- 258 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Eşek Ölür Kalır Semeri İnsan Ölür Kalır Eseri Denilir Amma Velakin
İnsansanız önce insan olduğunuzun farkına varacak, bir şeyler yapacak, bir şeyler üreteceksiniz. Kendinizden başlamak kaydıyla ailenize, çevrenize, milletinize memleketinize, tüm insanlığa faydalı olacaksınız. Bir şeylere kapı aralayacaksınız. Sorun çözeceksiniz.
………………….
Bunlar düşünülür konuşulur, hepimizce hemfikir olunur ancak gel gör ki beklenen olmaz, hedeflenen gerçekleşmez. Düşünmek ayrı yapmak ayrıdır. Bir şeyin kuvveden fiile geçmesi imkan ve zaman meselesiyle ilgilidir. Düşünür ama uygulayamazsınız. Niyetlenirsiniz ama engellenirsiniz. Fırsat ve imkan bulamayabilirsiniz.
………………….
Olumlu düşünce bile önemlidir. Olumlu yaklaşım kanaat ve hareket istenen şeydir. Mutlak fiiliyata dökülmese bile düşünce boyutunda kalsa bile olumlu düşünmek bakmak ve görmek, hiç bu düşünceyi taşımamaya veya tam tersi düşünceye göre iyidir.
…………………
Tüm bunlar aşılarak insanlık adına bir şeyler yapılabildiği, bir sorun çözülebildiği, bir eser ortaya konulabildiği sürece insansınız. Gerçek anlamda adamsınız. Eğer bunlardan yoksunsanız, geriye ne bırakabilirsiniz, sizi hatırlatacak, anacak ne koyabilirsiniz.
Kemal SEYFİ
11.05.2022
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.