Tımarhane Dünlüğü(51)
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Biraz daha yaklaşıyorum. Bir ses, aya çık, diyor, balkona, dama, yürü, sokağa... Kendi etrafında üç, aynı parkı beş kere… Sahi, ruhum bedenimi niçin hiç sevmedi? Yanı başımda bir at, kendisini yeşile boyuyor. Bir kedi, kendisini pırasa sanıyor. Bir tren, sokağı dönüyor. Bir çığlık, duyuluyor. Bir vapur, senden pırasa değil hıyar olur, diyor. Boynu bükülen at, minik göz bebekleri doğuruyor. Ben, biraz daha yaklaşıyorum. Orada, müziksiz sessizce çocuk uyuyor dercesine dans eden gece lambasının altında gölgesini kovalayan psişik bir bıçak, üç paraya beş paralık kaçılmaz oğlum, diye bağırıyor. Kontrolden çıkmış göz bebekleri, hızla çoğalarak ve bir bulutu babaları sanarak yükseliyorlar. Gerçek anlaşılınca yaşlanıyorlar. Ben, biraz daha yaklaşıyorum.
YORUMLAR
hep yaşlanıyoruz olricx .. doğru anladıysam kaçamadığımız bu ..
kısa ama çok..
eyvellah ..
olricx
Teşekkür ederim.
fihaha(OrhunBasat)
olricx
Benim 51 olmama futbolda iki dünya kupasından fazla var bu arada:)
Bilmeyene not: Dünya kupası 4 yılda bir düzenleniyor.
fihaha(OrhunBasat)
dünlüklerinizi de epeyce okudum.. sevgiyle..
valla ben sanki aya çıkmış kadar oldum...22500 adım turladım bugün...yeni adresler, yeni sokaklar...yeni yüzler...son beş yüz metrede Anna'ya 'bizim aklımızdan zorumuz mu var? bu işkenceyi niye yapıyoruz kendimize?' diye söylenmeye başladım...Anna ara sıra bana bakıp esnediğimi görünce gülüyodu halime 'n'oldu uykun mu var?' diyodu...uykum var tabi...güneş tepemde, ağzım kurumuş susamışım...bu yollarda ne kahve ne de başka bi şey alıpta mola verebileceğimiz bi durak yok...yürü yürü bitmiyor yol...
yarın yine gitcez...kãbus gibi...
yorgunluğumu yazınla atarım üstümden belki dedim ama kısa sürdü...