- 806 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
BU GÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM....
Saat :00:17
15 ekim , bugün benim doğum günüm...O kadar hüzünlüyüm ki, duygularım doruk nokta da...her türlüsünü yaşıyorum en acısından tatlısına ...Bu gün, hüzün dolu hayatıma bir yenisi daha eklendi. Gün boyu gözlerimden ha aktı, ha akacak gibiydi gözyaşlarım...Çok hassasım son zamanlarda, dokunsalar ağlayacak gibiyim, artık tutamıyorum gözyaşlarımı.. Yatağıma gittim ve kendimi bıraktım.. Sel olup aktılar, en özgür alanımda ,yatağımda..
Niye, neden ,niçin ağladığımı sormuyorum kendime .Kalbim biliyor ya o bana yeter.. Yazıya ,şiire döktüm bütün duygularımı ,gözyaşlarım da bıkmadan eşlik ederler onlara. Belki de iyi gelir ağlamak, ferahlarım biraz..
Bazen bu melankolik halime de kızıyorum ama yaşanmışlıklar var ya, ah işte onlar .. Bana melankolik olmaktan başka çare bırakmıyorlar..
Hayatla mücadele etmekten ,kendimle savaşmaktan yoruldum, bıktım artık...Kendimi anlatamamaktan da çaresizim, üzgünüm.. Hatırlamak istemediğim vefasızlıkları ,uğradığım haksızlıklar, iftiralar ve aldanışlar...en yakınlarımdan yediğim kazıklar...Ailemin bir yalan oluşu yıktı, geçti beni...Biraz da bu nedenledir umutsuzluğum...Hayata küskün oluşum.. işte o nedenledir ki, kimsesizlğin dibine vuruşum..
Bu hayatta sadece çocuklarım ve torunlarım varmış, başka kimsem yokmuş çok iyi anladım.. Hayat en iyi öğretmendir ,derler ya gerçekten öyleymiş, çok iyi anladım.. Yıllarca aileme, arkadaşlarıma, çevreme, öğrencilerime o kadar emek vermiştim ki, bu kadar vefasızlığı hak ettiğimi düşünmüyordum.. Bilmiyorum belki de ben fazla mı beklentiye mi girmiştim acaba..
Zaman çok acımasız.. İyiyi de kötüyü de ,hayata dair her şeyi karşına duvar gibi çıkarıyor.. Tüm bakış açını bir anda değiştiriyor.. İnsan kendini aptal, kör ve kullanılmış gibi hissediyor. Ama işte hayat öğretmeye devam ediyor.. Demek ki, yaşadıkça daha çok şeyler öğrenmeye devam edeceğiz….Tüm bu düşünceler kafamdan geçerken, bu nasıl bir doğum günü diyorum kendi kendime….tam da bu günü buldu kırılacak parmaklarım…yeni yaşıma kırık parmaklarla girme duygusu da beni biraz bu düşüncelere sevketti sanki…
Benim doğum günüm kimin umurunda acaba diye, deli deli düşüncelere dalıyorum.. Doğuranın umurunda değilsen ,kimin umurunda olursun ki.. İşte yine gözyaşlarımı tutamıyorum….Bunlar çok derin mevzular gönül ,diyorum kendime…Boğulursun, içinden çıkamazsın.. Yine de kendimi teselli ederek, hayata dönmek istiyorum.. Neyse işte iyi mi olmuş ,kötü mü bu dünya için bilemem. Doğmuşum bu hayata işte. Yeter bu kadar hüzün, üzülme bu kadar diyorum kendi kendime .Kendine de haksızlık yapma bu kadar, akışına bırak artık hayatı. Ne gelirse önüne onu yaşa gitsin. Bu doğum günü hatrına , hayattan bir dileğim var, biraz vicdanlı davransın artık bana. Yeni yaşımda huzur, sağlık ,bir de beni üzenlerden hesap sor ey hayat diyorum..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.