- 244 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bilim mi erdem mi...Önce habillik ölecek ahir zamanda...
Bilim mi erdem mi...Önce habillik ölecek ahir zamanda...
Önce habil ölecek ahir zamanda... Kur’anın da ahir zamanla ilgili gaibden haberleri var...Önce Habil ölecek yani erdemliler ölecek ahir zamanda...
İnsanın duygusu da var fikri de...Vahiy akıldan üstündür çünkü akıl sadece fikir üretir ...ama vahiy duygu da üretir...Allah aşkını da üretir...İnsan var Habildir insan vardır Kabildir...erdem önce ölecek ahir zamanda...işte ABD erdemin gereklerine sırt döndü...
Teknolojik zirveye ve parada zirveye erişenler Erdeme geçmeli ama ABD bana ne diyor... ABD çok kutuplu olun diyor...çünkü zirvede...paraya ve silaha ihtiyacı yok..erdemliliğe de ihtiyaç duymuyor...Rusya bir kutup oluyor.Çin bir kutup.Türkiye bir kutup...
Önce habil ölecek ahir zamanda...ABD kabilin sembolu işte...Teknolojide ve parada zirve olan erdemliliğe ihtiyaç duymalı...Dünya yansa ABD yanmaz yıldızlar savaşı teknolojisine sahip çünkü...
Önce habil ölecek ahir zamanda... Evet...Abd’ye Nükler silah vız gelir yıldız savaşları teknolojisiyle rusyanın nüklerlerini gökte imha eder. Almanyaya zararlı rus nükleri...
Önce habil ölecek ahir zamanda...Gaybı bilgileri de açıklar Kur’an işari tefsir ile semboller ile...Evet...Nato her nato ülkesini sahiplenmez.Türkiyeden füzeleri çekti.Rusyaya karşı Almanyayı da sahiplenmez..Fransayı da Yunanistanı da...Ahir zamanda bunlar yaşanacak...Kabil Habil kölem olsun diyecek...sömürecek Kabil Habili ahir zamanda...ve İlk Habil ölecek ahir zamanda...sembolik mana ile Kur’an bu gaybı manayı veriyor...işte olaylar da öyle gelişiyor zaten...Hz Peygamberden beri habiller kerbelalarda hep ölüyor...Günümde ABD babalık ve abilik yapmam diyor...Kabil yani...Erdemin gereklerini yapmam diyor...Kabil yani...
Evet...Habil ölecek diyor Kur’an ama Kabil yani erdemsiz devlet ölmeyecek...ABD erdemliliğe feda etmiyor kendini .nükler silahlar dünyayı yok etse ABD yine ayakta kalacak...o teknolojiye sahip mi sahip...Kabillik ölmeyecek ahir zamanda habillik ölecek ...Kıyametle de Kabil ölecek...Sembolik olarak Kur’an bunu savunuyor...Habil ölür Kabil ölmez...Kıyamet Kabillerin üzerine kopacak...
Kur’anın ahir zamanla ilgili gaibden haberleri var...işte...evet...Kıyamet savaşına inanan ve kıyamet kopsun diyen İslami ve Yahudi topluluklar var...Nükler silah kullanma amaçları bunların...ABD nükler silahlara karşı kendini savuna bilen tek ülkedir...diğer yeni kutuplar birbirini öldürecek ABD seyredek ve O kabilin üzerine de kıyamet kopacak Kur’andan sembolik okumalar yap..işari tefsire eriş...Kur’an bu inancı ve bu gaybı aydınlatıyor...işte ABD kenara çekildi ve erdemin gerektirdiği görevi terk etti savaşlara seyirci kalmayı seçti...bile ama yeni kutuplar birbirini nükler savaşla yok edecekler dünyayı yakacaklar sadece ABD kalacak ve onu da kıyamet yok edecek...dünya bitecek ...Ahiret başlayacak...
Manevi örtüşme içinde ol Habille ...değilse şehadetin sıfırla çarpılır Kabile cennet yok...Evet...Yezit hz Muavinen oğlu mu.Kabil Hz Ademin oğlu mu Kenan hz Nuhun oğlu mu...Manevi örtüşme önemlidir der Kur’an.Evladım deme der...
Önce habil ölecek ahir zamanda...Kabil erdem için ölmez...Erdem için silahlan erdem için para zengini ol...erdem için silahlanan aynı ırktandır aynı kandan olmasa da...evet...Hz Yusuf güzelliklerin sembolü...Irkım YUSUF IRK
Önce habil ölecek ahir zamanda...
Amerikadan abilik babalık bekliyor ukrayna ...erdemlilik Osmanlıyla beraber yok oldu...Önce habil ölecek ahir zamanda...çünkü.Abd ve nato kimseye abilik ve babalık yapmayacak zengin zekat verse abiliktir babalıktır...ama vermeyecek...Önce habil ölecek ahir zamanda...Önce habillik...güzellik ölecek ahir zamanda...Hz Yusufluk güzellik kuyuya atılacak ahir zamanda...
Önce habil ölecek ahir zamanda...
Ahir zaman savaşları kerbelalardır...Afganistan Irak Suriye ...Libya Ukrayna bir kebeladır...Osmanlı da kerbelada yıkıldı...
Önce habil ölecek ahir zamanda...
Ahir zaman, kıyamet öncesinde dünya üzerinde yaşanacak olan bir dönemdir. Peygamberimiz (sav)’in, ahir zamanda gerçekleşecek olan olaylarla ilgili pek çok haberi bize ulaşmıştır. Bu olayların, içinde bulunduğumuz dönemde birer birer gerçekleşiyor olması Peygamberimiz (sav)’in mucizelerinden biridir.
Önce habil ölecek ahir zamanda...Aydınlık ölecek nur çekilecek dünyadan ...Hz İbrahimlik yanacak ateşte...
Peygamberimiz (sav)’in hadislerinde bildirilen çok sayıda ahir zaman ve kıyamet alametlerinden şunları sayabiliriz:
Evet...Önce habil ölecek ahir zamanda...Ahir zamandayız...Kıyametle ilgili ayet ve hadislerin mucizevi yönünü görmek istiyorsan...İşte delili olan olaylar
"Kıyametin hemen yakınında anarşi ve kargaşa günleri vardır."
Ahir zaman alametlerinden olan terör ve şiddet olayları bugün tüm dünya ülkelerinde şiddetlenerek devam etmektedir.
Peygamber Efendimiz (sav)’in geçmişten verdiği haberler ve günümüzde yaşanan olaylar arasındaki paralellik, bu kutlu insanın sayısız mucizelerinden birini bize gösterir.
"Dünya hercü merc içinde kaldığında, fitneler zuhur ettiğinde, yollar kesildiğinde, bazıları bazılarına hücum ettiğinde..."
Bugün dünyanın birçok ülkesinde yaşanan ve sebepsiz yere masum insanların katledildiği savaşlar da Peygamberimiz (sav)’in haber verdiği kıyamet alametlerindendir.
"Allah apaçık inkar edilir hale gelmedikçe kıyamet kopmaz."
Çok yaygın olan ateist sitelere örnekler
"Büyük şehirler dün sanki yokmuş gibi helak olur."
Hadislerde rivayet edilen kıyamet alametlerinden biri de şehirlerin yok olmasıdır. Yakın dönemlerde Meksika (sağda) ve Tokyo’da (altta) gerçekleşen depremler hadislerin tecellilerindendir.
"Açlık ve hayat pahalılığı alabildiğine yayılacak."
Önce habil ölecek ahir zamanda...
Ahir zamandayız...Kıyametle ilgili ayet ve hadislerin mucizevi yönünü görmek istiyorsan...İşte delili olan olaylar
Şark tarafından bir kuyruklu yıldız doğup aydınlık verecektir. Onun her günkü irtifi (geçiş yönü) meşrıktan mağribedir (doğudan batıya doğrudur).
- 1986 yılında (Hicri 1406’da) yani 14. yüzyıl başlarında "Halley" kuyruklu yıldızı Dünyamızın yakınından geçmiştir. Bu kuyruklu yıldız parlak, ışıklı bir yıldızdır.
- Hareket yönü doğudan batıya doğrudur.
-1981 ve 1982 (1401-1402) yıllarında meydana gelen Ay ve Güneş tutulmaları olayından sonra ortaya çıkmıştır.
"Onun çıkacağı yıl, insanlar hacca, başlarında bir emir bulunmadan gidecekler... Hep birlikte Beyt-i Şerif’i tavaf edecekler, sonra Mina’ya indiklerinde, köpekler gibi birbirine saldıracak, hacılar soyulacak, kanlar Akabe Cemresinin üzerine akacak."(Kıyamet Alametleri, s. 168-169)
Ve
1979 yılında (Hicri 1 Muharrem 1400’de) Hac sırasında Kabe’de büyük bir katliam olmuştur. (1 Muharrem 1400) Olayın meydana geliş tarihi Hicri 1400 yılının ilk günüdür. Bu sırada 30 kişi hayatını kaybetmiştir. Peygamberimiz (sav) hadiste; “Hz. Mehdi (a.s.)’nin çıkacağı yıl” Kabe’de böyle önemli bir olayın olacağından bahsetmektedir.
Önce habil ölecek ahir zamanda...Habillik ölecek...Babalık abilik erdemlilik ölecek zengin zekat vermeyecek ABD ve diğer küresel güçler habillerin ölmesine seyirci kalacak kana seyirci kalacak...
İşte Ümmet öldü...yani ümmetçilik öldü...zekat öldü...babalığı öldü devletin...ABD işte babalık yapmıyor diğer ülkelere...ama bir taife kıyamete kadar erdemli kalacaktır...hz Yusufun güzelliklerini yaşatmaya çalışacaktır...işte delil...
“Ümmetimden bir taife Allah’ın emri gelinceye kadar (kıyamete kadar) hak üzerinde olacaktır.”
“Ümmetimden bir taife..” fıkrasının (bölümünün) makam-ı cifrîsi (cifir hesâbına göre olan netice, sayı değeri) 1542 (2117) ederek nihayet-i devamına (varlığının sonuna) îma eder. “Hak üzerinde olacaktır.” (şedde sayılır) fıkrası dahi; makam-ı cifrîsi 1506 (2082),
bu tarihe kadar zâhir ve aşikârane (açık ve ortada), belki galibane; sonra tâ 1542 (2117) ye kadar, gizli ve mağlubiyet içinde vazife-i tenviriyesine (aydınlatma görevine) devam edeceğine remze (işarete) yakın îma eder. “Allah’ın emri gelinceye kadar” (şedde sayılır)
ıkrası dahi; makam-ı cifrîsi 1545 (2120), kâfirin başında KIYAMET KOPMASINA îma eder.
(Kastamonu Lahikası, s. 33)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.