- 319 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Siyonizmin asimile yöntemleri...var. İmanlı gönlün var mı...
Siyonizmin asimile yöntemleri...var. İmanlı gönlün var mı...
Siyonizmin yutturduğu büyük yalanlar...yani asimile yöntemleri...var.
Bu yalanlardan biri ateizm ve deizm akımlarıdır...
İnsanları ateizme ve deizme davet ettiler çünkü dünya devletinin gereği bir kurgu bu.dünya devleti kurmalarının önündeki engelleri yok etme stretejisi bu...Kur’ana davet etseler Kabeye davet etseler kendilerine Rakip üretmiş olacaklar.dı...
Bu yalanlardan biri de...dünya bu nüfusu besleyemez algısıyla savaş ve hastalıkları meşrulaştırıp kendilerine engel olanları öldürmektir...
Sadece kendi ırkının efendi olduğu bir dünya hayalleri uğruna projeler üretiyorlar...Bunlar büyük yalanlar yenilir yutulur cinsten değil ama çeşitli hile ve tuzaklarla yutturuyorlar...çünkü bu yalanları yutturamazlarsa tevrat yalancı çıkacak...
Kehanet ve keramet diye kendi projelerine kutsallık veriyorlar..."Fakirlik kutsal"diyen biri Rakip olabilir mi onlara...o öğütlenen fakirlik köleliktir aslında .Cihadsız dindir esma ve Kur’an ölçü alınırsa...Fakirliğe özenen insanlar üretiyorlar oluşturuyorlar...Malikül mülke inanan yani Allaha bu sıfatı veren cihad eder ...sömürülmez...asimile olmaz...çünkü işgalcidir nefis ve şeytanlık ...Allaha rakiptir o müşrik...ve mülk elinden alınıp Allahın muradına göre kullanılmalıdır...der Allahın malikül mülk sıfatına inanan bir insan...yani mü’min...şeditlik özelliklidir savaşçıdır...der Kur’an.
Nötür insan üretiyorlar...ateist ve deist onlar için nötürdür...
"Dünya kaka"deme nötürlenmektir aslında bu...
Onlar "Büyük sıfırlanma "ilkesi ile kendilerine rakip olan insanları ve değerleri...sıfırlayacaklar...devrimlerini gerçekleştirecekler...sanal bir dünya verilecek insanlığın eline...
Mülkiyetsizliği sevdirecekler...imrendirilecekler sıfırlanmaya...insanlar...düşünemeyen insanlar korkan insanlar bir birine selam bile vermekten kaçan insanlar kopuk insanlar eve sıgınan insanlar üretilecek..
Asosyal insan üretilecek...
Dil unutulacak...her yönden sıfırlanacak insanlar...Ümmet ruhu toplum ruhu cami ve cemaat ruhu sıfırlanacak Miraç etmesini emreder oysa Kur’an...
Düşmanlardan temel farkımız dil konusunda açığa çıkar. Dinimiz aynı, gelenek göreneklerimiz birbirine benzer. Ama dillerimiz çok farklıdır. Düşman bunu biliyor. Bu yüzden dile çok yükleniyor. Dilimizi unutturmak istiyor.
İşte Osmanlı ruhu türklük duygusu sıfırlandı
Evet...Osmanlı sonrası yeni sınırların dışında, Balkanlar’da kalmış orada doğmuş büyümüş bir Müslüman bayramdan bayrama da olsa camiye gitmek ister. Ama Osmanlı hükümdarlığından yeni kurtulmuş ülkeler ve o ülkelerin halkları hınç doludur. Ezan sesi duymak istemez, camiye giden görmek istemez, Türkçe duymak istemez. Tek derdi vardır yeni sistemin:“Hızlıca asimile etmek.”
Sanatçıları siyasileri kullanacaklar ...öyle büyük yalanlara inanacağız ki...utanırız bir an afyonlanma halinden kurtulursak...
İşte her GAZZELİYE ya öl ya asimile ol deniliyor...ama...Kötülüğün mutlak iktidarını kabullenip sineye çekmemiz isteniyor. Gazze tam da bunun için hedeftir: Saygınlık ve vakarından taviz vermediği için, topraklarını işgal eden barbarın önünde eğilmediği için, onun tarafından asimile edilmeyi kabullenmediği için. Çünkü Gazze ruhunu tarihe dönüyor, ona saygınlığını veren binlerce yıllık tarihine dönüyor yüzünü, onu biricik kılan ve adeta ruhunu raptettiği kültürel kimliğe ve aidiyetine dönüyor
Ah "eski bayramlar"diyoruz eskide kaldı güzellikler asimile olduk...yaşlılardan eski günleri anlatmasını isteyin...evet Türkiye’nin parası yoktu, ama nitelikliydi. İnsanlar eski püskü de olsa tertemiz giyinirler, zarfa değil zarafete özen gösterilirdi.
Osmanlıcılık ve Türklük bilinci oluşturmak iste, eğitimle verilsin bu bilinç...İşte bak Rusya diline ırkına törelerine sıkı sıkı bağlı...günümde...Devlet olmak Esmaya hadim gönül sahibi olmakla mümkün...devlet gönlün çınarıdır...o çınarın toprağı bulutu gönüldür..imanlı aşklı gönül ...
Siyonizmin yutturduğu büyük yalanlar...yani asimile yöntemleri...var.İmanlı gönlün var mı...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.