu oldukça sarp bir yokuşa veya gayet engebeli bir mecraya sürükleyecektir.
İşte yüce Kitabımız Kur’an-ı Kerim de bu kabil eserler gibi, tarih boyunca mütercim ve müfessirlerini böyle bir zorluğa sürüklemiş ve onların deha çapında olanlarını bile acze düşürmüştür...
Ekmel tefsire erişilmeden ...insan kamilleşmez...biz kerameti varsa kamil sandık evliya sandık eksik insanları...ekmel tefsir ilham edilmeyen kişi mürşid değil der Kur’an...hz İbrahimi bile eksik bulur Kur’an o kıssada Nemrudu yenemedi eleştirisi yok mu...neden gizlediniz...İlahlaştırnız peygamberleri yahudiler zalim dediler peygamberlere ne zalim de ne ilahlaştır...hz İbrahim bile eksiktir mürşidlikte...kaldı ki senin şeyhin ekmel olsun... ekmel ilim terazinde tart mürşidini...hele
Esmadır terazi yani ekmel ilimdir...esmanın etkinliğine uyum sağlayabilene ekmel denir...Kur’anda...enel-hak dedi diye ekmel değil tek o sıfatta ekmel...hz Ömer tek adal sıfatında ekmel...bir iranlıdan koruyamadı canını...yani ekmellik emanet...ona da Allahtan...ekmel tek Allahtır...mürşid tek esmanın etkinliğine uyum kabiliyeti yetisidir...o yetiyi hz Ömer gösteremedi...yıldızı değil güneşi mürşid say...yetinme yıldızla...Kur’an ekmel mürşid tek ekmel tefsir ekmel mürşit tek mezhebin tarikatin bir kandil bir mum kalır Kur’anla kıyasta...o uçurduğun şeyhler de...Kur’anı onlar için terk ettin işte ayet..."(Kıyamet günü Allah’ın gönderdiği) Resul de şöyle diyecektir: “Ya Rabbi; gerçekten kavmim, bu Kur’an’ı terk edilmiş bıraktılar. (Lafzını okuyup durdular, manasını ve mealini anlayıp uygulamaya yanaşmadılar, hikmetini ve hükmünü araştırıp uygulamak üzere Onu temel başvuru kaynağı yapmadılar” diye şikâyet edecektir.)"(Furkan/30)
ABD ve Çin ve Rusya vekalet savaşı yapıyorlar kölelerim benim için ölsün diyorlar günümde...Ya Allah için öleceğiz adil düzen için ...ilim için ..latif sıfatının rahman sıfatını önünü açmak için ...tahıl ulaşımına bile engel olmaya çalışanlar var...RAHMAN sıfatına engel olmadır bu...esmaya engel olmadır bu...Allahın rızıklarını çürütecekler kullara eriştirmeyecek...bunlar..Allahın esmasına engeller adil dünya düzenine de...cehennem edecekler rahmanın yarattığı dünyayı...insanlığa ...yaratılana...işte Yunanistanı veya Türkiyeyi ukrayna yapmak isteyenler var...hazırlıkları var...Kibrit gibi yanalım yakalım...Türkiyeyi kullanamazlarsa rusyaya karşı yunanı musallat edecekler böyle zararlı olurlar...veye rusya ile savaştırıp ukraynaya döndürüler ve terk ederler ukraynayı terk ettikleri gibi...mandacılık ruhunu öldürmeliyiz...
Cihad külfet mi...
Cihad külfet mi...bedel ödemediğine erişemezsin...sebeb-sonuç kuralı bunu öğretti akla...yani ilhamlıdır aklımız...kurallı çalışıyor bağımlı kurala yani Allaha...secdeli kurala...bağımsız akıl şeytandır uzaklaştırı ekmel tefsirden bağımlı akıl bağımlı vicdan bağımlı fıtrat bozguncu değil Kur’ana göre...aklet der Kur’an yani önce aklını kurallara bağımlı kıl sonra ilhama vahye uyduğun gibi uy.Pislisin Bağımlı akla uymazsan yani şeytansın...
Arab fıtratı korkak kimyasında korkaklık var dedik...Bağımlı fıtrat sahabe yaptı o korkak arabı...İzzet ve kıymet kazandırdı o eksik kimyasına ırkçılığı seçtiler Kur’anı terk ettiler...İranlılara da Türklere de büyük zarar verdiler...Kur’andadır ekmel tefsirdedir aklın vicdanın fıtratın kemali...uçtu dediklerimiz müşriklere yenildiler hz İbrahim gibi çünkü tek kanatlılar...dünyaya yatırımları yoktu...ama Kur’an Allaha bağımlı ol der hz İbrahime veya oğul isaya bağımlılık şirktir...Mürşit evliya dediklerimize Kur’anın üzerinde kıymet verenler müşriktir...esmaya sünnetullaha bağımlı akıl vicdan fıtrat uçan suda koşan evliyadan daha ehven mürşiddir der Kur’an iyi incele...
Tek mürşid Allahtır dedi Kur’an yani ekmel ilim...cihada ilk ekmel tefsir oluşturmakla başla ve cihad et...Cihad külfet mi...yoksa kölelik mi külfet...günümün 6’lı masası da arab fıtratı gibi teslimiyetçi...Baskılara dik durmak gerek...kölelik ölümden beter...hep savaştıracaklar ukraynalaşanları Nato baskı ile Ukraynalaşnları hep savaştıracaklar ve zayıflatacaklar...yok oluncaya kadar savaştıracaklar işte ukraynayı...adamlara köle lazım...ÜÇLÜ Çete rusya ABD Çin paralı asker edecekler diğer ırkları...mandacı teslimiyetçi ruhla savaşalım önce...değilse sebeb-sonuç kuaralı insanıma insanlığa...adl sıfatına engel olanlarla savaş dedi...savaşmazsan cezadır sana ukrayna olmak...Rahmanın rahmanlığı engelleniyor işte tahıl ulaşımına enerji ulaşımına engel olmak ne anlam taşır...Ukrayna olma bedel öde der...Kur’an yani adil dünya için savaş sadece rahmetin şehadetin güzelliklerin insanlığa erişmesi için savaş ila-i kelimetullah için esmanın etkinliğinden her insan yaşlı kadın hasta yararlansın diye savaş sosyal devlet için savaş...demokrasi bir hiledir bizim çocukların cepleri dolsun diye var demokrasi Arab ülkelerinde ki şeriatte aynı cep doldurma işi için var ve vasıtadır...Adil dağılımın önünde demokrasi de engel şeriatte engel...al birini vur ötekine...Allaha değil üçlü çeteye esiriz secdeliyiz...birilerinin cebi doluyor birilerine engel koyuluyor...Adl sıfatı işlemiyor Allahın esma kovulmuş yer yüzünden bir de tahıl erişimi yaptırımlar adı ile eriştirilmezse muhtaç ülkelere toplu ölümler olur ha açlıktan ha coronadan ha nüklerden öl...seç birini deniliyor diğer ülkelere...Üçlü çete tarafından bozgunculık yani Allahla kavga var...deccallik mehdiliği boğuyor...esma engelleniyor...tahıl tarlaları tahrib edildi...iki kamyon domates döktüler diye cız ediyor yüreğimiz...Allahın verdiği rızıklar kullarına eriştirilmeden tahrib ediliyor Allahla svaşmaktır bu...deccalliktir bu...Kulu ila Allah arasına deccal girdi günüm...Allahın suyuna ulaştırmıyorlar insanları ...Allahın rızıklarıyla güneşiyle aramıza deccal girdi...nerede kaldın mehdi...kurallar koyucu...üçlü çeteye de kural koy .BM...koyamadı kuralları ABD yaptırım koyarsa insan hakları yok olur işte...bu üçlü çetenin yok birinin diğerinden farkı hepsi deccal gibi Allahın nimetleriyle aramızda deccallik rolündedir...
Cihad külfet mi...üçlü çete ilah mı olsun...hz Hüsyin gibi yürüyelim kerbelalara hz İbrahim gibi yürüyelim ateşe Habil gibi yürüyelim taşın üzerine atlayalım...taşların füzelerin üzerine...parçalansın bedenlerimiz belki mehdi güneşi doğar diye...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.