- 209 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bu Otobüs Firmalarına Engel Olabilecek Bir İrade Aranıyor
Belli başlı, işini hakkıyla yapan, yolcusunu gerektiği gibi taşıyan, saygıda ve hizmette kusur etmeyen, bir yanlışta müşterisine dönen ve sorun çözen firmalarımız hariç gereksiz kırıntı ve döküntü bir kaç firmaya ilişkindir bu yazı.
...
Doğrudan etkilenildiği, hem ekonomik hem psikolojik olarak mağdur olunduğu için yazılmaktadır bu yazı. Bu firmalarla yolculuk nedeni ise daha önce tecrübe edilmemiş olunması ve zorunlu şartlar nedeniyledir.
...
Doğrudan firma ismi verilmemekle birlikte birisinin başında As birisinin başında Nur var. İsim belirlemedeki seçim de önemlidir burada. Nur konulduğunda akan sular duruyor ve hiç kimse size toz kondurmuyor. As ise zaten bir numara demek, daha iyisi yok demektir. Bu iki firmayla iki mağduriyet yaşandı yakın zamanda yakın çevremce. Birisi yolda beklettiği yolcusunu almadan geçti gitti, niçin sorusuna muhatap bulunamadı, manevi mağduriyet ağır bir travma o bir yana maddi olan hususunda da bir yol alınamadı. Yani paranın üzerine de yatıldı.
...
Bir diğerinde ise yolcu saatlerce bekletildi, beklenilen süre boyunca ilgilisine ulaşılamadı, tüm umutlar tükendiğinde otobüs çıkageldi, süreyi telafi etmek adına gaza yüklenildi, gidilecek yere kelle koltukta gelindi.
...
Sonra firmalara bakıldı ki dosyaları birbirinden kabarık. Memnuniyet tek yıldızdan müteşekkil. Şikayet ve olumsuz yorum sayfalarca. Yolda bırakılan, parası iade edilmeyen yüzlerce kişi ve bu firmalar maalesef hala terminallere girip çıkıyor, yolcu taşıyabiliyor. Bir müeyyidesi olmalı değil mi bunların. Ağır ceza kesilmeli, gerekirse taşımacılıktan men edilmelidir.
Kemal SEYFİ
17.04.2022
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.